poniedziałek, 25 października 2010

404. Konkurs nr 34 - U2


Czas ucieka, a ja gnam z – pardon! – wywieszonym ozorem i zwyczajnie w świecie nie nadążam ;-) Bez obawy jednak! O konkursie pamiętałam! ;-) Pierwotnie planowałam długi wstęp, ale gdy go już napisałam, to stwierdziłam, że zanudzę was na śmierć swoim ględzeniem, a poza tym – cały ten mój wywód można by ująć w dwóch krótkich zdaniach:
# 1. Lubiłam/-ę U2 od czasów, gdy byłam smarkulą bawiącą się w berka na podwórku, czyli ekhm... całe już wieki temu... ;-)
# 2. Wciąż mam sentyment, mimo że chłopaki dziś, niestety, raczej mnie nudzą :-/ [choć... hmmm... ich starsze kawałki wciąż nucę pod prysznicem na całe zdarte gardło – biedni sąsiedzi! ;-D ].
Ale... mają panowie co opowiadać – ich historie: każdego muzyka oddzielnie, ale i całej czwórki [a właściwie to piątki – menedżer wciąż ten sam ;-) ] są zajmujące. Mnie osobiście najbardziej podobają się ich wywody na temat tekstów poszczególnych piosenek. A co wam się spodoba? Zobaczymy! :-D
W konkursie nr 34 pt. U2 proponuję bowiem książki:

--- U2 o U2 – ilustrowany autoryzowany wywiad-rzeka przeprowadzony przez przyjaciela grupy Neila McCormicka [In Rock 2010]

--- U2. The Name Of Love. Inspiracje, znaczenia i historie tekstów U2 – w wyborze i z komentarzem Andrea Morandi [Replika 2010]


Można się już wpisywać w komentarze :-) Losowanie tradycyjnie w sobotę! Zapraszam! :-D

55 komentarzy:

Nyx pisze...

To ja chętna, a co ;) szczególnie, że ostatnio mój kolega zaszczycił mnie stwierdzeniem, ze jak śpiewam, to mam żeńską wersję głosu Bono ;) To BARDZO naciągane, ale przynajmniej miło mi się zrobiło ;)

Isabelle pisze...

Jestem chętna ;)

Sara (sarusia5@onet.eu) pisze...

Oczywiście się zgłaszam:)

Bewix - Bea pisze...

..tego sobie nie podaruje, cudny konkurs :-)

cyborg86pl pisze...

kiedyś się uda :) chętny.

Kasmatka pisze...

Nie ma czegoś lepszego jak głos Bono w długie jesienne wieczory... Ich muzyka nie tylko potrafi nastrajać duszę, ale i stać się wyznacznikiem gustu i ideologii. Podziwiam nie tylko ich upór i jedność od początku założenia zespołu, tą przypadkowość spotkania czwórki zupełnie innych osobowości, ale i charyzmy jaką w połączeniu tworzą. Poznali się jako nastolatkowie, ich kariera początkowa nie zapowiadała się obiecująco, a dziś przychodzą na ich koncerty setki tysięcy ludzi i każdy fan wychodzi z koncertu naładowany Ich energią... Powoli zbieram ich cała dyskografie, Propaganda już przeczytana, U2oU2 w trakcie realizacji:) A The Name Of Love jeszcze niezakupiona, ale może los się do mnie uśmiechnie w losowaniu. Byłoby magicznie.

Pozdrowienia przesyłam!:)

miodo_oka pisze...

Może tym razem ... :)

Latarnik pisze...

WOW, ale pozycje! Dla U2 w każdej kolejce stanę :)

Maleństwo pisze...

Mój mąż ma urodziny, a to byłyby SUPER EKSTRA PREZENT więc zgłaszam się !!!

dziurka pisze...

ja równeiż uwielbiam starsze kawałaki U2. To jest właśnie ponadczasowość!!
a mikołaj tuż tuż... wiec czekam na losowanie!

Kaś pisze...

bardzo chętnie się zgłaszam, bo U2 to moja fascynacja od dawien dawna i też wolę ich najstarsze dokonania:) no może tylko nie śpiewam ich pod prysznicem....(mam wannę) :) pozdrawiam:)

Renata pisze...

I ja! I ja!

Mariola pisze...

Ja bardzo chętnie. Pozdrawiam M.

clevera pisze...

Zgłaszam się z ochotą! :)

Cezar pisze...

ja też się zgłaszam.

Amagerka pisze...

