niedziela, 20 czerwca 2010

373. Konkurs nr 28


Zgodnie z obietnicą sprzed miesiąca, w tym konkursie dużo książek – bo aż siedem, po jednej losowo wybranej dla każdego zwycięzcy – do wygrania! Wszystkie są z poznańskich wydawnictw. A co! Będę promować ;-) A zatem do rozdania są:

--- Za plecami anioła - Wydawnictwo Replika
--- Dwa razy - Wydawnictwo Replika
--- Pani mego serca - Wydawnictwo Rebis
--- Ostatnie wyznanie Mabel Stark - Wydawnictwo Rebis
--- Czarny domek - Wydawnictwo Vesper
--- Nie każ mi tutaj umierać - Wydawnictwo Vesper
--- To, co zostaje - Wydawnictwo Vesper

Poproszę jak zawsze o wpisywanie się w komentarze pod tym postem od dziś do piątkowej północy. Losowanie w sobotę. Zapraszam!

124 komentarze:

IVONNA pisze...

Wakacje to dla mnie dobry czas na czytanie. Trzeba tylko mieć coś do czytania:) Z chęcią ustawiam się więc w kolejeczce u Ciebie.
Pozdrawiam serdecznie.

Bewix - Bea pisze...

...i ja staje do ogonka, wieczory dlugie mozna poczytac...pozdrawaim

ktrya pisze...

To ja się zgłaszam:)

brzydula pisze...

Książek nigdy dość, więc obowiązkowo się zapisuję.
Pozdrawiam :)

Zuza pisze...

po książki zawsze! ;)
pozdrawiam

Kasiek - o mnie pisze...

zgłaszam się i ja :)

Kaś pisze...

zgłaszam się i ja ochoczo, książki cudne:) w piatek mam urodziny więc byłoby miło coś na nie wylosować:) sama książek już do września nie kupię- zakaz wewnętrzny i zewnętrzny:) ale może w losowaniu się poszczęści:) pozdrawiam

Pandora pisze...

ale wspaniałości
Pozdrawiam.

Złośnica pisze...

To ja też się zgłaszam :)

papierowa latarnia pisze...

i ja tez się zgłaszam, taki bogaty konkurs :D

Barbara pisze...

Zgłaszam się i ja! :) Tylke ciekawych książkek, więc grzechem było by nie spróbować.

Elenoir pisze...

Zgłaszam się i ja:)

Aspartate pisze...

Już tym razem musi mi się udać ! :) Zgłaszam się

Domma79 pisze...

zglaszam sie z checia ,moze tym razem cos sie uda wygrac:))

clevera pisze...

Ja również wpisuję się na listę, ale jeśli można to w kolejce do wydawnictwa Rebis i Replika, bo z Vespera już mam.:)

milqin pisze...

super książki. Chętnie coś przygarnę ;)

Marzena pisze...

Po ksiązki zawsze w kolejce warto sie ustawiac,a że tyle ich więc szanse są duże.Poczekam więc może tym razem szczęście mnie nie ominie

Mili pisze...

Więc i ja zapisuję się. Może znów się szczęście do mnie uśmiechnie.

Pozdrawiam dorota

jjon pisze...

Jestem kolejną chętną do wzięcia udziału w konkursie. Pozdrawiam :-)

Edith pisze...

zgłaszam się :)

shiraja pisze...

i ja się zgłaszam z ogromną chęcią
na losowanko :)

http://shiraja.blogspot.com/

montgomerry pisze...

Zgłaszam się do chętnych:)

Pozdrawiam

Agaton pisze...

Ach, jak one pięknie i kusząco wyglądają! Oczywiście ja również się zapisuję.
Pozdrawiam :)

hasita86 pisze...

Książki zawsze są u mnie mile widziane widziane :) pozdrawiam

Claudette pisze...

Nie powinnam już kompletować większej ilości tomiszczy, ale... co mi tam :)

Zgłaszam się!

Pozdrawiam

Sara (sarusia5@onet.eu) pisze...

Zgłaszam się, bo widzę bardzo ciekawe tytuły proponujesz:)

Alegria pisze...

Staję w kolejce i pzdrawiam

elwika pisze...

No proszę z Poznania jestem, a tych książek nie znam, może więc uda mi się to nadrobić - dołączam się! ;-))

bajka_bk pisze...

Ja również ochoczo ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam serdecznie

Barbara

PrincesAgnes pisze...

Zgłaszam się;)

Obsesja Kasiulka pisze...

Ja też koniecznie muszę się zapisać ;O)

Kamila pisze...

Zaciskam kciuki i z wielką przyjemnością przystępuję do zabawy.

barbaratoja pisze...

I ja tez chciałabym książkę, tych tytułów nie znam;-)

karus96 pisze...

Och, ja bardzo chętnie przygarnę którąś z książeczek :).
Pozdrawiam!
Book-Love.blog.onet.pl

reala pisze...

