sobota, 28 sierpnia 2010

389. Losowanie nr 31


Konkurs nr 31 „męski” bez – prawie – mężczyzn ;-) Bo taka mi się właśnie nasunęła pierwsza myśl po przeczytaniu komentarzy. Czyżby tylko – prawie – kobiety pisały na blogach i czytały książki? Mam nadzieję, że wyłącznie „prawie”... ;-)

A oto wyniki konkursu [chyba dziś słabo zamerdałam w miseczce, bo nicki są pod rząd z komentarzy ;-D ]:

--- beatrix73
--- Joanna Darda-Gramatyka
--- Nyx

Gratulacje! :-D
Jak zawsze poproszę o wasze adresy pocztowe na mojego maila [jest u dołu strony]. Zapewniam, że tu, na blogu, jestem osobą prywatną i nigdy, przenigdy!, nie wykorzystam waszych adresów w celach komercyjnych.

A co za miesiąc? W Poznaniu odbędzie się koncert Stinga, który uświetni uroczyste otwarcie Stadionu Miejskiego, tego wielkiego – „Lecha” na ul. Bułgarskiej, zwanego popularnie „ciabatą” ze względu na swój wygląd, szykowanego na Euro 2012 :-D A zatem w konkursie nr 32 do wygrania będzie Sting. Teksty i przekłady z Wydawnictwa In Rock – pięknie wydany komplet tekstów muzyka z jego osobistymi komentarzami. Już dziś zapraszam!

10 komentarzy:

Zula pisze...

Niestety znowu się nie udało, ale gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę :)
Pozdrawiam

Edi pisze...

Gratulacje!!! Już czekam na Stinga...może się uda.

Sara (sarusia5@onet.eu) pisze...

Gratuluję:) Uwielbiam Stinga i oczywiście się zgłaszam:)

ABily pisze...

Gratuluję wszystkim wylosowanym i oczywiście zapisuje się na Stinga:)

Mój świat i hafty pisze...

Gratulacje dziewczynom, a Stinga każdy lubi a ja bardzo;)
Też się zapisuję
Pozdrawiam;)

Kardamonowa pisze...

Gratuluję!
Uwielbiam czytać tłumaczenia tekstów piosenek, więc z radością wezmę udział w zabawie.

joanna pisze...

Kolejny konkurs zapowiada się niezykle fajny :)

Czy zechciałabyś wziąć udział w zabawie w "Lubię"? Szczegóły na moim blogu - będzie mi milo, jeśli przyjmiesz zaproszenie :)

aga pisze...

witam
od niedawna zaglądam tu trochę do Ciebie;) dziś patrzę a tu Sting:)
bardzo bym chciała wziąć udział w losowaniu jeśli mogę.
pozdrawiam gorąco
Aga

aga pisze...

a jeszcze tak chciałam zapytać czy odwiedzasz latarnie morskie i czy masz moze odznaczenia BLIZA??

jawora pisze...

kocham Stinga,czy można się zgłosić?to wspaniałe,tak jak bardzo interesujący i równie W JEST TEN BLOG,KOCHAMteż książki,a dzięki twoim info. nie czuję się tak odilozowana wiem jakich pozycji mam szukać,rok temu urodziłam synka i właściwie tylko internet jest m oim kontaktem ze swiatem-wszędzie daleko z wózkiem...więc dziękuję.