sobota, 22 maja 2010

363. Konkurs nr 27 - kryminalny!


Poznań dziś ponury, duszny i burzowy :-/ tak jak mój humorek, niestety... Dlatego na poprawienie nastroju, swojego i waszych, postanowiłam ogłosić kolejny konkurs, tym razem nr 27! Zgodnie z obietnicą sprzed miesiąca do rozlosowania będzie kryminał, o którym już kiedyś w superlatywach :-D pisałam TU. Dzięki serdeczności Magdaleny z Time Machine [dziękuję!!!] mam aż pięć egzemplarzy do rozdania :-)

---> POLICHROMIA Joanna Jodełka

Co dalej, już wiecie ;-) Proszę się wpisywać w komentarze od dziś do piątkowej północy. Losowanie w przyszłą sobotę! Zapraszam!

70 komentarzy:

Bewix - Bea pisze...

kryminalu zapewne sobie nie odmowie, pozdrawiam cieplutko

Matylda_ab pisze...

Ja chętnie się zgłoszę. ;)

Elenoir pisze...

W Krakowie też jest burzowo, właśnie grzmi, zaraz znowu się rozpada. Książka na pewno poprawiłaby mi humor:)

Kaś pisze...

o dokładnie, książka na te burze w Krakowie byłaby jak lekarstwo, zwłaszcza kryminał byłby w temacie-zatem się zgłaszam, może tym razem się szczęście uśmiechnie:)

Ondine pisze...

Ja również się zgłoszę. :)

ktrya pisze...

Zgłaszam się, może tym razem szczęście uśmiechnie się do mnie :)

Mój świat i hafty pisze...

Ja też się chętnie zapisuję:)

nayanka pisze...

Jak zwykle z przyjemnością się zapisuję :)

kalioppe pisze...

u mnie z kolei deszczowo i burzowo, ale kryminału sobie nie odpuszczę :)
pozdrawiam

Claudette pisze...

Kryminał zawsze przygarnę :)
Zwłaszcza, że jak już moje przedmówczynie zauważyły - w Krakowie grzmi, z nieba sypie się grad - idealny klimacik na kryminalne zagadki.
Zgłaszam się bezwzględnie.

Pozdrawiam :)

milqin pisze...

ciekawie, też się ustawię

Renata pisze...

To i ja melduję się posłusznie:)

parfien pisze...

Czy ja również mogę się zgłosić? Jeśli tak, staję w kolejce :)

barbaratoja pisze...

Po książkę zawsze stanę w kolejce;-)
http://barbaratoja.blogspot.com/

Pandora pisze...

kiedyś już wygrałam książeczkę, może poszczęści się jeszcze raz :)
Pozdrawiam
Pandora

Zuza pisze...

po książki zawsze :D;)

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

http://anek73.blox.pl

clevera pisze...

Wygram, nie wygram, loterie lubię, więc zgłaszam swój udział.:)

Aspartate pisze...

oo kryminał, to coś, czego nie mogę odpuścić :D

Agaton pisze...

Ja także staję w ogonku :-) Pozdrawiam!

pasiakowa pisze...

Och.. kryminalne historie to to, co bardzo lubię :) Zgłaszam się zatem do losowania :)

Pozdrawiam ciepło!

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się do losowania

Tores pisze...

To i ja się zgłaszam, miłośniczka kryminałów, a przy okazji witam, bo pierwszy raz tu jestem - a szkoda, że tak późno :) Zostanę na pewno :)

skrzatka pisze...

Ja też poproszę!

Edith pisze...

zgłaszam się :)

cynamonowezuo pisze...

Dobry kryminał nie jest zły! Zgłaszam się :)

Sara Deever pisze...

również się zgłaszam :)

Dorota pisze...

I to już? Wystarczy się wpisać? :> To ja też :)

Nyx pisze...

ja też spróbuję swojego szczęścia :)

Teresa pisze...

Kryminał bardzo chętnie przygarnę, chociaż humor mam dobry, bo u mnie, w Białymstoku od kilku dni jest bardzo ciepło i słonecznie.
Pozdrawiam i życzę ładnej pogody

Pyza pisze...

Może tym razem? Zapisuję się:)

ewarub pisze...

Ja też stanę do konkursu :-))
Pozdrawiam ze słoneczno-deszczowego Olsztyna.

Ysabell pisze...