Jak zwykle w ogonku grzecznie staję :)

Inviernita pisze...

Może i dla mnie coś się znajdzie na wakacje? Pozdrawiam
agnzimka@gazeta.pl

Wisienka pisze...

Ile książek!
To i ja chętnie się dopiszę :)

pozdrawiam!

Mariola pisze...

To ja też się zapisuję

Mariola pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anna pisze...

Mój narzeczony pracuje dla innego poznańskiego wydawnictwa, ale chyba mogę spróbować mimo to? ;) Tym bardziej, że właśnie szukam nowej, ciekawej lektury na wakacje, które niedługo mi się zaczną :)

ROMA pisze...

Popełniłabym grzech zaniechania odpuszczając taka okazję! Staję i czekam pokornie..

Latarnik pisze...

Kolejka już długa, ale może i mnie trafi strzała losu i coś wygram :)

Annasza pisze...

Ojejejejej, książki kocham pasjami, a żadnej z nich jeszcze nie czytałam, z radością więc się zapisuję :)))

Vampire_Slayer pisze...

Jeszcze ja, jeszcze ja! :))

Ondine pisze...

Zgłaszam się, tytuły brzmią bardzo interesująco. :)

Tucha pisze...

To ja też :)

ksiazkowo pisze...

Ja też, chociaż konkurencja okrutna ;)

Rybiooka pisze...

Ryzyk fizyk a nóż widelec :)

cyborg86pl pisze...

właśnie kończę Wielki Chrzest Ziemi (powieść - debiut szczecińskiego architekta - Jerzego Byreckiego), którą polecam, a jak tylko skończę, zdało by się napocząć kolejny tytuł.

zatem zgłaszam się :)

Kasmatka pisze...

i ja też:)

Patchworld pisze...

Pozycje są bardzo interesujące:) Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu:)

Magoda pisze...

Bez specjalnych nadziei wpisuję się tutaj głównie aby Cię pozdrowić najserdeczniej!

Dorota pisze...

To i ja się karnie w ogonku ustawiam, może kiedyś wreszcie coś uda mi się wygrać?

Dorota pisze...

Ja też się zgłoszę :) A co mi tam ;)

kalioppe pisze...

staję w kolejce, nareszcie mam czas na książki :D

Zbigniew pisze...

Zgłaszam się!!!!!

Renata pisze...

I ja zgłaszam swój akces:))) pozdrawiam

bieluska pisze...

I ja zgłaszam się na konkursik, przyda się jakies fajne czytadełko na wakacyjny czas...

nati pisze...

na książkę to ja zawsze jestem chętna tylko gdyby się do mnie los uśmiechnął to ja bym prosiła o jakąkolwiek książkę tylko nie "To co zostaje" - mam ją już
Pozdrawiam serdecznie

beatrix73 pisze...

Ja również się zgłaszam.

krysilla pisze...

zgłaszam się :)

Ianowa pisze...

Zgłaszam się :)

Piuma (Asia) pisze...

Zgłaszam się ochoczo!

Ada pisze...

Dzień Dobry

Książek jest aż tyle ,że można
poczuć uczelniane chwile.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Skarletka pisze...

Wpisuję się! :)

Zula pisze...

Ja też postoję w tej długiej kolejce :)
Pozdrawiam

Lina pisze...

I ja się zapisuję :) Może dopisze mi szczęście i chociaż raz coś wygram :)
Pozdrawiam ciepło!

Paulina pisze...

ustawiam sie w kolejce, cudowne ksiazki :*

Milka pisze...

zapisuję się i ja ... choć aby dodać komentarz próbowałam 5 razy - coś przeglądarka mi szwankuje :/

stosik wygląda obiecująco :-)

pozdrawiam!

Motylek pisze...

Ja też! Ja też!

Motylek
mounthood.bloog.pl

Agnieszka pisze...

też się ustawiam w kolejce, uwielbiam czytać

KasiaTom pisze...

Witam! Trafiłam tu po raz pierwszy (wspaniały blog - będę tu zaglądać!), a tu własnie trwa losowanie książek... Ustawiam się więc potulnie w kolejce - może to do mnie szczęscie się usmiechnie...:)
Pozdrawiam!

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

Ulkaaz pisze...

Wspaniale by było mieć jedną z tych książek,więc się zgłaszam!

Kardamonowa pisze...

Książka na wakacje to podstawa, zatem radośnie ustawiam się w ogonku ;)

Pcz pisze...

To ja też się zapisuję. na książeczki bardzo chętnie:)
summer21.blog.interia.pl

bestyjeczka pisze...

Trafiłam przypadkiem i to na taką gratkę. Jestem łasa na książki wszelkiej maści i ustawiam się w ogon. Tym bardziej, ze żadnej pozycji z listy nie miałam w ręce.

ines321 pisze...

