niedziela, 18 lipca 2010

380. Konkurs nr 29 - żeński


Na początek: usprawiedliwienie. Kochani! Trochę mnie tutaj nie było i przez pewien czas nadal nie będzie :-/ Życie niekiedy w dość brutalny sposób decyduje za nas... Wybaczcie, że nie będę się tłumaczyć, uważam jednak, że są takie sprawy, które powinny pozostać prywatne... [Jeżeli komuś bardzo zależy na kontakcie ze mną, jestem dostępna pod mailem].

Ponieważ jednak z całego serca nie lubię być niesłowna :-) konkursy letnie – nazwijmy je: żeński i męski – tak jak zapowiedziałam, odbędą się! Dziś zaczniemy konkursem nr 29 – dla pań :-) co oczywiście nie wyklucza udziału panów – wszak wszyscy lubimy czytać!

Miało być letnio, lekko i erotycznie, zatem do rozdania są trzy egzemplarze zbioru opowiadań erotycznych Rozkoszne z poznańskiego Wydawnictwa Replika*. Co ciekawe, są to wyróżnione zwycięskie opowiadania z konkursu, do którego udziału Was namawiałam w zeszłym roku TU. A zatem... wszystkich chętnych jak zawsze zapraszam do wpisywania się w komentarze. Tym razem konkurs trwa dłużej, bo 2 tygodnie, do piątku 30 lipca. W sobotę 31 lipca zrobię losowanie :-) Powodzenia!



- - - - -
* Droga K.! Jak zawsze serdecznie dziękuję za Twoje wielkie serce!

112 komentarzy:

Domma79 pisze...

zapisuje sie moze tym razem:))

nayanka pisze...

I ja szybciutko w kolejce staję :)

izusr pisze...

Ja też próbuję :)

izusr pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Alina pisze...

Również się zgłaszam.

Barbara pisze...

Wierzę w swoje szczęście, więc i ja się zapisuję :).

weisse_taube pisze...

Zgłaszam się :)

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

http://anek73.blox.pl

Maleństwo pisze...

Ja poproszę. :-)))

Vampire_Slayer pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu ;-)

Ondine pisze...

Ja też się zgłaszam. :)

elwika pisze...

Zgłaszam się ;-))

aeljot pisze...

I ja stanę w kolejce :)

Bewix - Bea pisze...

jak zawsz staje do kolejki :-)

brzydula pisze...

Nigdy obok książek nie przechodzę obojętnie, więc i tutaj nie zrobię wyjątku. Zapisuję się więc z nadzieją na wygraną.
Pozdrawiam :)

Sara (sarusia5@onet.eu) pisze...

zgłaszam się:)

Zuza pisze...

również się zgłaszam :)

Lena173 pisze...

Z przyjemnością zgłaszam sie do konkursu.

www.recenzje-leny.blogspot.com

Kasmatka pisze...

chętnie wezmę udział w losowaniu:)

moni pisze...

ja też! ja też! dopisuję się:)

Malineczka74 pisze...

Dopisuję się do losowania

Renata pisze...

Ja również podpisuję konkursową listę obecności:)

Haftowane prezenty pisze...

Uwielbiam książki. Chętnie spróbuję swojego szczęścia.
Pozdr
Michalina

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

sabinka.t1 pisze...

Też się zapisuję ...może tym razem :)

Kaś pisze...

zgłaszam się i ja

Piuma (Asia) pisze...

zapisuję się ;)

Edi pisze...

Również się zgłaszam z ochotą.

Kardamonowa pisze...

Z radością zajmuję miejsce w kolejce ;) Pozdrawiam ;)

Paddington pisze...

Ja również się zgłaszam. ;)

Aneladgam pisze...

Z życzeniami by złe chmury poszły sobie precz, dołączam do oczekujących :)

Jeniulka pisze...

Zapisuję się na książkę bo mnie intryguje tytuł

Mariola pisze...

dogican
Też się ustawiam w kolejce. Mariola

Mariola pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Bo pisze...

i ja i ja

ysabellbooks pisze...