I ja również chętnie się zgłoszę. Zwłaszcza, że właśnie wczoraj o "Polichromii" rozmawiałam z koleżanką... :)

PS. W Łodzi nie grzmi, ale za to przed chwilą skończyło się oberwanie chmury...

Caitri pisze...

Lubię kryminały, więc się zgłaszam ;)

Vampire_Slayer pisze...

Chętnie się zgłaszam. :)

Dorota pisze...

To i ja w kolejce się ustawiam, kryminały lubię, a ten tak zachęcająco się prezentuje!

Anna pisze...

Dobry kryminał zawsze mile widziany :)
sQra

Maniaczytania pisze...

I ja się zgłaszam :)

Skarletka pisze...

Zgłaszam się z miłą chęcią :)

Dorota pisze...

jak zawsze chętnie stanę w kolejce po książkę :-)
lewinskador@gmail.com

Zula pisze...

Może tym razem się uda? :)

ines321 pisze...

Za każdym razem licze, że tym razem to będę ja:), wiec i teraz mam nadzieje, a że nadzieja umiera ostatnia...
Pozdrawiam

Anna pisze...

Też się ustawiam. Przydałaby się taka lektura na rozluźnienie się w trakcie sesji :)

reala pisze...

W ostatnim losowaniu miałam niesamowite szczęście, więc tym raźniej staję raz jeszcze w ogonku :)))

Mamsan pisze...

Jestem tutaj pierwszy raz... lubie ksiazki wiec chetnie sie zglosze... Pozdrawiam serdecznie. M

bieluska pisze...

Ja też ma ponury humorek...wiec może na poprawę przydałoby sie takie czytadełko..:)
Pozdrawiam

MROFKA pisze...

Dzisiaj pogoda nijaka, wieje wiatr i zanosi się na deszcz. Kryminału dawno nie czytałam. Może dopisze mi szczęście.

Zaczytana pisze...

ojjjj kryminał!!!! Ostatnio akurat jestem w tych klimatach więc może tym razem mi się poszczęści :))
serdecznie pozdrawiam :)

brzydula pisze...

Chętnie spróbuję swego szczęścia...
Pozdrawiam :)

Mariola pisze...

Ja poproszę Mariola G.

Dominika Anna pisze...

A więc skoro już tu przypadkiem trafiłam to chętnie się zgłoszę ;-)

Motylek pisze...

Wpisuję się - może tym razem szczęście dopisze?

Motylek
mounthood.bloog.pl

eniutek pisze...

Ja się przede wszystkim witam , bo jestem blogową nowicjuszką. Zgłaszam się do konkursu i serdecznie pozdrawiam

Tucha pisze...

Zgłaszam się!

Inviernita pisze...

To ja też:) agnzimka[@]gazeta.pl

Agata pisze...

Mam ochotę na książkę spoza mojej studenckiej listy lektur! Dopisuję się!

miodo_oka pisze...

Po kryminał zawsze :)

Aleksandra pisze...

Pick me! Pick me! (że tak zacytuję Osła ze Shreka ;))

maigwen pisze...

Polski kryminał we współczesnych realiach? To brzmi bardzo ciekawie...

magicznam pisze...

Zgłaszam się do konkursu :))

Oleander pisze...

To i ja dopiszę się do długiej listy. Może mi się poszczęści..
Pozdrawiam z Poznania :)

aklat pisze...

I ja się dopisuję :)

patenciak pisze...

Na Twojego bloga natrafiłam przypadkiem, ale już wiem, że będę zaglądać częściej:) Może wymienimy się linkami? U mnie link do Ciebie już jest:) Pozdrawiam serdecznie, Aneta:)

Sirocco pisze...

Dobry kryminał nie jest zły :)
Ustawiam się w kolejce.

ksiazkowo pisze...

Ja też dołączę do tej - jakże długaśnej - kolejki. Może się uda ;)

AgnieszkaMD pisze...

Oj zapisałam się prawie w ostatniej chwili ale może, to jakiś znak :).

Kalisz made pisze...

Rzutem na teśmę :) - staję na szarym końcu:(

greenlady39 pisze...

Dobra książka na deszczowe dni-to jest właśnie to.Pozdrawiam cieplutko- zerkam tu czasami..

emade76 pisze...

To ja chyba zamknę listę :) Serdecznie pozdrawiam :)

Ada pisze...

Dzień Dobry

Może nie trafię do kryminału gdy
wpiszę e-mail tutaj pomału :)

pozdrawiam

wara@poczta.forward.pl
ADA