poniedziałek, 23 sierpnia 2010

388. Konkurs nr 31 - męski


No, Panowie, do boju ;-) Tym razem wybrałam książki specjalnie dla Was, tzn. typowo „męskie” opowieści: akcja i sensacja z domieszką historii. Sponsorem słupka ze zdjęcia jest poznańska Replika, któremu to Wydawnictwu jak zawsze serdecznie dziękuję :-)
Wszystkich zainteresowanych [Panów i Panie :-) ] proszę, by się wpisywali w komentarze pod tym postem. Konkurs trwa od teraz do piątku do północy. Losowanie jak zawsze w sobotę. Zapraszam!


= = = = =
PS. wylosuję trzy osoby, do których wyślę po jednej, przypadkowo wybranej książce :-)

70 komentarzy:

Barbara (Himilika) pisze...

Panem nie jestem, ale w konkursie z chęcią wezmę udział. Zwłaszcza, że na dwa tutuły ze stosu poluję w bibliotece już od jakiegoś czasu :).

Alegria pisze...

No cóż nie jestem mężczyzną ale z przyjemnością przeczytam i przekażę mężczyźnie do poczytania, by potem porozmawiać o przeczytanych książkach. Ustawiam się w kolejce, pewnie będzie długa :)

Alina pisze...

Również wezmę udział, chociaż panem nie jestem ^^.

sylvia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
elwika pisze...

i ja, i ja! ;-)

Edith pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Edith pisze...

ja się zgłoszę w imieniu mojego mężczyzny ;) choć i ja mam na nie chęć :)

sylvia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Agaton pisze...

Ja również dołączam do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie!

beatus pisze...

Podobno apetyt rośnie w miarę jedzenia - jestem więc, a tak na serio mój m to taki jak ja mól książkowy :)

Enzowy pisze...

rowniez chetnie wezme udzial w konkursie

ktrya pisze...

To ja się też zgłoszę, a nuż zaskarbię książką jakiegoś mężczyznę. ;)

Edyta pisze...

Nieśmiało znów staję w kolejce ... Dla mojego miłego ...

tabu pisze...

no nieźle same kobiety.. znak czasu?

Kaś pisze...

właśnie pokazałam książki mężowi i bardzo mu się spodobały zatem staję do konkursu w męża miłego imieniu:)

Vampire_Slayer pisze...

Zdecydowanie się zgłoszę, chociaż do mężczyzny to mi daleko. :)

Seszen pisze...

Chętnie się zapiszę, a mąż się z książki ucieszy na pewno:) Ja chętnie też poczytam.

Piuma (Asia) pisze...

Panem jest mój mąż, więc zgłaszam się do konkursu!

k3 pisze...

Spośród wymienionych męskich składników literatury najbardziej pociąga owa "domieszka historii". Dla domieszki się właśnie zgłaszam. Pozdrawiam

Annasza pisze...

A w imieniu męża mogę? Bo się nie dorobił jeszcze nicka na Blogspocie ;))

Matylda_ab pisze...

A co mi tam. Ja męską prozę lubię, nawet bardziej od typowo kobiecej! A więc zawalczę dla siebie!

Caitri pisze...

Ja nie mężczyzna, ale i tak się zgłoszę ;)

Latarnik pisze...

Czyżbym był pierwszym facetem w tej kolejce? Tym bardziej miło mi stanąć w tym ogonku :)

Bewix - Bea pisze...

mimo, iz to meski konkurs jak zawsze staje do kolejki...kocham ksiazki i juz :-)

pasiakowa pisze...

Tematyka książkowa brzmi zachęcająco bardzo, bardzo, więc się ustawiam w ogonku ;)

milqin pisze...

a co to za dyskryminacja, co? ;)

Lenalee pisze...

Jak pięknie te książki wyglądają! Oczywiście się zgłaszam. :)

Trzpiot pisze...

w takim razie mam chyba męski gust :-) ustawiam się grzecznie w kolejce

nayanka pisze...

To ja w imieniu mojego mężczyzny ustawiam się w kolejce :)

izary pisze...

tak jak któras dziewczyna przede mną napisała, Panów czytaj acych chyba jest rzeczywiście zdecydowanie mniej, no chyba ze ktoś im by poczytała, dlatego licząc, ze nie będę zdyskwalifikowana ustawię się również w ogonku...a nóż się uda?

