sobota, 26 czerwca 2010

375. Losowanie nr 28


Na początek chcę podziękować serdecznie za tak liczne wpisy w komentarze :-) Bardzo mnie to ucieszyło! Ponad 120 osób!!! :-D Niestety mam tylko siedem książek do rozdania w tym konkursie :-/ Ale... za miesiąc będzie kolejny i w następnym miesiącu też, i potem też... ;-) zatem już teraz zapraszam!
A oto nicki osób, które domowa Sierotka ;-) wylosowała dziś ze szklanej miseczki pełnej losów:

--- Gośka
--- papierowa latarnia
--- Magoda
--- Annasza
--- Kamila
--- Jagna
--- Pcz

Gratuluję! :-D
I jeszcze tradycyjna formułka: Zapraszam na mojego maila [jest u dołu strony], ponieważ potrzebne są adresy pocztowe do wysyłki. Jak zawsze zapewniam, że tu na blogu jestem osobą prywatną, a Wasze adresy są absolutnie bezpieczne: nigdy nikomu ich nie przekażę, sama też – poza bieżącą przesyłką – nie będę z nich korzystać!

Do zobaczenia w konkursie w lipcu! A że to czas wakacyjny, będzie letnio, lekko, babsko i nieco erotycznie ;-) Wszystkich zawiedzionych zapowiedzią lipcowego konkursu Czytelników-panów zapraszam w sierpniu, gdzie do wylosowania będą książki znacznie bardziej „męskie” ;-) Pa!

18 komentarzy:

Zuza pisze...

gratuluję szczęsciarom :D

Kamila pisze...

Bardzo się cieszę,chyba mam szczęśliwa passę;)

montgomerry pisze...

Gratuluję:)

ashess pisze...

gratuluje [;

Zula pisze...

Gratuluję wylosowanym :)
Dziękuję za zabawę i miłych wakacji życzę :)

Dorota pisze...

Ja również gratuluję zwycięzcom / zwyciężczyniom :) I pojawię się tutaj za miesiąc ;)

emade76 pisze...

Gratuluję wygranym :) Pozdrawiam ciepło.

Rybiooka pisze...

Gratuluję szczęściarzom :)

papierowa latarnia pisze...

ja normalnie nie wierzę :D dziekuje bardzo i juz wysylam adresik!

Kardamonowa pisze...

Gratulacje!

Gośka pisze...

Ale niespodzianka :-) Dziękuję :-)))

Magoda pisze...

Jakie miłe zakończenie deszczowego i zimnego dnia! Dziękuję, Dziękuję!!!!
Pędzę do poczty i skrobię do Ciebie list!
Uściski!!!!

Annasza pisze...

Jaka super nowina, ślicznie ci dziękuję z całego serducha, ale się cieszę!!! :)))

Paulina pisze...

gratuluje wam dziewczyny i bardzooo zazdroszcze poniewaz uwielbiam czytac ;)
buziaki :*

Sara (sarusia5@onet.eu) pisze...

Gratuluję:_)

Pcz pisze...

wow hurrrraa wygrałam jak się ciesze
summer21.blog.interia.pl

Milka pisze...

Gratulacje :-)

PS. jak mało komentarzy w porównaniu do posta z konkursem ;D

Jagna pisze...

CO ZA NIESPODZIANKA :)
Pierwszy raz udało mi się coś wygrać w zabawie blogowej :) Super :)