niedziela, 28 listopada 2010

417. Wielki Kaliber


We Wrocławiu trwa Międzynarodowy Festiwal Kryminału. Tegoroczną Nagrodę Wielkiego Kalibru za najlepszą powieść kryminalną roku 2009 dostała... Joanna Jodełka i jej debiutancki kryminał Polichromia! :-) Gratuluję z całego serca, zwłaszcza że z zapałem promowałam wśród was tę książkę, więc cieszę się podwójnie! Teraz to będzie bestseller - tuż obok wcześniej nagrodzonych powieści Krajewskiego, Czubaja, Świetlickiego... - czego życzę autorce i wydawcy z radością :-D

PS. Wiki już odnotowała zwycięstwo :-)

3 komentarze:

Tores pisze...

O proszę! Nagroda w pełni zasłużona, bo kryminał świetny - wygrałam go tu, przeczytałam i wiem :)

pasiakowa pisze...

Hihi.. ja pożyczyłam od Tores, przeczytałam i podzielam zdanie :) Wygrana w pełni zasłużona :)

Magdalena Adamczewska pisze...

Bardzo się z Jodełką cieszymy i dziękujemy Magdo przegromnie za poinformowanie o tym fakcie na Twoim blogu!!!
pozdrawiam serdecznie!
mikro-wydawca!!!