poniedziałek, 14 lutego 2011

448. Losowanie nr 38


Walentynkowy wieczór czas zacząć! Konkurs zamknięty! A dokładniej - już po losowaniu nr 38 :-) co widać na załączonym u góry obrazku [pardon, trochę ciemnym ;-) ale słońca zabrakło]. Pakiecik „romantycznych słodkości” poleci do:

- - - Aiwenli

Gratulacje! :-D
Tradycyjna formułka: „Potrzebne mi będą Twoje podstawowe dane do wysyłki walentynkowego pakiecika [u dołu strony jest mail, na który poproszę przesłać adres pocztowy]. Zapewniam jak zawsze solennie, że tu na blogu jestem - tylko i wyłącznie! - osobą prywatną, a Twój adres jest całkowicie bezpieczny, gdyż wykorzystam go jedynie do wysyłki książki ze stempelkami z tego jednego konkursu”.


A co za miesiąc w konkursie? W marcu... jak w garncu ;-) dlatego spróbujemy zaczarować pogodę własnymi rączkami! Rozwianie „tajemnicy” już za miesiąc! Zapraszam!

6 komentarzy:

Marzena pisze...

Gratuluję szczęściarze

Dendrobium pisze...

Gratuluję, zwłaszcza tych ślicznych stempelków!
Pozdrawiam ciepło:)

Mysia pisze...

Gratuluje wygranej ;o) dziękuje za możliwość brania udziału w zabawie ;o)

niebieskości pisze...

oj, stempelki, stempelki...gratuluję :)

tabu pisze...

wielkie gratulacje dla laureatki:)

Aiwenli pisze...

A niech mnie... :0 Nie wierzyłam, że szczęście może się do mnie uśmiechnąć i nie spieszyłam się z zaglądaniem do Zacisza, a tu proszę, TAKA NIESPODZIANKA!
Dziękuję, dziękuję, dziękuję...
i pędzę pisać maila z adresem.

Pozdrawiam uszczęśliwiona :)