Jak ja czekałam na ten konkurs!!Kocham U2 od "smarka", zgadzam się to starsze U2 jest lepsze pewnie też dlatego, że kojarzy sie z "naszą młodością". Ksiązke z tekstammi pożądam od momentu jak została wydana więc może uda sie wygrac :) Bardzo bym chciała ale ta druga tez kusi :)

ktrya pisze...

To też się zgłaszam, choć zespół narazie mnie nie przekonał, ale może po tej książce coś się zmieni.

ines321 pisze...

Zgłaszam się!

fashionpart pisze...

Zgłąszam się :)

Kalisz made pisze...

Ale miałabym prezent dla męża - no mogę pomarzyć:)

Annasza pisze...

Zespół i muzyka mojej wczesnej młodości, ależ mam wspomnienia z nią związane, ach! :))) Zapisuję się :))

aga pisze...

i ja bardzo chętnie wezmę udział w konkursie:)
pozdrawiam serdecznie

Edyta pisze...

Ustawiam się grzecznie w kolejce :-) może szczęście zapuka do mych drzwi :-)
serdeczności
edyta

Alina pisze...

Uwielbiam poznawać nowych ludzi, zespoły i ich historie. Zgłoszę się, bo i tak nie uda Ci się mnie wylosować :D.

Edith pisze...

zgłaszam się :)

Oleander pisze...

Jak zwykle, z wielką nadzieją tym razem:) Wpisuję się i ja. Pozdrawiam zza miedzy :D

montgomerry pisze...

Boszzze , koffam U2 do dziś:)

zapisuję się


pozdrawiam serdecznie

Mój świat i hafty pisze...

Jestem chętna:)
Pozdrawiam!

Anna, czyli Krulik pisze...

mnie też nie może tu zabraknąć :)

Motylek pisze...

Zgłaszam się!

Motylek

Joanna Darda-Gramatyka pisze...

ja też się zgłaszam - dla męża:)

Aneta pisze...

a ja się zgłaszam dla siebie samej :) ale ze mnie egoistka :D

Vampire_Slayer pisze...

I ja, i ja! :))

Barbara pisze...

I ja także się zgłaszam :).

Pyza pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział w tym miłym książkowym konkursie:)

Agaton pisze...

Ja te się dopisuję! Pozdrawiam :)

Elina pisze...

Zgłaszam się jak zawsze :)

poczytajka pisze...

To i ja się wpiszę - Narzeczony na pewno ucieszy się z tych pozycji :)

muzykowisko pisze...

Kawał historii U2 napisało, stare było dobre, teraz takie nijakie płyty nagrywa... Chętnie zobaczyłbym U2 na półce obok Białej Księgi Kultu, biografii Ozzy'ego, biografii Ciechowskiego, encyklopedii hip-hopu oraz leksykonu nu-metalu (ale ze mnie nieokreślony muzycznie człowiek ;) Byłaby miła lektura po książce o utworach Pink Floyd oraz wywiadzie-rzece z Grabażem :)

Karolina.ja pisze...

Zgłaszam się!

maioofka pisze...

I ja spróbuję szczęścia :)

Niektóre ich piosenki przywołują cudne wspomnienia jednak...

Anna pisze...

Bardzo bardzo chętna jestem, U2 od zawszei dozgonnie;)))

Caitri pisze...

Zgłaszam się, U2 wielbię już od dawien dawna :)

nati pisze...

ja też, ja też :)

Ada pisze...

Dzień Dobry

Zgłasza się Ada,która po U2 tutaj
wpada :)

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

schizma pisze...

Też się zgłoszę - jak zawsze ;)

DaG pisze...

hmm... nie znam zespołu, ale chętnie poznam !!! ZGŁASZAM SIĘ ;)

AURELIA pisze...

Wow jaka gratka.
Goraco pozdrawiam i również się ustawiam. :)

viv pisze...

ja też bym chętnie przygarnęła. kocham im starsze piosenki, a one love to już chyba najbardziej bo przywołuje wspomnienia..

Kardamonowa pisze...

Uwielbiam historie o "znaczeniu tekstów" - ustawiam się z radością w ogonku.

marysza pisze...

ja tez ja tez! ksiazki.. U2!!

nasza.zuzia pisze...

Ja również dołączę do grona oczekujących na losowanie.

Pozdrawiam serdecznie

J pisze...

Można jeszcze? ;) U2 to mój ulubiony zespół :)

Ewelina pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

książki te zadedykuję egoistycznie sobie :D a co tam :) może wygram - marzenia się spełniają!