sobota, 5 marca 2011

453. Konkurs nr 39 - Replika


Obiecałam, że w marcu zaproponuję konkurs „dla sprawnych rączek” – na pewno się odbędzie, ale pod sam koniec miesiąca, gdy wiosna do nas zawita [chociaż już wieczorami koty drą się wniebogłosy a na wierzbach srebrzą się baźki ;-D ]. Póki co chcę was dziś zaprosić do lekkiego i radosnego konkursiku, który ma za zadanie rozwiać ciemne chmury i sprowadzić nieco słoneczka w ten jeszcze zimowy czas. W sukurs przyszła mi droga K. – dziękuję! :-D – z poznańskiego wydawnictwa Replika, które niejednokrotnie tu, na blogu, polecałam, m.in. za promowanie polskich autorów, a w szczególności kobiet, za bezkompromisowe podejmowanie tematów tabu, trudnych, ale zajmujących i ciekawych, a przy okazji przy jednoczesnym lekkim podejściu do życia i wydawaniu lektury „do tramwaju”, którą – przyznajcie się! ;-) – wszystkie od czasu do czasu lubimy! Replika dostarczyła mi aż sześć książek – wszystkie polskich autorek. Oto one:

--- Na trzy sposoby Joanny Kruszewskiej
--- Kobieta do zadań specjalnych Iwony Czarkowskiej
--- Doktor Karolina Joanny Rogala
--- Jutro będzie normalnie Agnieszki Lis
--- Dotyk gwiazdy Magdaleny Orzeł
--- Dzielnica Czerwonych Jabłek Julii Hoffmann

Konkurs nr 39 zaczyna się teraz! Zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem do piątku do północy. Losowanie jak zawsze w sobotę, przyszłą ;-)

107 komentarzy:

Oleander pisze...

Jestem pierwsza chętna!! Pozdrawiam serdecznie zza miedzy :)

Dabarai pisze...

O jejku, chętnie by mcoś przeczytała, czy można się zgłosić?

Isabelle pisze...

zgłaszam się :)

Alina pisze...

I ja też :).

Renata pisze...

I ja, i ja:)

sabinka.t1 pisze...

i ja :)

fashionpart pisze...

zgłaszam się :)

Ewelina2311 pisze...

To i ja się zgłaszam. Pozdrawiam:)

nayanka pisze...

Ja jak zwykle bardzo chętnie się zapisuję :)

Dorfi pisze...

Nie wiem czemu moje komentarze najpierw są a potem znikają z listy. Może za trzecim razem się uda? Ponoć do trzech razu sztuka.
Wpisuję się na listę chętnych i pozdrawiam
Dorfi
www.dorfi.blox.pl

elwika pisze...

zgłaszam się ;-)

Jolinka pisze...

Zgłaszam się z wielką ochotą:))

cwasia pisze...

Wprawdzie nigdy nie wygrywam... ale czemu nie spróbować?

Bewix - Bea pisze...

...poniewaz nic nie czytałam, chetnie bym cos połkneła, wiec wyciagam raczki :-)

ksiazkowo pisze...

Spróbuję szczęścia ;) Zgłaszam się!

IVONNA pisze...

Chętnie poczytam coś na chmur czarnych rozwianie.
Pozdrawiam serdecznie:)

milqin pisze...

ciekawe tytuły :)

Caitri pisze...

Zgłaszam się!

jjon pisze...

Jeśli to konkurs na przepędzenie chmur, to ja się zgłaszam z wielkim zaangażowaniem :-)

Kalisz made pisze...

Jestem i ja :)

ktrya pisze...

Zgłaszam się :)

Maleństwo pisze...

Zgłaszam się niezmiennie chętnie

Obsesja Kasiulka pisze...

Ja się zgłaszam ;o)

Inviernita pisze...