Ja również chciałabym wziąć udział w losowaniu.

A poza tym trzymam kciuki za poprawę okoliczności.

jjon pisze...

Ja też chętnie wezmę udział w konkursie.

Enzowy pisze...

pierwszy raz sie zglaszam do konkursu:-)

Mój świat i hafty pisze...

Chętnie się zapisuję po książkę;)

Matylda_ab pisze...

No to zgłaszam się! :))

Pcz pisze...

To i ja ponownie się zapisuję. Pozdrawiam, Ewa

Oleander pisze...

To ja też się ustawiam w kolejce. Może szczęście będzie się uśmiechać, jak ja, zza miedzy :) Pozdrawiam!

ines321 pisze...

Zgłaszam się! I pozdrawiam:)

Edith pisze...

zgłaszam się :)

iwjardim pisze...

Ustawiam się w kolejce , a dla Ciebie życzę lepszych dni .
Pozdrawiam

Zula pisze...

Może tym razem się uda ;)
Pomyślnego rozwiązania problemów życzę :)
Pozdrawiam

mordka pisze...

Zapisuję się i ja :)

ROMA pisze...

Książka nie do pogardzenia - i ja ustawiam sie w kolejce

Mili pisze...

Może i tym razem mi sie poszczęści, wiec nieśmiało się zapisuję.

pozdrawiam z Podlasia

Lili pisze...

i ja się zapisuję:)

kot&malenstwo pisze...

Chętnie spróbuję szczęścia :)

clevera pisze...

Zgłaszam swój udział.:)

Aspartate pisze...

ojej, muszę to mieć !

chaga pisze...

to jest coś dla mnie, chętnie przygarnę

Katarzyna pisze...

Również się zgłaszam, pozdrawiam:)

lisio pisze...

Zgłaszam się! Może sie uda???

barbaratoja pisze...

Oby było lepiej!
proszę wpisz mnie na listę do losowania;-)

miodo_oka pisze...

Witam,
po książki zawsze ... :)

Marzena pisze...

i ja cichutko staję w kolejce i gorąco pozdrawiam i życzę aby wszystkie sprawy ułożyły się po Twojej myśli

AgnieszkaMD pisze...

I chętnie się dopiszę :).

Mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie ułoży :).

decou-galeryjka pisze...

to ja też stanę w kolejce:)

schizma pisze...

O rany, ile chętnych... To ja jestem następna :)

Tucha pisze...

Ja też, a co :)

reala pisze...

Ale chętnych, a mówią, że Polacy nie czytają :) Ja czytam, dlatego zostawiam komentarz oraz wpis na bocznej szpalcie na moim blogu :)

Edzia pisze...

Zgłaszam sie i ja:)

jagnieszka pisze...

zapisuję się z ochotą:)

Kamila pisze...

Może to i zuchwałość z mojej strony, po ostatniej wygranej...ale co tam, i tym razem spróbuję.

Pozdrawiam

ABily pisze...

Intrygujacy tytul przyciagnal moja mnie tutaj.Ustawiam sie w kolejce:)

nicto pisze...

I ja!

stula pisze...

Ponieważ w piątek 30 lipca obchodzę urodziny mam ogromną chrapkę na taką literaturę:) Wpisuję się.

kiciula pisze...

ja też się zapisuję :)

elziutka pisze...

i ja dołączę do kolejki :)
Pozdrawiam cieplutko

aulik pisze...

rozkoszne candy... :)

(mam nadzieję, że sprawy prywatne są przejściowe, niegroźne i nie-nieprzyjemne...)

pozdrawiam z upalnego wybrzeża :)

Zaczytana pisze...

OJ Widzię, że kolejka sie wydłuża, ale i tak spróbuję :)

A Tobie życze szybkiego uporania sie z kłopotami :) trzymam kciuki!

