czwartek, 14 października 2010

400. Szybki konkurs nr 33 ;-)


Tak spojrzałam dziś na numer posta – ta-dam! 400! – i stwierdziłam, że... to świetny pretekst, by zaprosić Was do szybkiego pozaplanowego* konkursiku nr 33! No takiej okazji ja nie przepuszczę i mam nadzieję, że Wy też nie ;-D A do zgarnięcia jest jeden egzemplarz...

--- Autor, Autor Davida Lodge’a z DW Rebis w serii „Salamandra”

Daję Wam 48 godzin... prawie ;-) W sobotę wylosuję jednego szczęściarza, do którego poleci książeczka + stempelek na drewnianym klocku do wykorzystania do zdobienia np. kartek i kopert.

Czas, start! :-D Powodzenia!


- - - - -
* planowy konkurs nr 34 – „w kręgach muzycznych” – za tydzień :-)

94 komentarze:

Kalisz made pisze...

Pierwsza:)

poczwarka pisze...

Imponująca ilość postów!
Gratuluję i pisze się na losowanie;-)

sylvia pisze...

I ja powalczę!

ewarub pisze...

To ja również wystartuję :-))

Isabelle pisze...

to i ja się zgłaszam ;)

Elenoir pisze...

Też chętnie przeczytam:)

pikfe pisze...

I ja się zgłaszam, od dawna chciałam przeczytać tę książkę.

Śnieżka gotuje pisze...

Zgłaszam się:)

Vampire_Slayer pisze...

Zgłaszam się :)

asjah pisze...

To i ja spróbuję szczęścia ;-)

Motylek pisze...

Próbuję szczęścia i ja!

Motylek73
mounthood.bloog.pl

Alegria pisze...

I ja się ustawiam w kolejce z czytającymi :)

Barbara (Himilika) pisze...

Zgłąszam się i ja! :)

barbaratoja pisze...

Po książkę zawsze się zgłaszam. Wpisz mnie proszę na listę do losowania;-)

Alina pisze...

I like it!

IVONNA pisze...

Ja też spróbuję szczęścia. Pozdrawiam:)

beatrix73 pisze...

Zgłaszam się.

Anna, czyli Krulik pisze...

to ja też!

Kaś pisze...

tadam i jam:) się zgłaszam:)

sabinka.t1 pisze...

i ja :)

Sara (sarusia5@onet.eu) pisze...

Zgłaszam się:)

Ewelina2311 pisze...

to może i ja spróbuję :)

Pracownia Montmartre pisze...

i ja! i ja!
pozdrawiam jesiennie :)

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

Gratuluję 400:) Zgłaszam się:)

Lenalee pisze...

Ja również się zgłaszam. :)

Matylda_ab pisze...

Lubię autora, więc się zgłaszam. ;)

Edith pisze...

zgłaszam się :)

Sesolello pisze...

HA! Książka zaiste świetna, ale ja tu walczę o STEMPELEK!

Aneta pisze...

I ja z chęcią przeczytam :)

Annasza pisze...

Jestem :))

MamaKini pisze...

I ja mam nadzieję na dobrą lekturę.

maioofka pisze...

Gratuluję tak imponującego stażu! :)


I zgłaszam się do losowania, jeśli można.

Inviernita pisze...

I ruszyli!.... Dobiegłam
agnzimka@gazeta.pl

schizma pisze...

Wiadomo, że się zgłaszam ;)

Marzena pisze...

Może tym razem .......:D

karto_flana pisze...

O jej- bardzo lubie tego autora :) Wiec bym chciala te ksiazke! :)

elwika pisze...

zgłaszam się i ja ;-)

fashionpart pisze...

zgłaszam się !!!

izusr pisze...

Zgłaszam się :)

Enthia pisze...

To i ja się zgłoszę.

poczytajka pisze...

I ja staję grzecznie w kolejce :)

Oleander pisze...

I ja oczywiście też się ustawiam.

Haftowane prezenty pisze...

To ja, to ja poproszę :)

ktrya pisze...

ale dłuuuga lista, może mnie tam z końca też zauważy, że jestem chętna :)

dziurka pisze...

szybki konkurs i szybki wpis!

już jestem:)

Piuma (Asia) pisze...

to ja szybciutko się zgłaszam!

Domma79 pisze...

