wtorek, 15 marca 2011

455. Ptaki


Ptaszek z projektu Ornithoblogical © Anna Raff [day 366 resolution]

Leżąc i kwicząc, nie miałam zbyt wiele do roboty, więc z braku innego pomysłu [vel. lenistwa „sprzątaczowego” ;-) bo dom aż prosi się o interwencję miotły i szmatki] przejrzałam blog... swój. Nie cały, bo gdzieś po drodze stwierdziłam, że stałam/-ję się chyba nudnawa – wciąż to samo, tyle, że rzadziej i mniej :-/ Kiedyś było tu u mnie mnóstwo polecanek internetowych, jakoś tak częściej i intensywniej się zachwycałam światem itp. itd. Czy ja dziadzieję? [tu minka z podkówką w dół i mrugające ślepka...].

No to nadrabiam ;-) Do góry ilustracja Anny Raff, bardzo zdolnej graficzki z Nowego Jorku, której projekt „Ornithoblogical. Welcome to a showcase of 365 days of birdies on my brain” zachwyca mnie, ile razy go przeglądam. Jest tych ilustracji już znacznie więcej, niż zakładał sam projekt, ale to dobrze, bo pomysł jest przesympatyczny, a obserwacja, jak autorka zmienia techniki, dojrzewa, a humor staje się coraz bardziej „wyrafinowany”, jest po prostu cudowna! Polecam! :-D

2 komentarze:

joanna pisze...

Bardzo proszę nie smuć się :))
Ptaszki Anny są cudne - wywołują uśmiech i chęć poszukiwania dziobków dosłownie wszędzie :)

Pozdrawiam :)

j. pisze...

Dzień dobry:)
Życzę więc uśmiechu:) pięknie tu...książkowo.a ja uwielbiam książki...zapraszam także do mnie: www.mojepowstawanie.blogspot.com oraz do galerii: www.pod-wieczor.pl Może zapiszesz się na CANDY?będzie mi miło:) ja napewno będę tu zaglądać:) pozdrawiam.j.