sobota, 12 marca 2011

454. Losowanie nr 39


Sobota - słoneczna i pięknie wiosenna za oknem - tradycyjny dzień na losowanie, a przynajmniej tu u mnie, na blogu ;-D Obudziły mnie dziś z rana ptaszki i ich radosny świergot, promyczki słońca i lekki powiew chłodnego wiatru z otwartych drzwi balkonowych. Co może być piękniejszego? :-D Ale, ale... wróćmy do naszego konkursu! Na załączonym u góry obrazku widać, do kogo polecą romantyczne lekturki z poznańskiego wydawnictwo Replika. Poniżej lista:

--- Janola
--- Edzia
--- chantel
--- Anja
--- Elina
--- Marta

Gratulacje! :-D
I jeszcze obowiązkowa formułka: „Potrzebne mi będą Wasze podstawowe dane do wysyłki książeczek [u dołu strony jest mail, na który poproszę przesłać adres pocztowy; w tytule maila proszę wpisać swój nick z blogosfery]. Zapewniam jak zawsze solennie, że tu na blogu jestem - tylko i wyłącznie! - osobą prywatną, a Wasze adresy są całkowicie bezpieczne, gdyż wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego jednego konkursu”.

Tym razem chcę jednak uprzedzić, że na pocztę wybiorę się najwcześniej w czwartek lub w piątek. Niestety raz na jakiś czas odzywa się w dość paskudny sposób mój kręgosłup, nie dając mi się poruszać – zwyczajnie leżę usztywniona w łóżku i kwiczę z bólu :-/ Dlatego proszę o zrozumienie – przesyłki polecą do Was priorytetowo, ale dopiero pod koniec przyszłego tygodnia.

Jeszcze w marcu chcę zaprosić na kolejny konkurs, jubileuszowy nr 40 ;-) a do wygrania będą książki, dzięki którym będziecie mogli coś zrobić własnymi rączkami. Zapraszam!

5 komentarzy:

ktrya pisze...

Gratuluję wygranym!

Dyskretnie informuję, że skoro konkurs nr 40 dopiero ma się odbyć, to dzisiejsze losowanie ma nr 39, a nie 40 ;-)

barbaratoja pisze...

Ups, zdrówka życzę;-)
Na liście mnie nie ma ,ale na następny konkursik liczę;-)

Mag de Lena pisze...

Gratulacje dla fuksiarzy! A co do kręgosłupa, to polecam rehabilitację co jakiś czas. Ja miałam inny problem, ale na fizjoterapii słyszałam, że dominują szyje i kręgosłupy... Dużo słońca!

Edzia pisze...

:) to sem fuksiara:) ale bedzie czytanka - już lece na maila:) dziękuję i pozdrawiam:)

Anja pisze...

Ojej, niemożliwe - zostałam wylosowana! Kurcze, jak się cieszę! Bardzo dziękuję.