czwartek, 10 lutego 2011

447. Konkurs nr 38 - walentynkowy!


Za kilka dni „święto” ;-) Z tej okazji – bo każda okazja jest dobra! – w walentynkowym konkursie, tym razem z numerem 38, taki oto pakiecik do zgarnięcia:

--- romantyczne czytadełko: Tajemnice morza Nicholasa Shakespeare’a
--- duży komplet serduszkowych akrylowych stempelków

Konkurs będzie trwał dość krótko, bo do najbliższego poniedziałku - owego „wielkiego” dnia 14 lutego, kiedy to wszystko przybierze kształt serduszka w kolorze czerwonym ;-) Zapraszam!

103 komentarze:

Aspartate pisze...

Z przyjemnością się zgłaszam :)Zwłaszcza, że dla mnie Walentynki = ostatnia szansa na zdanie egzaminu, fajnie będzie kojarzyć ten dzień z czym innym.

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Isabelle pisze...

Zgłaszam się! ;)

Pozdrawiam :)

milqin pisze...

Czy ja przeczytałam stempelki? ;)

Marta pisze...

To ja tez zaryzykuję,a co;)Nie mam co prawda szczęścia w konkursach,ale jak to mówia,żeby wygrać,trzeba grać;)
Pozdrawiam serdecznie!
Marta_k

IVONNA pisze...

Ja też spróbuję szczęścia, ja też :)

barbaratoja pisze...

Może tym razem ja będę szczęściarą;-)

cwasia pisze...

Miło by było coś fajnego poczytać, a i stempelki kuszą...
Ustawiam się w kolejkę, jeśli można :)

Obsesja Kasiulka pisze...

Zgłaszam się ;o)

jusssi pisze...

Zgłaszam się zwłaszcza dla książki :)

marysza pisze...

tez sie z checia zglosze;d

sabinka.t1 pisze...

I ja chętnie się zgłoszę :)

Alina pisze...

Zgłaszam się serduszkowo :D.

clevera pisze...

Zapisuje się na ten romantyczny pakiet.:)

Kaś pisze...

no to tym razem i ja się zgłoszę:)

kot&malenstwo pisze...

Chętnie zgłaszam się do konkursu. Dawno w żadnym nie brałam udziału - może mi się poszczęści :)

Pozdrawiam SERDecznie :)
K.

Amagerka pisze...

Oj jak ja bym chciała wygrać :). Zgłaszam się i czekam na losowanie!!

Ewelina2311 pisze...

tym razem też próbuję, zgłaszam się :):)

Alegria pisze...

Mam nadzieję na wygraną więc staję w kolejce i wszystkim życzę miłego wieczoru :)

Haftowane prezenty pisze...

O to ja poproszę i ładnie się uśmiecham :)
Michalina

kalioppe pisze...

zgłaszam się i ja :)

Bewix - Bea pisze...

romantycznego czytadełka sobie nie odpuszcze, pozdrawiam cieplutko :-)

ROMA pisze...

Zgłaszam się i tym samym daję szanse mojemu szczęściu w losowaniu:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

neruda pisze...

Zgłaszam się:)

nayanka pisze...

I ja się zapisuję :)

rr-odkowa pisze...

Ja też, ja też się zgłaszam :)

Ada pisze...

Dzień Dobry

Serduszko bije w rytmie cha-cha ,więc i mój e-mail tutaj wkracza.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
Ada

Juunka pisze...

To i ja się zgłoszę ;) Udało mi się kiedyś wygrać już w Zaciszu książeczkę, i świetna była!

Edith pisze...

zgłaszam się ;)

poczwarka pisze...

Jestem chętna;-)

ktrya pisze...

zgłaszam się :)

MamaKini pisze...

Takie perełki zbierają wokoło rzeszę zachęconych :) więc i ja znajdę się w tym gronie :)

Przemek pisze...

pewnie ze się zgłaszam!!!

Viconia pisze...

Zgłaszam się :)

Marzena pisze...

To ja łasa jestem na słodkości

Aneta pisze...

:) też się zgłaszam :D

pasiakowa pisze...

Z przyjemnością staję w ogonku :)

ewarub pisze...

Ja, ja chcę!

Oleander pisze...

Staję w kolejce po pocieszacze:)
Pozdrawiam.

Annasza pisze...

I ja się piszę :) Pozdrawiam :)

elwika pisze...

zgłaszam się i ja ;-)

katja pisze...

obecna :)

papierniczka pisze...

Obecna i chętna!

Iii zapraszam do mnie na słodkości serduszkowe - wwww.papierniczek.blogspot.com

Serdeczności!

MILA25 pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam
http://kamanoska.blogspot.com/

werus pisze...

ja też się zgłaszam :)

kasi3nka pisze...

Uwielbiam czytać w wolnych chwilach, więc ustawiam się w kolejce :)

Caitri pisze...

Zgłaszam się! :)

Mysia pisze...

Ja też chętnie wezmę udział ;o)

Aiwenli pisze...

I ja się w kolejke ustawiam. Może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie ;)

Enyo pisze...

Może mi się poszczęści. Zgłaszam się do zabawy.
Pozdrawiam serdecznie

Mariola pisze...

