środa, 30 czerwca 2010

377. Graffiti


© Finally safe - ilustracja Shiry Sela

Wędrując leniwie po moim ulubionym Etsy, natknęłam się na tę pokazaną powyżej ilustrację kanadyjskiej artystki Shiry Sela. Od razu nasunęło mi się hasło – „Chcesz poczuć egzotykę? Przytul się do drzewa!”* – wypisane czarnym sprayem na murze starej części ZOO w Poznaniu, albo przynajmniej gdzieś w tamtej jeżyckiej okolicy ;-) Mogę się mylić co do dokładnego położenia napisu, bo nie bywam zbyt często na Jeżycach [a szkoda, bo to piękna dzielnica naszego miasta – secesja! A co poniektórzy zapaleni Czytelnicy kojarzyć ją mogą z cyklu powieściowego Małgorzaty Musierowicz ;-) ]. Zresztą w Poznaniu jest mnóstwo haseł w stylu graffiti na murach, płotach i budynkach. Jedne są inteligentne, czasem zabawne – „Chcesz mieć własne cztery kółka? Kup dwa rowery!”** – inne, dziwaczne zawijaski i łączone litery, zupełnie nie do odczytania :-/ Jadąc do domu komunikacją miejską, polecam podnieść od czasu do czasu nos znad książki i przyjrzeć się murom w waszych miastach i miasteczkach ;-D


- - - - -
*/** Tak sobie nawet pomyślałam, że to ten sam „twórca” ;-)

5 komentarzy:

ines321 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ines321 pisze...

U mnie w Krakowie najczęściej jest napisane Cracovia albo Wisła, rzadko się trafia coś naprawdę fajnego.
Miłego dnia

Anna pisze...

Wyjeżdżam na najbliższe 3 miesiące do Poznania, więc będę baczniej przyglądać się murom, bo w tamtym roku niestety niczego ciekawego nie znalazłam... :)

asjah pisze...

Z zapamiętanych z lat licealnych, bo teraz mniej patrzę na mury:
Jestem człowiekiem 2 minuty dziennie.
Nie bój się, zbawienie można kupić.
Pozdrawiam
Aśka też z Poznania ;-)

Martyna Dembińska- Mimi ^^ pisze...

świetna notka, aż miło sie czyta i zapraszam na mojego bloga http://martynadembinska.blogspot.com/