sobota, 27 listopada 2010

414. Losowanie nr 35 - mikołajkowe ;-)


W Poznaniu za oknem wciąż sypie śnieg :-) od dwóch dni! Mnie się pyszczek uśmiecha, bo zimę uwielbiam i już czekam na nią z utęsknieniem. I tak sobie dziś rano pomyślałam, jeszcze z łóżka wpatrując się w wirujące płatki śniegu za oknem, że oto idealnie się zima zgrała z losowaniem mikołajkowych bajeczek :-D Nie wylegując się już dłużej, wyskoczyłam z łóżka i zrobiłam losowanie sześciu szczęśliwców, do których polecą pozytywne i wesołe opowiastki Roba Scottona. A oto lista:

--- Katarzyna Piec Zaczyna
--- Kamila
--- dziurka
--- Joanna
--- silvana
--- Maleństwo

Serdecznie gratuluję! :-)
Potrzebne mi są Wasze podstawowe dane do wysyłki książeczek [u dołu strony jest mail, na który poproszę przesłać adresy pocztowe]. Zapewniam jak zawsze solennie, że tu na blogu jestem osobą całkowicie prywatną, a Wasze adresy są bezpieczne – wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego jednego konkursu. A przesyłkę zrobię we wtorek, bo zapomniałam kupić taaakie duże koperty, żeby Bronek i Splotek się w nie mieściły ;-)

A co za miesiąc? Grudzień, Gwiazdka, zima i śnieg i... jubileusz mojego bloga :-D Jeszcze nie wymyśliłam, co Wam podaruję, ale postaram się, by była to atrakcyjna książka! Już teraz zapraszam na huczne obchody trzecich urodzin Zacisza wyśnionego…

11 komentarzy:

Kamila pisze...

O ja, ale się cieszę OGROMNIE!
Myślę, że Olinka ucieszy się jeszcze bardziej ;)

Zaraz skrobnę maila

Annasza pisze...

U nas też śnieg!! Pozdrawiam :)

Sara Deever pisze...

Gratuluję :)

Tak na marginesie fajny pomysł na login "Katarzyna Piec Zaczyna" :)

Pozdrawiam `

Rybiooka pisze...

Gratuluję szczęśliwym wylosowanym :)
A ja Kota plota zakupię :)

ewarub pisze...

A ja całkiem nie na temat.
Po prostu zapraszam do siebie ;-))
http://zapiskizdrogimlecznej.blogspot.com/

Kinia pisze...

No cóż, znowu przyjdzie mi tylko pogratulować.
Nie mniej jednak czynię to z głebi serca :O)
Choć zazdraszczam też troszkę ;o)
W Krakowie też troszkę białawo :O)
Co cieszy ogormnie....moze dlatego ta zazdrośc taka ciut mniejsza ;O)

dziurka pisze...

jejku JAK SIĘ CIESZĘ! DZIĘKUJĘ!!!
DZIĘKUJĘ PRZEOGROMNIE!!!

Maleństwo pisze...

Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję !!!
Pozdrawiam serdecznie

Katarzyna Piec Zaczyna pisze...

Wygrałam super!!! akurat wtedy gdy byłam z dala od netu i blogów!!!
Dzięki wielkie!!!

P.S. Sara Deever- dziękitoc

Katarzyna Piec Zaczyna pisze...

wcięło mi część poprzedniego komentarza , książka dotarła

silvana pisze...

Jeszcze raz pięknie dziękujemy!
To był najbardziej wyczekiwany i najpiękniej zapakowany prezent od Mikołaja :)