Kocham te Twoje konkursy!! I oczywiście, że staję w kolejce:)
Pozdrawiam

ashess pisze...

ksiazek nigdy za duzo .
wiec i ja sie zglaszam . ;]


trafilam tu przypadkiem
i spedzilam tu okolo 3 godziny
czytajac notki , bardzo ciekawe .
pozdrawiam ; ]

robotkistefci pisze...

Ciekawe książki i dobry czas na takie lekturowe candy.
Dlatego też zapisuję się na listę - może szczęśliwą dla mnie:)

miodo_oka pisze...

Po książki ? ... zawsze! :)

Alexandra pisze...

Jestem molem książkowym więc z chęcia postoję w kolejce po nie :)

kilargis pisze...

I ja się ustawię w kolejce:)

Maniaczytania pisze...

Może któraś trafi do mnie? Pozdrawiam :)

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

http://anek73.blox.pl

Aneladgam pisze...

I ja bardzo chętnie zgłaszam się :)

sabinka.t1 pisze...

kolejka obłędna ale ustawiam sie za Madzią (O:
http://sabinkat1.blox.pl/html

Magdalena Adamczewska pisze...

no to ja ostatnia - poki co ;)

nayanka pisze...

Zgłaszam się! :)

aeljot pisze...

Ojej tyle komentarzy. Ale co tam spróbuje szczęścia i tym razem :)

pasiakowa pisze...

Jednej z tych książek jestem szczęśliwą posiadaczką (dziękuję!), ale cała reszta kusi, by stanąć w tym długim ogonku i spróbować szczęścia ;)

kot&malenstwo pisze...

Ojej ile literek! Chętnie się z nimi poznam ;)

Pozdrawiam - Kot Ztworzonkowy

Makówka - pełna pomysłów pisze...

Wstyd nie spróbować!
Pozdrawiam serdecznie:)

Invisse pisze...

Ja też, ja też ;) Tak dawno nic nie czytałam ;)

holly23 pisze...

To i ja sie zglosze :)

aagaa pisze...

No to ja też stanę w kolejce!!

Jagna pisze...

Jako niereformowalny mol książkowy kolo takich cudowności nie potrafię przejść obojętnie :) więc i ja ustawiam się w kolejce :)

TuKara pisze...

Z checia przygarnelabym wszystkie ,ale o jedna nawet warto powalczyc.Ustawiam sie !

emade76 pisze...

I ja, i ja :)
Pozdrawiam.

365 project pisze...

I ja, i ja!

elziutka pisze...

i ja ustawiam się w kolejce bo tytuły zachęcają :)
http://elziutka.blogspot.com/

maglandia pisze...

Nareszcie jestem po sesji, więc mogę wrócić do książki lekkiej,łatwej i przyjemnej... Więc i ja zapisuję się do kolejeczki :)
pozdrawiam :)

Mój świat i hafty pisze...

Może się uda, taki fajny wybór:)

pszczola pisze...

zgłaszam się i ja :-)

onta pisze...

Ustawiam się w kolejkę i ja :)

AgnieszkaMD pisze...

Uwielbiam książki, a te z Aniołem w tytule szczególnie :).
Dużo nas ale spróbuję szczęścia :).

Jolanta pisze...

Będzie mi miło spróbować szczęścia i coś wylosować. Szczęście, uśmiechnij się do mnie książkowo. ;-)

klamaja pisze...

Jak zawsze chętna :D

klamaja.blox.pl

Kama pisze...

Wreszcie mam czas na poczytanie, więc zgłaszam się do konkursu. Pozdrawiam!

Enthia pisze...

Zapisuję się z chęcią.

U grubcia pisze...

piszę się

Szara pisze...

Ojej :) Wspaniałe candy :) Jaaa proszę :D

MichAsia pisze...

Z nadzieją staję w szranki konkursowe.

Ata pisze...

To i ja się ustawiam w kolejce :-)

Antoshia pisze...

zgłaszam się:)

Gośka pisze...

I ja się zgłaszam :-)
http://zyrafowo.blox.pl/html

dorotamb pisze...

bardzo chętnie poczytam,
dorotamb12@wp.pl

Muszelka pisze...

z miłą chęcią poczytam miłą książeczkę...
Zapraszam do siebie
http://muszelka27.blogspot.com/

Joasiunia:) pisze...

To i ja się zapisuję do zabawy;)

Pozdrawiam Aś:)
http://joasiunia.blogspot.com/

Sirocco pisze...

Może tym razem dopisze mi szczęście. Ustawiam się w kolejce.

weisse_taube pisze...

Uff, zdążyłam! Zgłaszam się!

Agata pisze...

Żadnej z tych książek nie znam, a szkoda! Chętnie poznam! :)

Avarill pisze...

Och, po książki w kolejce zawsze stanę :) A nuż szczęście się do mnie uśmiechnie...
Pozdrawiam serdecznie!

Avarill pisze...

hahaha, daty mi się pomieszały :D