niedziela, 24 października 2010

403. Maggie Taylor






© Maggie Taylor

Już dawno nie polecałam stron w necie, prawda? Zaraz to nadrobię ;-)
Oto strona domowa Maggie Taylor, fotograf i filozof, autorki znanej m.in. z ilustracji do Alicji w Krainie Czarów. Osobiście nie do końca przepadam za tym gatunkiem, jednak te akurat obrazy potrafią zaintrygować, zaniepokoić, ale i zainspirować. Poza tym stronka jest zrobiona z pomysłem – kiedy trafiłam na pająka idącego w górę ściany, aż gęsiej skórki dostałam ;-D Polecam!

3 komentarze:

Matylda_ab pisze...

Obejrzałam polecaną stronę. Świetnie pomyślana! Te obrazki faktycznie są niepokojące, jak z sennego koszmaru.

Aneta pisze...

Też obejrzałam, ładna strona. Jak się podszkolę z HTML i PHP to sobie też taką "trzasnę" ;)

joanna pisze...

Ja miałam szczęście spotkać ptszka, motylki, pszczółkę ;))

Pozdrawiam ciepło :)