niedziela, 19 grudnia 2010

436. Konkurs nr 36 - jubileuszowy


Czas na obiecany jubileuszowy konkurs, nr 36 w kolejności. A tym razem jest ku temu okazja szczególna :-D Trzy lata temu, 25 grudnia 2007 roku, zaczęłam swoje blogowanie :-) Jak mi idzie, to już Wy ocenicie. A ja, w ramach podziękowań, podaruję jednemu mojemu drogiemu sercu Czytelnikowi mały pakiecik: oczywiście będzie to książka [fotka u góry a opis poniżej] plus coś słodkiego [czekolada! ;-) bo jak wiecie: dzień bez czekolady, jest dniem straconym!] i coś zimowego [biżuteryjny upominek: kryształowe gwiazdki Swarovskiego w kolczykach; jeśli wygra chłopak, będzie miał prezent dla ukochanej :-)].

Bardzo lubię kryminały [czego się zupełnie nie wstydzę ;-) wiem, że to „lekka” lektura, nie wymagająca zaangażowania, choć oczywiście nie zawsze – jak na przykład w książce, którą chcę Wam polecić], historie nieco mroczne, zagmatwane, podejmujące trudniejsze tematy... Taka jest powieść wybitnego brytyjskiego pisarza Juliana Barnesa pt. Arthur & George. Bohaterem jest postać autentyczna – sir Arthur Conan Doyle, słynny twórca równie słynnej powieściowej postaci – detektywa Sherlocka Holmesa. Sama historia też oparta jest o fakty: to rekonstrukcja głośnej sprawy kryminalnej z początku XX wieku. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :-)

Zapraszam wszystkich chętnych do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Losowanie zwycięzcy odbędzie się w przyszłą sobotę, 25 grudnia. Zapraszam!

81 komentarzy:

ysabellbooks pisze...

Zgłaszać się nie będę, bo "Arthura & Georga" mam (nawet na półce do przeczytania), za to dziurek w uszach nie, a dla samej czekolady to jakoś nie wypada.. :)

Za to składam serdeczne życzenia z okazji trzecich urodzin bloga. No i wesołych świąt!

Vampire_Slayer pisze...

Zgłaszam się :)

Gratuluję trzeciej już rocznicy! :)

clevera pisze...

Długiego blogowania na następne lata. Do konkursu staje chętnie w szranki.:)

Isabelle pisze...

Gratuluję już trzech lat blogowania :)
Zgłaszam się oczywiście :)

Jolinka pisze...

Kolejnych udanych jubileuszy!!!
Z przyjemnością ustawiam się w ogonku:)))

Haftowane prezenty pisze...

Kolejnych 3 i kolejnych i kolejnych. Najlepszego

Co do kryminałów - to jest to coś co Tygryski lubią najbardziej - więc tym chętniej staję. Czekoladę oddam dziecku, ale kolczyki. Mmm, znowu coś co lubię bardzo.
Więc nie mogłoby mnie tu zabraknąć.

Pzdr
Michalina
haftowaneprezenty.blogspot.com

Edith pisze...

zgłaszam się :)

Piękna rocznica :)

Kala pisze...

Cudny jubileusz :) Oczywiście chętnie się zgłoszę, chociaż jak znam życie, to nie wygram ;) Pozdrawiam.

Aneta pisze...

To ja ze względu na tą czekoladę ;) żartuję :) gratulujacje :)

Aneta pisze...

gratulacje miały oczywiście być :)

kalioppe pisze...

ja też staję w kolejce i życzę wszystkiego dobrego :)

Inez pisze...

Lubię Twojego bloga, bo dużo tu ciekawych inspiracji. Gratuluję trzecich urodzin! Życzę kolejnych. A do losowania oczywiście się zgłaszam:)

Pozdrawiam

izusr pisze...

Gratuluję i zgłaszam się :)

Elenoir pisze...

Przyłączam się do gratulacji:). Trzy lata to poważny wiek.

Ponieważ przepadam i za książkami, i za czekoladą - zgłaszam się i ja do konkursu:).

Kaś pisze...

ja też się nie zgłaszam- bo już jedna książka od Ciebie na półce stoi, więc nie będę zachłanna:)
ale życzenia chcę przesłać i wyrazy szacunku dla wytrwałości i takiego POZIOMU bloga:)!!! pozdrawiam:)

fashionpart pisze...

Gratulacje!
Zgłaszam się:)

coco.nut pisze...

ja też, ja też! książki wszelkie uwielbiam, dobre kryminały również, kolczyki noszę - codziennie inne, czekoladę też (niestety) lubię i w dodatku jestem z P-nia (no, teraz to prawie, bo mieszkam pod miastem) :)

no i gratuluję 3 lat blogowania!!!

Colorina pisze...

Uwielbiam czytać więc z wielką chęcią ustawię się w kolejce:))
Gratuluję wytrwałości w blogowaniu i życzę kolejnych jubileuszy:))
Pozdrawiam bardzo ciepło:))

Alina pisze...

Wszystkiego najlepszego i kolejnych trzydziestu lat z blogiem :))).

