poniedziałek, 15 listopada 2010

411. Jesiennie






Wszystkie fotki © BHG

Jesień uwielbiam, bo jest kolorowa – zwłaszcza te „listkowe” czerwienie i żółcie! Bo bywa słonecznie ciepła, choć niekiedy z przyjemnym chłodnym wiaterkiem... Lubię ranny przymrozek i wieczorne mgły otulające miasto. Uwielbiam ją też za zapachy i za smaki. Zwyczajnie: kocham jesień! :-D A co mnie tak naszło na wyznania? Otóż dziś w tzw. newsletter jednego z regularnie odwiedzanych przeze mnie magazynów internetowych – Better Homes and Garden – znalazłam przepisy [i cudne zdjęcia] na dyniowe przysmaki. I jak tu nie kochać tych wszystkich jesiennych pyszności? ;-D

6 komentarzy:

Oleander pisze...

MMMMniammmmm:)

pasiakowa pisze...

Mrrr.. creme brulee w małej dyńce wygląda czarująco. Może trzeba będzie zrobić sobie taką małą przyjemność? ;)

Duża Mała Mi pisze...

Aż mi pociekło, a mogę tylko jogurt :/

ROMA pisze...

Dynia z karmelową kratką wygląda rewelacyjnie i mam nadzieję tak samo smakuje! A ja całe życie z uporem maniaka się odchudzam - po co robię sobie krzywdę? Przecież to podwójna uczta - dla oka i dla podniebienia. Trafiłaś z tematem w samo jesienno-listopadowo-spleenowe sedno. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

joanna pisze...

Ach ta tegoroczna jesień...
Jeszcze 2 dni temu robiłam zdjęcia drzewom bez liści, bo tak ładnie wyglądały ;))

Kusisz smakowitościami...

Przesyłam ciepełko :))

Śnieżka gotuje pisze...

Mniam, ale zajrzyj czasem na blogi kulinarne i festiwal dyni :))