poniedziałek, 24 stycznia 2011

443. Konkurs nr 37


© Simon Tofield

W ramach usprawiedliwienia powiem tak: od początku roku coś nie bardzo mi wychodzi regularne pisanie :-/ w ogóle żadna regularność, radość z życia, czy chęć do pracy vel. buszowania w necie mnie nie nawiedziła :-/ Wręcz bym powiedziała – kolokwialnie, jak to ma w zwyczaju np. liczna dziatwa mojej sąsiadki – że jakaś „deprecha mnie ułapiła” i nie pozwala „się wywnętrzać” [uwielbiam te dziwaczne, ale jakże obrazowe uliczne określenia ;-D ]. Więc wszystkich gremialnie pragnę przeprosić za swoje „lenistwo i czarnowidztwo”, brak odpowiedzi na maile i totalną posuchę tu, na blogu :-/ Przepraszam! Obiecuję poprawę, ale jeszcze nie teraz... Jak wszystkie czarne chmury przejdą, dam znać :-/ [Chciałabym swoje niepowodzenia w pisaniu zwalić na kocura lub mysz, jak na obrazku u góry, no ale nie mam nawet takich zwierzaków w domu...].


A póki co – czas na Waszą mobilizację ;-) I żeby nie było smutno, bo nigdy nie chciałam, aby tu było ponuro i nieciekawie, ogłaszam kolejny konkurs, tym razem z numerkiem 37. Do wygrania jest jeden egzemplarz w twardej oprawie przygód Simona i jego niepoprawnego kota. Kto jeszcze nie zna – choć chyba nikt się nie uchował, kto by choć raz się nie uśmiechnął, oglądając animacje Simona Tofielda, prawda? – ma okazję poznać, a kto zna, może sobie albumik postawić na półeczkę i od czasu do czasu w deszczowe dni pozaglądać dla poprawy humoru ;-)

Konkurs zaczynam teraz, koniec w piątek o północy, a losowanie tradycyjnie w sobotę :-D Zapraszam!

64 komentarze:

ksiazkowo pisze...

Kota Simona uwielbiam, a do tej pory znam tylko z animacji umieszczonych na YouTube ;) Najwyższy czas to zmienić, więc zgłaszam się do losowania :D

Haftowane prezenty pisze...

Simon jest the best, Simon rules. Ja poproszę Kota Simona :)
Pzdr
Michalina

Isabelle pisze...

Uwielbiam Kota Simona :)
Zgłaszam się :)

izusr pisze...

Aaaaaa, bardzo chcę! Zgłaszam się ;)

Edi pisze...

Oj,ja też się zgłaszam!

Matylda_ab pisze...

I mnie proszę wziąć pod uwagę. ;)

Alina pisze...

Ja chcę kotka! Może być Simona, bo na wspomnienie tego z choinką chce mi się płakać :D. Więc się zgłaszam :D.

kalioppe pisze...

uwielbiam Simona! chcę, chcę, bardzo chcę :)

monotema pisze...

Jako właścicielka dwóch kotów, mogę przygarnąć trzeciego Pozdrawiam

ROMA pisze...

Pasjami podpatruję kota Simona! Nie mogę po prostu tego candy opuścić!!!!!!!!
Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

yuu pisze...

Simona uwielbiam, zgłaszam się!:)

MamaKini pisze...

To ja z przyjemnością wielką przygarnę całą, jakże lubianą ferajnę :)

Edith pisze...

zgłaszam się :)

marysza pisze...

tez sie zglaszam.. i zapraszm na moje candy.. chociaz ejst calkiem z innej bajki xD

elwika pisze...

zgłaszam się ;-)

Czarna-Porzeczka pisze...

...i jeszcze ja! ja!

jusssi pisze...

Zgłaszam się. Kota Simona nie znam ale z chęcią się z nim zaprzyjaźnię

Inviernita pisze...

Mój ulubiony Simon! A mąż jakby się ucieszył:)
agnzimka@wp.pl

Dunajka pisze...

To i ja się zgłoszę :)

Annasza pisze...

Uwielbiam kota Simona :D:D Piszę się - dla poprawy humoru!! :)

Aneta pisze...

:) też się zgłaszam :)

Bewix - Bea pisze...

wow, chetnie poczytam w zimowe wieczorki :-)

Mysia pisze...

Bardzo chętnie się zgłaszam, uwielbiam tego kota ;o)

Joanna pisze...

