sobota, 11 grudnia 2010

429. Zawieszki




© Countrystyle

Dziś spędziłam nieco czasu – siedząc w fotelu z laptopem i pudłem chusteczek na kolanach, opatulona w ciepły koc, z gorącą herbatką z miodem i cytryną pod ręką ;-) – w poszukiwaniu ciekawych ozdób świątecznych. Mam tyle szklanych bombek i słomkowych ludowych ozdób, że pomyślałam, by w tym roku zawiesić na choinkowe gałązki coś całkiem innego. Bardzo podobają mi się ręcznie szyte serduszka z guziczkiem pośrodku, no ale sama szyć nie potrafię :-/ Zatem szukałam dalej i... spodobały mi się takie całkiem siermiężne, cynowe zawieszki na sznurku. Zupełnie proste, a jakie piękne!

4 komentarze:

rachel pisze...

faktycznie, super wyglądają!:) dużo zdrówka!!!:)

pikfe pisze...

Bardzo lubię oglądać te rzeczy, które wynajdujesz. Miło tak.

ewarub pisze...

U Ciebie, jak zwykle, coś fajnego :-)))
A ja znalazłam fajną "latarnianą" tapetę:
http://www.vladstudio.com/pl/wallpaper/?thetwoandthelighthouse/800x600/low

Kardamonowa pisze...

Całkiem ładne serduszka w bardzo przystępnej cenie znajdziesz w Rossmannie - nie wiem, jak są szyte, ale stylizowane na "ręcznie" ;)