I się zgłaszam :D.

Seso pisze...

Gratuluję, jakoś ostatnio obrodziło jubilatami :) Marzę o przeczytaniu tej książki, tym bardziej w tej nowej, ładnej serii więc nieśmiało podnoszę dwa palce :)

Elina pisze...

Gratulacje trzeciej rocznicy :)

Zgłaszam się bardzo chętnie, zaintrygowałaś mnie tym opisem.

Renata pisze...

Zgłaszam się i ja. Pozdrawiam na rocznicę:)

elwika pisze...

zgłaszam się i ja ;-)

a poza tym... gratuluję rocznicy!

Lenalee pisze...

Gratuluję rocznicy. :)
I oczywiście chętnie zgłaszam się do konkursu.

Kardamonowa pisze...

Gratuluję rocznicy blogowej! Bardzo lubię Twoje konkursy i wpisy oraz zdjęcia. Zachwycił mnie kiedyś wpis dotyczący stempli, a potem udało mi się kilka "stempli moich marzeń" kupić na Twoich aukcjach - to była wielka radość!

ksiazkowo pisze...

Przede wszystkim gratuluję aż 3 lat blogowania! Patrząc na tegoroczne rocznice "blogowe", to jest to jeden z najdłuższych staży :D

Chciałaby się zgłosić do konkursu z kilku przyczyn:
1. Dawno nic nie wygrałam w konkursach blogowych :D
2. Pana, który jest bohaterem książki bardzo lubię i chętnie poznam bliżej.
3. Uwielbiam czekoladę z całego serca :D
4. A kolczyki ostatnio chyba bardziej od czekolady! Ledwo mi się uszy kończą goić, a już mam 6 par kolczyków (+ "lecznicze" w uszach) i oczy szeroko otwarte na kolejne pary!
5. Kryształy Swarovskiego to jest majsterszyk, podziwiam!

To by było tyle ;p

ika pisze...

Oj powodów zgłoszenia się do konkursu mam 3 :)
1) lubię czytać
2) uwielbiam czekoladę
3) mam dziurki w uszach i nie zawaham się ich użyć ;)
Pozdrawiam krajankę!

ROMA pisze...

Z przyjemnością zaglądam na Twojego bloga, podobają mi się Twoje recenzje i komentarze. Milo spotkać kogoś, kto ceni słowo pisane. Życzę przynoszącego satysfakcję blogowania na następne lata. Ustawiam się w kolejce i zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Maleństwo pisze...

Ja również gratuluję i również się zgłaszam!

barbaratoja pisze...

Twoje wpisy zachęcają do czytania, nie tylko wylosowane od Ciebie książki;-)
Gratuluję trzyletniego blogowania, życzę wielu dalszych!

Książkę chętnie przyjęłabym;-)

sylvia pisze...

Oby tak dalej, zgłaszam się.

neruda pisze...

Gratuluję :)
Również się zgłaszam, z miłą chęcią przeczytam to dzieło i osłodzę sobie chwile czekoladą:) pozdrawiam

montgomerry pisze...

To ja się chętnie ustawiam w kolejce i życzę przede wszystkim dalszej wytrwałości :) Kilka lat blogowania jest godne podziwu:)

Pozdrawiam serdecznie

poczytajka pisze...

Gratuluję i tym samym dopisuję się do listy kandydatów :)

Ianowa pisze...

Zgłaszam się :)

Nyx pisze...

Jeszcze wielu lat wytrwałego i owocnego blogowania ;)

Zgłaszam się!

Mariola pisze...

Zgłaszam się Mariola

Ola_83 pisze...

To ja też się zgłaszam, bo czytać uwielbiam:)

pozdrawiam serdecznie!

werus pisze...

Zgłaszam się, jeszcze nigdy nie wygrałam nic w konkursach blogowych i byłby to miły prezent na Gwiazdkę.
Gratuluję wytrwałości (od roku przymierzam się do prowadzenia bloga, ale jakoś mi nie wychodzi...) i życzę kolejnych wielu lat prowadzenia bloga!
pozdrawiam :)

Agaton pisze...

Ja także się zgłaszam, i życzę jeszcze wielu, wielu wspaniałych lat na tym blogu :-) Pozdrawiam, wesołych świąt!

Annasza pisze...

Zgłaszam się, kryminały bardzo lubię! :)) Gratuluję rocznicy :)

Kalisz made pisze...

Już wiesz, że kryminały lubię, więc nie może mnie tu zabraknąć:)
A rocznicy i systematyczności - gratuluję!

Matylda_ab pisze...

Może i mi się poszczęści. :) Zgłaszam się.

dziurka pisze...

wszytskiego naj dla Ciebie i Twojego bloga. Jak najwięcej ciekawych książek, ciekawych wpisów a takze obserwatorów i komentatorów.
i książkę lubię i kryształki i czekoladę tez :)

kasandra_85 pisze...

Książka i czekolada? Boskie połączenie, dlatego nie odmówię sobie przyjemności wzięcia udziału w tym konkursie :) Pozdrawiam!

