wtorek, 14 września 2010

392. Konkurs nr 32 - Sting


Foto © Ethan Miller / Getty Images

Za pięć dni na poznańskim Stadionie Miejskim zagra i zaśpiewa Sting, a ja tu się ociągam z obiecanym konkursem ;-) No ładna ze mnie blogerka ;-D Ale! Niniejszym ogłaszam konkurs nr 32! Nagrodą jest jeden egzemplarz przekładów wszystkich tekstów artysty wraz z jego komentarzami. Książka jest w wersji dwujęzycznej, pięknie wydana, ze zdjęciami. Sponsorem jestem tym razem ja :-D

Można się już wpisywać w komentarze. Konkurs potrwa tym razem do poniedziałku, do dnia koncertu, powiedzmy do godz. 16.00 – kiedy to dla wszystkich fanów otworzą się bramy stadionu ;-) Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi wieczorkiem, jeszcze przed samym koncertem, bo przecież muszę zdążyć dobiec na trybuny :-D Powodzenia!

55 komentarzy:

Kalisz made pisze...

Pierwsza :)
A przy okazji zapraszam do mnie - na słodkości :)

malgorzata-p17 pisze...

zgłaszam się i ja:)

www.haftymalgosi.blox.pl

elwika pisze...

To ja się zgłaszam. A na marginesie dodam, że miałam wybrać się na koncert, nawet pieniądze od rodziców wyciągnęłam, ale niestety... Zachciało mi się przeprowadzki i pieniądze jakoś się przy tym rozpłynęły...

Edi pisze...

Marzę o tym!

Alina pisze...

Ojej, nie wiedziałam o tym koncercie. No cóż. Lepiej późno niż wcale ;).

Zgłaszam się i ja ^^.

dziurka pisze...

na koncercie mnie nie będzie więc ksiązka mnie baaaaardzo ucieszy:)
z pozdrowieniami - dziurka

MamaKini pisze...

Prawdziwa gratka! Szkoda, że tak blisko koncertu mieszkam...byłoby lżej przeżyć nieobecność :)

Annasza pisze...

Niesamowita gratka! Piszę się oczywiście :))

Haftowane prezenty pisze...

Ja chcę, ja chcę. Nie dostałam biletu, to może na teksty się zalapię. :)

Michalina

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

moni pisze...

Ha! Wczoraj słuchałam przypadkowo w radio Every Breath You Take i wiesz co, to była moja pierwsza piosenka Stinga, w której się zakochałam i dzięki której nauczyłam się angielskiego, sama ją przekładając ze słownikiem!! (tak, jestem poniekąd samoukiem)Można powiedzieć, że angielskiego nauczył mnie Sting. Zapisuję się w takim razie, bo przecież innego wyjścia nie mam:)

Claudette pisze...

Kocham Stinga, więc bardzo chciałabym mieć album - niniejszym zgłaszam się :)
Szkoda, że Poznań jest tak daleko od Krakowa...

nayanka pisze...

Uwielbiam Stinga :) Zapisuję się oczywiście!

nasza.zuzia pisze...

Och, taka nagroda może być bezcenna. Uwielbiam Stinga, dlatego staję w kolejce.

Pozdrawiam
Lucyna

www.mulinkowe-krzyzyki.bloog.pl

Alegria pisze...

Okazja niesamowita, bardzo żałuje, ze nie będę na koncercie Stinga. Z nadzieją ustawiam się w kolejce :0

Kaś pisze...

Sting to moja wieczna fascynacja dlatego zgłaszam się do konkursu!!!! pozdrawiam ciepło...z muzyką Stinga w tle...:)

Mój świat i hafty pisze...

I ja się zgłaszam. Lubię słuchać Stinga

Agaton pisze...

Ja także się zapisuję :)

Sara (sarusia5@onet.eu) pisze...

Zgłaszam się:) Szkoda, że tak daleko Poznania...

ysabellbooks pisze...

I ja spróbuję szczęścia. Lubię Stinga, może nie na tyle, żeby wybrać się na koncert, ale książkę bardzo chciałabym mieć.

A Tobie już teraz życzę wspaniałych wrażeń na koncercie. :)

Renata pisze...

Zgłaszam się i ja:)

k3 pisze...

Dopisuję się do listy jako mocno zainteresowany. Pozdrawiam

Elle pisze...

Ojej... jak ja uwielbiam Stinga :)
Byłam na jego pierwszym koncercie w Polsce - w 1996 r.! ech.. wspomnienia :)

Pozdrawiam :)

Aneta pisze...

Może akurat zostanę wylosowana :) dziś mam urodzinki to miałabym fajny prezent :") a jak nie to trudno w końcu i tak już trochę prezentów dostałam ;)

schizma pisze...

Po raz kolejny również się zgłoszę ;)

Monika Madejek pisze...

Z utworem "I'll Be Watching You" Police związana jest radykalna zmiana w moim życiu. Odmiana. Nowy świat. Świat, w którym wreszcie jestem szczęśliwa.
Staję w kolejce po życie:)

Bewix - Bea pisze...

wow, ja chcem!