I ja, fanka kota Simona, się zgłaszam:-)

ysabellbooks pisze...

Ja też! Też ustawiam się grzecznie w kolejce. :)

werus pisze...

Również się zgłaszam!
Simon RULEZ :)

Caitri pisze...

Lubię Simona :) Zgłaszam się!

dziurka pisze...

a ja nie czytałam kota Simona więc dopisuję się do listy chętnych. Doła żadnego nie mam ale "gdyby kiedyś coś" to co będę czytała??

Weronika pisze...

ja bardzo, bardzo proszę !
wiki03@gmail.com

agulka77 pisze...

Ja też, ja też chcę Simona :)

Ula pisze...

I ja, i ja, i ja!
Ja też chcę kota, bo nie ma nic lepszego na smutki :) Oby słońce szybko przegoniło czarne chmury!

Nyx pisze...

Zgłaszam się, ten kot jest niewyjęty ;)

Gosiek pisze...

Oj przydał by mi się taki albumik na tłamszenie mojej deprechy, gdy się pojawia :)
Się zgłaszam!

ines321 pisze...

I ja się zgłaszam:)

Raincloud pisze...

Uwielbiam tego kota, więc jak najbardziej- zgłaszam się! :)

Viconia pisze...

Zgłaszam się :)

Scathach pisze...

Zgłaszam się!

renataa25 pisze...

Z miłą chęcia przygarne kocura:)))

Anna pisze...

Nie znam więc się zgłaszam!

Wetka pisze...

Kocham koty i oczywiście ubóstwiam kota Simona :D Dlatego również się zgłaszam. :)

bergamasco pisze...

Ustawiam się w tej długaśnej kolejce po Kota Simona:)

Ewelina2311 pisze...

Ah uwielbiam tego kota. Jakbym widziała swoją kocicę normalnie!! Może tym razem mi sie uda, zgłaszam się:)

Pyza pisze...

Tradycyjnie zgłaszam się trzeba próbować az do skutku :)

Anna pisze...

Ja też uwielbiam tego kota . Zgłaszam się o niego :) Pozdrawiam.
miss-anusia@o2.pl

fashionpart pisze...

zgłaszam się!

kasica53 pisze...

Poprawa humoru jest u mnie niezmiernie wskazana! Poza tym mój kocio został samotny, więc przyda mu się nawet takie towarzystwo ;) Pozdrawiam :)

ewarub pisze...

Proszę mnie dopisać!

Aspartate pisze...

nie znam, więc się zgłaszam :)

IQ7 pisze...

Wyjątkowe miejsce... zatem i ja czekam w kolejce na kota... może tym razem mi się uda...
pozdrawiam!!!

zainspirowana pisze...

nie miałam okazji poznać tej książki...
a spodziewam się, że jest genialna!

Kardamonowa pisze...

Kocham koty i to wszystko wyjaśnia ;)

miodo_oka pisze...

Jeszcze ja! ja! :)

Varia pisze...

mam już obie książki z nim i 2 kalendarze więc po więcej się nie zgłaszam ;) nie mniej Simon górą :D

Kasmatka pisze...

I ja się zgłaszam:) A może los uśmiechnie się właśnie do mnie?:)

Wonki pisze...

Zapisuję się!
wonka_83@tlen.pl
Pozdrawiam
Iwona

AgnieszkaMD pisze...

O tak mi się przyda taki poprawiacz humoru :).

Elina pisze...

Coś dla mnie! Zgłaszam się :)

Kathinna pisze...

Też bym chciała, bo kto by nie chciał :D kot Simona jest świetny!

barbaratoja pisze...

I mnie tez proszę zapisać na listę do losowania!

Edzia pisze...

ale fajna baja - to ja siup do kolejki:)

pasiakowa pisze...

Ojaaa.. to mój drugi ulubiony kot :) Jestem szczęściarą, bo codziennie uśmiecha się do mnie z kalendarza, a kolejnych przygód jestem bardzo ciekawa :)
Pozdrawiam ciepło! :)

Elenoir pisze...

Swojego kotka niestety nie mam, więc może chociaż na kota Simona sobie popatrzę... Też się zgłaszam;).

chantel pisze...

lubię tego kota, więc się zgłaszam :)

Aba pisze...

jeszcze zdążyłam :) Zgłaszam sie niemal w ostatniej chwili :)