Bewix - Bea pisze...

wow, taki kryminalik dla relaksu po świetach, wymarzona bajka :-)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :) i gratuluję rocznicy :)

Dorota pisze...

Na książkę zawsze jestem chętna, kolczykami i czekoladą też nie pogardzę, więc w kolejce grzecznie się ustawiam, najlepsze życzenia z okazji blogourodzin składając!

pandorcia pisze...

Zgłaszam się i gratuluję rocznicy! :)

Sara (sarusia5@onet.eu) pisze...

Zgłaszam się:)

ines321 pisze...

Jak ten czas szybko leci:)
Zgłaszam się i ja.
Pozdrawiam

Mój świat i hafty pisze...

Gratulacje trzeciej rocznicy. Chętnie zapisuje się na konkurs

moni pisze...

WOW! trzy latka to piękny wiek:) Gratuluję i życzę jeszcze piękniejszych rocznic!

Miejsce w konkursie pozostawiam dla zainteresowanych kryminałem-czekoladą-kolczykami:))
Swoją drogą - piękny konkurs!

malgorzata-p17 pisze...

ja się zgłaszam życząc wielu jeszcze lat blogowania - sama ostatnio obchodziłam 4 rocznicę istnienia w sieci:)
w kolejce się ustawiam - bo mąż lubi kryminały a ja lubię kolczyki:)
pozdrawiam
www.haftymalgosi.blox.pl

Ula pisze...

Jestem wierną czytelniczką od niedawna, ale też się zgłaszam! Może dopisze mi szczęście nowicjuszki :)

ewarub pisze...

Ha,mnie też nie może zabraknąć. Kryminały lubię, prezenty też lubię ;-) I bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga, bo świetnie piszesz, a i moc inspiracji w nim znajduję :-))

asica.p pisze...

gratuluje i chetnie szczescia sprobuje

Pyza pisze...

Oczywiście zgłaszam się może tym razem się uda :)

książkowyazyl pisze...

Gratuluję trzeciej rocznicy :) i oczywiście zgłaszam się do konkursu :)

eval pisze...

Trójka to moja szczęśliwa cyfra, lubię czekoladę i kryminały, jedyną biżuterią którą noszę są kolczyki więc może poszczęści mi się w losowaniu. Gratulacje z okazji rocznicy.

Motylek pisze...

Niezmiennie licząc, że los tym razem się do mnie uśmiechnie - dopisuję się...

Motylek73
www.mounthood.bloog.pl

Kasmatka pisze...

I ja się zgłaszam i wszystkiego dobrego z okazji rocznicy życzę!:)

Anna pisze...

Zgłaszam się:)

Caitri pisze...

Gratuluję!! I się z checią zgłaszam :)

Pozdrawiam!

Czarna-Porzeczka pisze...

...wpisuje się tutaj,aby wygrać ! a co?! CZEKOLADĘ OCZYWIŚCIE !!!
...a tak na poważnie, ciekawa jestem tej książki !

aga pisze...

i ja serdeczenie gratuluję takie stażu:) można pozazdrościć:) też bym tak chciała żeby ktoś mnie czytał ale się wstydzę;)
bardzo chętnie wezmę udział w konkursie:)
Zdrowych i wesołych Świąt oraz bardzo szczęśliwego Nowego Roku, by był on taki dla nas wszystkich.
pozdrawiam ciepło
szumsa@gmail.com

ktrya pisze...

Gratuluję i życzę kolejnych jubileuszy. No i zgłaszam się ;]

sQra pisze...

Zgłaszam się ochoczo :)
I najlepszego z okazji urodzin blogowi i jego właścicielce :)

namiot pisze...

Zgłaszam się i gratuluję:)

Dorota pisze...

zgłaszam się z przyjemnością wesoło podśpiewując kolędy i życząc wesołych świąt :-)
lewinskador@gmail.com

PARTTE pisze...

życzę kolejnych jubileuszy, zdrowych i wesołych świąt i....
ustawiam się w kolejce :-)

AgnieszkaMD pisze...

3 lata, to już ładny staż :).

Książkę chętnie przeczytam :).

Ada pisze...

Dzień Dobry

Chętnie się wpisuje i na losowanie
oczekuje.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Aspartate pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Aspartate pisze...

gratuluję rocznicy i życzę Wesołych Świąt :)

z małą szansą na wygraną , ale ustawiam się w kolejce.

chantel pisze...

i ja się zapisuję :)
gratuluję cierpliwości w prowadzeniu bloga :) wesołych świąt!

Edyta pisze...

Zapisuję się nieśmiało ...
pozdrawiam ciepło
Edyta

Scathach pisze...

zgłaszam się:))

gratuluję rocznicy:)

Viconia pisze...

Gratuluję i zgłaszam się :)

Katarzyna Piec Zaczyna pisze...

zgłaszam się !!!
P.S. Dodałam notkę na blogu o prezencie w końcu

Trzpiot pisze...

Gratulacje z okazji ładnego jubileuszu i przy okazji życzenia zdrowych i pogodnych Świąt. Oczywiście stawiam się karnie w kolejce :)