sobota, 29 stycznia 2011

444. Rozwiązanie konkursu nr 37


Oto rozwiązanie konkursu numer 37. Jak widać na załączonym u góry obrazku, kot Simona miał mnie gdzieś - mówiąc oględnie ;-) - i sam sobie wybrał, kto go od teraz będzie karmił i miział :-) A będzie to...

--- Raincloud --- TU - i - TU :-)

Gratulacje! :-)
I jeszcze tradycyjna formułka: „Potrzebne mi będą Twoje podstawowe dane do wysyłki książki [u dołu strony jest mail, na który poproszę przesłać adres pocztowy]. Zapewniam jak zawsze solennie, że tu na blogu jestem - tylko i wyłącznie! - osobą prywatną, a Twój adres jest całkowicie bezpieczny, gdyż wykorzystam go jedynie do wysyłki książki z tego jednego konkursu”. :-D

Za miesiąc luty i walentynki... Hmmm... Czy ja jakoś szczególnie obchodzę dzień zakochanych? Hmmm... Niech pomyślę... ;-D

3 komentarze:

marysza pisze...

gratulujęęę;d

bardzo fajne zdjecie ci wyszlo;d

bergamasco pisze...

cóż zostało pozazdrościć szczęścia:) Gratulacje:)

Raincloud pisze...

Niesamowiteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Przecież ja nie wygrywam w żadnych konkursach! Wielką radość mi sprawiliście, Ty i kot Simona :)))
Dziękuję serdecznie i cieszę się jak dziecko :D