czwartek, 12 sierpnia 2010

385. ...i wynik konkursu-błysk nr 30


Koniec super szybkiego konkursiku!
„Winkać” oznacza „kiwać/machać sobie na pożegnanie” :-D
To było za łatwe, prawda? ;-) No ale o to przecież chodziło!
Książka plus druga niespodzianka książkowa wędruje do...

--- beatus

A dla reszty żartownisiów ;-D no niech będzie też po książce:

--- Kalisz_made
--- Prowincjonalna nauczycielka

Poproszę o Wasze adresy pocztowe na mojego maila. Oczywiście zapewniam, że nigdy ich nie wykorzystam poza ta jedną „akcją konkursową” :-)
Pa! Do następnego razu :-D

6 komentarzy:

Maleństwo pisze...

A ja właśnie chciałam napisać... chlip, chlip

Kalisz made pisze...

Huuuuura!!!
Dziękuję:)

elwika pisze...

Szkoda, że nie załapałam się na konkurs ;-( byłam wtedy w pracy... Ech jeszcze jeden dowód na to, że czas na urlop...

Pappu pisze...

ohhh gratuluje wam szcesciarze, ja albo ksiazki nie wygram albo konkurs przegapie a tak kocham czytac ;) buuuu ;p
pozdrawiam was serdecznie

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

Książka dotarła - dziękuję pięknie:)

beatus pisze...

witaj,
książka dotarła dzięki piękne