Obecna! Gotowa do przyjęcia książki:P
agnzimka@gazeta.pl

bergamasco pisze...

pewnie że jestem chętna! ustawiam sie w kolejce:)

Zuza pisze...

i ja! :))))
książek nigdy za wiele :)

Vampire_Slayer pisze...

Zgłaszam się :))

rr-odkowa pisze...

Zgłaszam chęć udziału w konkursie :)

Kaś pisze...

zgłaszam się, a jakże:) takie fajne książki!

Ania. pisze...

Hej hej!Ustawiam sie grzecznie w kolejce:-) . Chetnie przeczytam ktoras z podanych ksiazeczek , podczas nadal zimnych wieczorkow. Pozdrawiam cieplo

ewarub pisze...

To ja też, ja też!

karto_flana pisze...

Chetnie sie zapisze :)

Viconia pisze...

Zgłaszam się :)fr

Kathinna pisze...

Ja książkocholik nie mogłam przejść obojętnie ;)

Mój świat i hafty pisze...

Zapisuję się i ja:)

sylvia pisze...

I jeszcze ja :)

Ollusia ; p pisze...

I ja i ja ....

Edyta pisze...

i ja staję w kolejeczce

reala pisze...

Się ustawiam grzecznie :)

Pia Gizela pisze...

i ja! o jakby dobrze było stać się posiadaczką takich cacek!

Dorota pisze...

Polskie autorki??? To jest to co lubię, tylko takie czytam i wciąż nowe odkrywam (także dzięki Tobie), więc nie mogę nie ustawić się w tej kolejce!

kalioppe pisze...

ustawiam się w kolejce :)

coco.nut pisze...

na książki zawsze jestem chętna!!!

asica.p pisze...

to ja tez:)

majowababcia pisze...

a do ktorego piatku.jeje zdaze jeszcze .jesli sie uda to sie ustawiam

pasiakowa pisze...

I ja, koniecznie ;)
Pozdrowienia ciepłe na dokładkę ślę! :)

clevera pisze...

Chętnie zgłaszam się!:)

Mariola pisze...

Zgłaszam się. Mariola

werus pisze...

chętnie się zapisuję i pozdrawiam :)

Agaton pisze...

Zgłaszam się :)
Pozdrawiam serdecznie
aggaton@gmail.com

ika pisze...

Bardzo chętnie się zapisuję, miło mi będzie poznać nowe autorki :)
A Ciebie serdecznie pozdrawiam :)

Mag de Lena pisze...

Zgłaszam się do konkursu i może się uda :)Pozdrowienia słoneczne

poczytajka pisze...

Grzecznie ustawiam się w kolejce :)

kpkacha pisze...

no to może i ja spróbuję.

Dagmara pisze...

Zapisuję się z chęcią.Pozdrawiam
http://daszka.dicant.net/

weisse_taube pisze...

Zgłaszam się do konkursu :)

Anja pisze...

Zgłaszam się koniecznie.

Elina pisze...

I ja się zgłaszam :)

Ula pisze...

Ja też już tradycyjnie :)

Samash pisze...

Zgłaszam się !

ysabellbooks pisze...

Ja też się grzecznie ustawiam w kolejce. Pozostałych wprawdzie nie kojarzę, ale "Doktor Karolinę" bardzo chciałam przeczytać i myślę że inne będą równie ciekawe. :)

ROMA pisze...

Chętnie przygarnę i przeczytam - pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Zuzik pisze...

Spróbuję swojego szczęścia!
Pozdrawiam!:-)

barbaratoja pisze...

Po książkę, to ja też się zapiszę;-)

Motylek pisze...

Kolejny raz probuje szczescia...

Motylek
mounthood.bloog.pl

marysza pisze...

ja tez! nigdy nie czytalam ksiazek tych autorek, z checia zapoznam sie z tymi lekturkami! ;d

poczwarka pisze...

Chętnie przyłączę się do zabawy;-)Pozdrawiam

Sara Deever pisze...

Również się zgłaszam ;)

ines321 pisze...

