poniedziałek, 20 września 2010

393. Losowanie nr 32


Ależ jestem spóźniona! A za oknem zaczęło właśnie lać :-/ Pełnia szczęścia, co? Ale nie przedłużajmy, bo ja jeszcze muszę zdążyć trafić na „swoją” trybunę ;-D
Oto szczęśliwiec, który wygrał książkę:

---> MichAsia

Serdeczne gratulacje! :-)
I tradycyjnie już proszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] adresu pocztowego, na który mam wysłać książkę. Zapewniam, że tu na blogu jestem osobą prywatną i nigdy nie wykorzystam Twojego adresu w niecnych celach ;-D a jedynie dla potrzeb tego jednego konkursu.

Za miesiąc październik – mój ukochany miesiąc w roku. Jak zawsze... i jak co roku... będę zaganiana niczym przysłowiowy pies, bo przecież to ostatni moment na wysłanie książek do druku, by zdążyć się nimi potem pochwalić na krakowskich targach :-D Ale na konkurs czas znajdę, obiecuję! Na razie nie mam pomysłu, co będzie nagrodą, ale kusi mnie, by pozostać w kręgach muzycznych. Co Wy na to?

5 komentarzy:

dziurka pisze...

gratuluję zwycięscy a co do pomysłu to jestem ZA!

Sara (sarusia5@onet.eu) pisze...

Gratuluję:)

MichAsia pisze...

Bardzo się cieszę z wygranej. Dziękuję :-))

Kardamonowa pisze...

Gratulacje!
A my na to, jak na lato ;))))))))

joanna pisze...

Dla szczęśliwej osoby gratulacje, a dla Ciebie pozdrowienia :))