Vampire_Slayer pisze...

Z największą przyjemnością, zgłaszam się! :D

Marzena pisze...

Uwielbiam muzykę Stinga. Pamiętam że pierwszą płytą Stinga, jaka wpadła mi w łapki - była czarna okrągła i trochę trzeszcząca Nothing Like the Sun. Słuchałam jej z namaszczeniem na adapterze, do dziś mam gęsią skórkę, kiedy sobie o tym przypomnę. Sting jest dla mnie mistrzem barwy, tworzenia muzycznego klimatu, intymnego ale jednocześnie niezwykle energetycznego....
Jak tu nie zapolować na taką gratkę?:)

Zostawiam e-mail marzalubimuze@gmail.com

Pozdrowiam serdecznie
Marzalubimuze

Konwaliowa Bombonierka pisze...

ehhh ile bym dała za książkę... a ile za bycie na tym koncercie... tym bardziej ze mam swoje 30 urodzinki...... ehhh


ehhhh
:)

Zaczytana pisze...

Alez ja Ci zazdroszczę tego koncertu!!!!! UWIELBIAM Stinga!!!
i oczywiście chętnie biorę udział w konkursie :)))
pozdrawiam!
Zaczytana w słowach
http://zaczytana-w-slowach.blogspot.com/

Kacha pisze...

zgłaszam się oczywiście...

iwjardim pisze...

Stinga słucham od niepamiętnych czasów ,żałuję że mnie nie będzie na koncercie :-(.Zatem wezmę udział w konkursie .
pozdrawiam

reala pisze...

Kusisz pięknymi prezentami, a ja na pokusy jestem podatna :)))

Mrouh pisze...

Tego nie mogę sobie darować- staję w kolejce, życząc Ci cudownego koncertu- bo sobie nie mogę. I troszkę zazdroszczę:-)

Kardamonowa pisze...

Wspaniała nagroda - ustawiam się w kolejce ;)

Janola pisze...

Zapisuję się z przyjemnością i niecierpliwie czekam na losowanie
Pozdrawiam
Janola

Wingy pisze...

Sting to "muzyczna miłość mojego życia". Dlatego zapisuję się do kolejki. Cieszę się, że "Sting" przywiódł mnie do Twojego bloga. Będę tu często zaglądać. A koncertu Ci po prostu - nieelegancko, ale po ludzku zazdroszczę! Pozdrawiam :)

Joanna Darda-Gramatyka pisze...

ja tez do kolejki:) żi tym razem dopisze mi szczęście:)

aga pisze...

Boskie zdjęcie i boski Sting:)
więc do konkursu zgłaszam się i ja:)
pozdrawiam Cię serdecznie

Zacharowa pisze...

Zgłaszam się też :). Uwielbiam Stinga i podglądanie Twojego bloga.

Kasmatka pisze...

Sting na otwarcie stadionu to wyśmienity pomysł!:) Cieszę, że zawita do Poznania w tak wyjątkowym momencie!:) Oczywiście z chęcią ogromną ustawiam się w kolejce po cichutku przytupując z nerwów:)

Ja pisze...

Się wpisuję :) Sting jest jednym z moich ukochanych głosów.

Oleander pisze...

Witam serdecznie:) Zapisuję się i ja do konkursu. Pozdrawiam!

MichAsia pisze...

Bardzo lubię muzykę Stinga. Taka książka to niezwykła gratka.

Orlet pisze...

Sporo tych zgłoszeń :)

Aspartate pisze...

zgłaszam się :)

Patchworld pisze...

I ja z ogromna przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

aulik pisze...

nie powiem nic oryginalnego - kocham Stinga (i Police też) :)))
i zawsze zachwyca mnie jego lekkie, pociągające "seplenienie" ;)

pozdrawiam :)

miodo_oka pisze...

Ech, Sting ... marzenie :)

Śnieżka gotuje pisze...

Zapraszam do wspólnej blogowej zabawy: 10 rzeczy, które lubisz
http://sniezkagotuje.blogspot.com/2010/09/zabawa-w-lubienie.html

Kami pisze...

Staję w "ogonku" :)

ivon777 pisze...

Nagroda to dopiero prawdziwa gratka dla kolekcjonerów. Późno poznałam Stinga, ale teraz Jego głos - wypełnia moje samotne podróże autem, daje mi energię , gdy ociągam się w sprzątaniu i gotowaniu ... Usypia czasem i kołysze do snu ... Jego twórczość z zespołem oraz ta solowa jest dla mnie źródłem niesamowitych emocji .
Naturalnie staję w długaśnej kolejce i czekam z niecierpliwością na wynik losowania.
Moc serdecznych pozdrowień załączam i życzę miłego dnia .
Iwona

Klub z kawa nad książką pisze...

ja to tam skromnie się zgłaszam... dopiero co znalazłam Twój blog, a tu juz się wpraszam na konkurs... :)))
Aszka

Klub z kawa nad książką pisze...

ja to tam skromnie się zgłaszam... dopiero co znalazłam Twój blog, a tu juz się wpraszam na konkurs... :)))
Aszka