Zgłaszam się!

jusssi pisze...

I ja się zgłaszam. Z wielkim uśmiechem na twarzy :)

t.trawinska pisze...

Ja tez nabrałam ochoty na czytanie :)

ladyinfantille pisze...

zgłaszam się :)

AgnieszkaMD pisze...

I ja się zapisuję :).

PannaP pisze...

Oczywiście że zgłaszam się:) może tym razem szczęście dopisze

Edith pisze...

zgłaszam się ;)

anek7 pisze...

To ja też się zgłaszam:)

Marta pisze...

I ja też :)

zainspirowana pisze...

zgłaszam się... koniecznie!

Aga pisze...

Witam,
Od niedawna czytam Twój Blog. Jest bardzo ciekawy i wciągający.
Tylko tak dalej.:)
To ja też ustawie się w kolejce.
Pozdrawiam Zacisze wyśnione i wszystkie czytelniczki bardzo serdecznie.

izusr pisze...

Staję w kolejce :)

Rybiooka pisze...

Grzecznie ustawiam się w kolejce

Amagerka pisze...

I ja się piszę :)

Piuma (Asia) pisze...

i ja;)

Fantazja pisze...

ooo ile książek, wymarzona nagroda:)

Joanna pisze...

Przyda mi się coś na chmur rozwianie, więc i ja się zapisuje. Pozdrawiam serdecznie.

Kasmatka pisze...

Mam chrapkę na dobrą lekturę!:)

Ana pisze...

Ja również się zgłaszam i zapraszam na moje Candy http://sztukaikunszt.blogspot.com/

aga pisze...

zgłaszam się i ja:)

Aspartate pisze...

zgłaszam się :)

Edzia pisze...

ale czytelniczy raj - staję w kolejeczce:) i pozdrawiam z edzia-goodies :)

Janola pisze...

Może się nawrócę... na czytanie.
Daję szansę losowi - mam nadzieję szczęśliwemu
Pozdrawiam

ovillo pisze...

jestem!

Maya pisze...

Zgłaszam się!

chantel pisze...

świetne nagrody, więc i ja się zapisuję :) może się poszczęści :)

Czarna-Porzeczka pisze...

Jestem kobietą u kresu ciąży. Niebawem całe godzin na moim cycu będzie spędzała moja Pociecha(ponoć kobieta), więc proszę o uwzględnienie mnie przy konkursie. Miło byłoby poczytać sobie coś ciekawego, podczas takiego "zawieszenia" ;)

Aba pisze...

staję w kolejkę :)

Asia - ESPRIT pisze...

O rany! Piszę się z wielką przyjemnością!

Jeniulka pisze...

I ja dopisuję się do candy może będę miała taki trochę przyspieszony prezent urodzinowy

eniutek pisze...

Ja też grzeczniutko na końcu się ustawiam po takie piękne książki.
A ,że jestem tu pierwszy raz ,obiecuję rychłe powroty :)
Pozdrawiam

Daria pisze...

To i ja - jako setna zgłaszam się grzeczniutko :)

Haftowane prezenty pisze...

Uff, jeszcze zdążyłam :)
Pzdr wiosennie
Michalina

weronka pisze...

lista długa,ale ja bym też chciała :)

miodo_oka pisze...

Pewnie że jestem chętna... ustawiam się w kolejce:)

Alosha pisze...

Zgłaszam się :).
Pozdrawiam!

Przy-Kominku.blog.onet.pl

Smerfy pisze...

Też się zapiszę :)

wikifiki pisze...

Mimo że kolejka bardzo bardzo długaśna sie zrobiła i Ja sie ustawie w kolejce po taki cudowny zestaw książek. Uwielbiam czytać.
Pozdrawiam Karina

wikifiki13@gmail.com

kaja_kicia pisze...

Ja też się zgłaszam :)

http://kajakiciaczyta.blogspot.com/

kaja_kicia@wp.pl