Elenoir pisze...

Ja również się zgłaszam:)

Mariola pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mariola pisze...

Ja też poproszę. Mariola

Haftowane prezenty pisze...

Mimo, że babą jestem - to nie powiem - tego typu książki też lubię. Dlatego grzecznie staję w kolejce :)
Pzdr

Michalina

Maleństwo pisze...

Bardzo mi się podoba stosik. Taki męski :-)))
Oczywiście zgłaszam się

Vein92 pisze...

Akurat wybrałaś to co "Tygryski lubią najbardziej" :)
Bardzo chętnie sięgnę po jakąś z tego "stosiku".

schizma pisze...

O rany, ile chętnych... ;) To jeszcze ja się zgłoszę :)

Aspartate pisze...

zgłaszam się z chęcią :)

Kalisz made pisze...

Podobno do trzech razy sztuka - raz się udało, to może i drugi raz wyjdzie?

Urszula pisze...

Ja również się piszę, aczkolwiek nie bloguję (jeszcze) :D

Urszula pisze...

Urszula.potrawa@gmail.com

Zula pisze...

Ustawiam się :)

Kasiek - o mnie pisze...

Panem nie jestem, ale Łapkę podnoszę :)

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się i ja

dziurka pisze...

a ja jestem prawdziwą kobietą i prawdziwym mężczyzną, wiecie, takie 2 w jednym. Ale czytam gdy jestem kobietą :)
i się zapisuję!!!

Martyna pisze...

ja tez się zgłaszam;)

Ada pisze...

Dzień Dobry


Wpisuje się Ada,która z e-mailem tutaj wpada.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Sara (sarusia5@onet.eu) pisze...

zgłaszam się:)

Sara Deever pisze...

Również się zgłaszam.

smak mojego ja pisze...

mój mąż nie czyta...a ja pożeram, koleżanka książki wącha, siostra wszędzie ze sobą zabiera, mama już nie czyta, teściu nawet w pracy zaczytany, córcia mimo 1,5 roczku już zjadła ich parę, starsza lat 10 trylogię Tolkiena zna na pamięć ;)) komu jak nie mnie należą się najbardziej???

Edzia pisze...

a ja stoję tu dla mojego męża kochanego i dla siebie - bom męska baba - piwko, meczyk, gry komputerowe i filmy sensacyjne - nie pogardze - a co dopiero taką literaturką:)) hehe

smak mojego ja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
clevera pisze...

Żadnej nie czytałam więc zgłaszam się. :)

kimura pisze...

Mimo iż nie jestem Panem zgłaszam się i ja:)
Pozdrawiam

anmora pisze...

I ja też, zgłaszam swój udział :)
pozdrawiam

Aneta pisze...

I ja też chętna :) ( w związku z wyjazdem zerknę dopiero w niedzielę:) )

Edi pisze...

Oczywiście też się wpisuję.

barbaratoja pisze...

Jestem za równouprawnieniem, chętnie przeczytam męską książkę;-)

Mój świat i hafty pisze...

To ja też chętnie się ustawie w kolejkę

ABily pisze...

Zdecydowanie nie jestem mężczyzną...ale staję do konkursu...

AgnieszkaMD pisze...

Nie jestem Panem ale chętnie przeczytam jedną z tych książek :).

Magdzik pisze...

Jeszcze i ja chętnie się dopiszę... :)

Kasmatka pisze...

Będą wspaniałym prezentem dla mężczyzny:) chętnie ustawie sie w kolejce:)

Aneladgam pisze...

Też się zgłoszę, bo raz, że sama lubię, a dwa, małżonkowi sprezentować bym mogła :)

Nyx pisze...

Zapisuję się. Mój Pan (z resztą ja też, nie ukrywam) na pewno by się ucieszył xD

Joanna Darda-Gramatyka pisze...

Ja też ustawiam się w tej kolejce, choć zdecydowanie mężczyzną nie jestem:)
[www.mojehafty.pl]

beatrix73 pisze...

Zgłaszam się do konkursu.

Anna, czyli Krulik pisze...

Tu mąż Krulika :) czy mogę się zapisać?

Sarna pisze...

To i ja stanę w kolejce po książeczki :)

Edyta pisze...

To ja staję w kolejce w imieniu mojego Krzysiaczka :-)
buziaki
EDyta