Gratuluje takiej ilosci postow!!!zapisuje sie na ksiazke ,moze wreszcie jakies szczesciem do mnie sie usmiechnie:)

clevera pisze...

Ze stempelkiem to koniecznie biorę udział.:)

Maniaczytania pisze...

Zapisuję się w kolejkę :)

aagaa pisze...

No to ja też!
Pozdrawiam

Dorota pisze...

jak zawsze z przyjemnością stanę w kolejce po książkę :-)
lewinskador@gmail.com

pasiakowa pisze...

Ach! To się ekspresem wpisuję, tym bardziej, że książeczkę chciałam już dawno temu przeczytać,ale jakoś nie wyszło ;)

yuu pisze...

To i ja się dopiszę!:)

Pozdrawiam serdecznie!

Jolinka pisze...

Już raz udało mi się wygrać, może i tym razem szczęście mi dopisze:)))

Aspartate pisze...

zgłaszam się :)

Zula pisze...

Ustawiam się :)
Pozdrawiam

Renata pisze...

57.ma :-)

Amagerka pisze...

I ja się zgłaszam :)

moni pisze...

nie wiem, która już tu jestem ale BARDZO, BARDZO CHĘTNA!!!:)))

kpkacha pisze...

i ja też !

Ania. pisze...

Jak moglabym przegapic taka okazje!Pogratulowac takiej ilosci postow.Jak ja dotre do takiej cyfry,to chyba sie zestarzeje haha. Zycze jeszcze wieeeelu wieeeelu postow i duzo radosci z prowadzenia bloga.Pozdrawiam Ania

Bewix - Bea pisze...

wow, ale kolejka i ja staje do ogonka :-)

Agaton pisze...

Ja także ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam!

Karolina.ja pisze...

To i ja staję w kolejce. I gratuluję - tylu postów i tylu konkursów, a przede wszystkim regularności i wytrwałości.

Gosia pisze...

spróbuję szczęścia :)

Ada pisze...

Dzień Dobry

Chęć posiadania książki w sobie
duszę więc swój e-mail wpisać muszę.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Maleństwo pisze...

Ja też proooszę!!!

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się

DaG pisze...

łał... 400 postów... ciekawe, czy też kiedyś tyle napisze?

Mariola pisze...

Ustawiam się w kolejce. Mariola

Meme pisze...

Z chęcią zgłaszam się ;)
PS: Gratulacje z okazji 400-setnego posta ;D

ABily pisze...

wow...400 postów.to dopiero coś.pozdrawiam:)

aulik pisze...

to ja się szybko dopisuję :))) na szybki konkurs :)
łał, 400 postów robi wrażenie! :)

cyborg86pl pisze...

jak Oni to i ja :)

Zuza pisze...

to i ja sprobuje szczescia :)

ROMA pisze...

Książki nigdy nie odpuszczam i dlatego cierpliwie poczekam.

Latarnik pisze...

Aaalee koleeejkaaa!! No to stanę... Po Davida Lodge`a warto :)

Sara Deever pisze...

To ja też się zgłaszam.

namiot pisze...

Zgłaszam się:)

Qra Domowa pisze...

może mi sioe poszczęści?

sQra pisze...

Jeszcze ja, jeszcze ja :) Od dłuższego czasu mam ochotę na tę książkę, może się uda...

Joanna Darda-Gramatyka pisze...

Skoro konkurs nr 33, a ja mam 33 to MUSZĘ ustawić się w kolejce:)

mordka pisze...

Jeszcze ja :)

nayanka pisze...

Ja też, ja też! )

malflu pisze...

i ja chętnie się przyłączę

karus96 pisze...

Ja, ja się zgłaszam!
gratuluję, życzę kolejnych 400 postów :D.

Bok-Love.blog.onet.pl

Kardamonowa pisze...

Zgłaszam się do gry ;)

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

Ewelina pisze...

również spróbuję :)

Anek73 pisze...

Ja tez chcę :)

http://anek73.blox.pl

coco.nut pisze...

och, jeden z moich ulubionych autorów i w dodatku książka, której nie czytałam!!! ta ja sie również ustawiam w kolejce :)

miodo_oka pisze...

staję w szranki z koleżankami :)

AgnieszkaMD pisze...

Szybciutko się zapisuję :).

AgnieszkaMD pisze...

Teraz zauważyłam, że się już spóźniłam, no nic szkoda ...