Zgłaszam się . Mariola
mariolag@op.pl

Czarna-Porzeczka pisze...

"Każdy szczęściu dopomoże, każdy dzisiaj wygrać może!"

ecila pisze...

ZA niedługo Walentynki, zatem uśmiech dla dziewczynki ;)

Brzmi zachęcająco.. słodko.. mniam

Ula pisze...

Oczywiście, że się zgłaszam :)

ABily pisze...

I ja:)

AgnieszkaMD pisze...

Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

Zbigniew pisze...

Zgłaszam się!!!

Zbigniew pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Zbigniew pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Edzia pisze...

z przyjemnością zapisuję się i ja:) pozdrawiam z edzia-goodies

Magda_M pisze...

Chętnie się zapiszę.

Asia pisze...

Ja tez jestem chetna:))

Mag de Lena pisze...

Zgłaszam się i pozdrawiam:)

Pyza pisze...

jak zawsze zgłaszam sie i liczę że może tym razem szczęście sie do mnie uśmiechnie:)

dziurka pisze...

o ja pierdykam... książka i akrylowe serca ... ale czad!!!

aulik pisze...

romantycznych czytadełek nigdy za wiele :) a już z takiej okazji jak Walentynki to koniecznie trzeba przeczytać coś miłośnego :)))
pozdrawiam :)

ika pisze...

Mimo, że konkurs krótko trwa, chętnych nie brakuje :) i ja sie ustawiam w kolejce licząc,że św. Walenty szczęście mi przyniesie ;)
Pozdrawiam

Agaton pisze...

Zapisuję się do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie!

fashionpart pisze...

Zgłaszam się !

zainspirowana pisze...

zapisuję się też :D

malgorzata-p17 pisze...

grzecznie w kolejce staję:)
www.haftymalgosi.blox.pl

malgorzata-p17 pisze...

grzecznie w kolejce staję:)

www.haftymalgosi.blox.pl

niebieskości pisze...

och...te stempelki...przydałyby mi się dzisiaj ... robiliśmy walentynki :)
Pozdrawiam

miodo_oka pisze...

Z przyjemnością się zgłaszam :)

Pia Gizela pisze...

z największą radością zgłaszam się i ja! ponieważ na książkę mam chrapkę:)

katrusa pisze...

zgłaszam się, Szekspira nigdy dość ;)

pilniczek07 pisze...

Zgłaszam się :)

Shira pisze...

Może się poszczęści - shirafune@o2.pl

montgomerry pisze...

Zgłaszam się z przyjemnością:)
pozdrawiam

ThimbleLady pisze...

i ja zgłaszam się czym prędzej :)

Ola pisze...

Uuuu, widzę długa kolejka, ale też się zgłoszę :) Pozdrawiam, O.

joie... pisze...

I jeszcze mnie proszę doliczyć do chętnych na te cukierasy :)

Kathinna pisze...

Coś pięknego, romansidła dawno żadnego nie czytałam, a stempelka jeszcze ani jednego nie mam w swojej skromnej, przydasiowej, początkującej kolekcji, więc konkurs jak najbardziej dla mnie! I nie wiem która nagroda lepsza :D

Jeniulka pisze...

I ja zgłaszam się ten konkurs walentynkowy

edith pisze...

rowniez sprobuje szczescia w ten niezwykkly dzien

ewkiki pisze...

Spróbuję i ja! Ustawiam się w kolejce z nadzieją na szczęście :).

Edi pisze...

Zgłaszam się i ja!

chantel pisze...

i ja się zgłaszam :)

Magdzik pisze...

I ja się jeszcze zapisuję :)

madmad pisze...

Romantyczna lekturka kusi, dopisuję się, pozdrawiam

Różana pisze...

zgłaszam się! ;)

maniusiek04 pisze...

zgłaszam się, pozdrawiam!

Nyx pisze...

Ja także się zgłoszę ;)

Sylwia pisze...

Witam,
tam gdzie ksiazki do wygrania tam i ja,ta ponoc bardzo ciekawa wiec zapisuje sie do losowania.
Pozdrawiam

Balbina pisze...

staje w szranki

AniaDebska pisze...

I ja staje już i w tak długiej kolejce. Moze mi się uda w ten walentynkowy dzień :) Pozdrawiam

Weronika pisze...

Ja tez się zgłaszam....moze dobijemy do setki komentarzy....

Dagmara pisze...

Witam. Nie wiem czy można się jeszcze dopisywać, ale zaryzykuję, najwyżej nie weźmie mnie Pani pod uwagę. Pozdrawiam serdecznie:)
http://daszka.dicant.net/

aga pisze...

zgłaszam się i ja:)
szumsa@interia.pl

Kardamonowa pisze...

Rzutem na taśmę - zgłaszam się!

Katarzyna pisze...

Jeżeli jeszcze można to i ja się zgłoszę :)

sylwik pisze...

no właśnie - jeżeli konkurs jest do dzisiaj czy to znaczy że jeszcze dzisiaj można dołączyć? Bo ja też chcę! ;)

Zacisze wyśnione... pisze...

ZA-MY-KA-MY!!! :-D
Już za chwileczkę, już za momencik... pstryknę fotkę z Walentynką, która cieszyć się będzie konkursowym pakiecikiem!