sobota, 25 grudnia 2010

437. Losowanie nr 36


Na początek składam serdeczne podziękowania za życzenia, i te świąteczne, i te jubileuszowe :-) Wam również ślę raz jeszcze same serdeczności!

Jak widać na załączonym obrazku, już po losowaniu ;-) Zatem, aby formalności stało się zadość, niniejszym ogłaszam, że pakiecik poleci do...

--- Colorina

Gratuluję! :-D
Potrzebne mi będą Twoje podstawowe dane do wysyłki książki [u dołu strony jest mail, na który poproszę przesłać adres pocztowy]. Zapewniam jak zawsze solennie, że tu na blogu jestem - tylko i wyłącznie! - osobą prywatną, a Twój adres jest całkowicie bezpieczny, gdyż wykorzystam go jedynie do wysyłki książki z tego jednego konkursu.

O styczniowych nagrodach jeszcze nie myślę, więc żadnych typów tu dziś nie przedstawię. Póki co rośnie mi brzuszek od świętowania, a umysł sobie odpoczywa ;-)

5 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Colorina gratuluję, następny prezent pod choinkę dostałaś;-)

Elina pisze...

Piękne karteczki , które zostały wysłane w świat wróciły w postaci cudownej książki :-)

Gratuluję!

Colorina pisze...

bardzo marzyłam,żeby znaleźć książkę pod choinką ale Św.Mikołaj chyba o tym zapomniał...a tu niespodzianka...jestem ogromnie zaskoczona i bardzo się cieszę:))

marysza pisze...

troszke za pozno na zyczenia swiateczne.. za to zycze szczesliwego nowego roku! zeby sie wiodlo lepiej nic w roku 2010! :)

Czarna-Porzeczka pisze...

...hmm...nie pozostało mi nic innego, jak tylko czekać na kolejne losowanie !
A w Nowym, 2011 Roku - spełnienia marzeń, szczególnie tych najskrytszych !