Pappu pisze...

kocham czytac i ksiazki wiec musze ustawic sie po te ksiazke w kolejeczce :*

madziula pisze...

to może być bardzo ciekawa książka - może się uda :)

montgomerry pisze...

ksiązke polecam:) przeczytałam trochę o niej u mnie:

http://slowemmalowane.blogspot.com/

Pozdrawiam serdecznie i powodzenia wszystkim w losowaniu:)

Kasiek - o mnie pisze...

nadzieji nawet nie mam, ale co tam próba nie strzelba :D

Ada pisze...

Dzień Dobry


Ja też za kolejką stoję bo burzy się
boję.
pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Zielona pisze...

Może tym razem się uda :)

Ianowa pisze...

Zgłaszam się.

Edyta pisze...

I ja też ... Może szczęście zapuka do mych drzwi ...
serdeczności
Edyta
hoyapassion.blogspot.com

Oaza pisze...

ustawiam się w kolejce ;-))

małgorzata pisze...

ustawiam się grzecznie w kolejeczce:)

bijou-TAsia pisze...

książka zapowiada się ciekawie:)

Annasza pisze...

Kto nie gra ten nie wygrywa, zapisuję się więc i ja, miłośniczka książek po stokroć ;)))

Anna pisze...

Ojjj chętnie przygarnęłabym taką lekturę na letnie wieczory :)

Hordubal pisze...

I ja sprobuje szczescia:)

książkowyazyl pisze...

ja również się dołączam :)

Aleksandra og/i Ørjan pisze...

witam i ustawiam sie w kolejce :)

nasza.zuzia pisze...

To jeszcze ja w kolejeczkę się ustawiam.

Pozdrawiam serdecznie
Lucyna

Olenkaja pisze...

Tak literaturka że aż grzech nie stanąć w kolejce :)

Aneta pisze...

I ja z chęcią się zapiszę :) lubię bardzo czytać. pozdr.

nati pisze...

Na książkę zawsze jestem chętna :)
Życzę aby wszystko się ułożyło...

Kerlaja pisze...

Spróbuję szczęścia :)
Pozdrawiam

MamaKini pisze...

Mam nadzieję przeczytać tą książkę dzięki Tobie :)

amma pisze...

Orety!! ile chętnych :) ja też z przyjemnością poczytam :)
miłego dnia :)

Rossali pisze...

Hmmm. juz dawno nic nie czytała... zainteresowałaś mnie... zgłaszam sie do losowania :)

ofi pisze...

ojojoj coś ciekawego
poproszę mnie dopisać .
Wszystkiego dobrego w sprawach osobistych ,czasem tak bywa niestety .

peggykombinera pisze...

może szczęście mi dopisze :)

april79 pisze...

mam komentarz numer 101 więc może mi się uda:) obok takiego tytułu nie można przejść obojętnie;)

Muszelka pisze...

Chętnie poczytam książeczki... Ale chętnych jest tyle że szanse pewnie marne... Spróbować warto.... :)
Pozdrawiam i do siebie zapraszam :)

Alegria pisze...

Ustawiam się w długiej kolejce

Edyta pisze...

Staję grzecznie w kolejce :-)

Wisienka pisze...

ja też chętnie ustawię się w kolejce :)

Joasiunia:) pisze...

O proszę ciekawe ciekawe do candy:)

Ivonn pisze...

Ostatnio naszła mnie ochota na relaks z książką a niestety do biblioteki jeszcze nie dotarłam, więc to wspaniała okazja do wzięcia udziału w zabawie :)
Tak więc zgłaszam chęć uczestnictwa :D mam nadzieję, że zdążyłam ;)

Pozdrawiam
Ivonn

Camellia pisze...

Bardzo chętnie "przygarnę" książkę :)

Ela pisze...

Przesyłam pozdrowienia:)
Cieszę się, że zdążyłam ustawić się w kolejce.
elala@wp.pl

Pia Gizela pisze...

Mam za dużo wolnego czasu szukając bez skutecznie pracy, a ta książka umiliłaby mi ten przymusowy wolny czas, więc i ja próbuję swojego szczęścia:)

ktrya pisze...

Jeszcze się załapię :)

ALFA pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu. Pozdrawiam!