niedziela, 27 marca 2011

460. Konkurs nr 40 - sprawne rączki



Ostatnim razem coś pomyliłam numerację... ale już naprawione i dziś zapraszam na obiecany konkursik nr 40 [a zatem mała rocznica ;-) ] - pod tytułem „Sprawne rączki”. Do wyboru są dwa pakiety [po jednym dla jednej osoby]:

1) pakiet dla uwielbiających farbki, klej, drewno i papier:
--- Decoupage w stylu prowansalskim
--- Decoupage - wszystkie techniki
--- Kartki i wycinanki z papieru

2) pakiet dla kochających „zabawy kuchenne”:
--- Ciastka i desery
--- Kuchnia włoska

Zapewniam, że to tylko przypadek, że wszystkie książki są z jednego wydawnictwa, bo sponsorem tym razem jestem ja :-D
Proszę się wpisywać pod tym postem do piątku do północy. I znów - to tylko przypadek, że to pierwszy kwietnia ;-D czyli prima aprilis. Losowanie tradycyjnie w sobotę.
Aha! Proszę wpisać, który pakiet cię interesuje!

106 komentarzy:

malgorzata-p17 pisze...

ups-pierwsza jestem!
cóż - wybór trudny bo oba zestawy mnie inetersują bardzo ale jakby co to poproszę pierwszy - gdyby los się uśmiechnąl-pozdrawiam

Mój świat i hafty pisze...

Waw, super zestawik, ja też poproszę pierwszy zestawik.Pozdrawiam!

Bewix - Bea pisze...

superowy zestawy - chetna jestem na oba - chetnie cos nowego bym zdzaiłała, no i w kuchni tez bym poszalała...jakby cos to pierszy chyba na pierwszym miejscu....

Isabelle pisze...

chętnie przygarnę zestaw nr 2 :)

Pozdrawiam!

Edith pisze...

Poproszę o kuchenny pakiet :)

Kaś pisze...

oj bardzo chętnie się zgłaszam po pierwszy zestawik- ależ mogłabym się wyżyć papierowo:)

Alina pisze...

To ja poproszę drugi :).

Kathinna pisze...

O ja się zachwycam decou ostatnio, no to się nie oprę... i staję w kolejce :)

Katarzyna Piec Zaczyna pisze...

Iza ja chcę pakiet dwa!!! zgłaszam się

AniaZosia pisze...

uśmiechnęłabym się radośnie do zestawu pierwszego :)

Pandora pisze...

oba są wspaniałe, ale jakby los się uśmiechnął to poproszę o pierwszy :)

Annasza pisze...

Pierwszy zestaw przeogromnie mnie interesuje, więc się piszę :))

kalioppe pisze...

ja poproszę o pierwszy, o ile będę miała taką szansę :)

Zuzanka pisze...

A ja chętnie drugi - w kuchni jakoś bardziej ogarniam niż w papierze i nożyczkach :-)

Pozdrawiam

Marzena pisze...

To ja się piszę na pierwszy zestaw

anek7 pisze...

To ja może pierwszy bym chciała...

Dominguez pisze...

...spróbuję szczęścia :P ...zestaw nr 1... :)

Aneta pisze...

Ja z chęcią piszę się na decoupage:) Kuchni zbytnio nie lubię;)

coco.nut pisze...

och, och, och!!! ja bym bardzo bardzo bardzo była zainteresowana zestawem pierwszym... może tym razem dopisze mi szczęście? :)

Oleander pisze...

Gdyby los się do mnie uśmiechnął, poproszę o zestaw pierwszy.
Pozdrawiam :)

ktrya pisze...

Pierwszy zestaw jest dla mnie wręcz stworzony :) Dlatego się zgłaszam do losowania :)

Agaton pisze...

Zapisuję się i wybieram pierwszy pakiet :)

Kardamonowa pisze...

Pakiet numer jeden przydałby mi się bardzo, bardzo ;).

Caitri pisze...

Pierwszy zestaw mnie skusił do zgłoszenia :) :)

weronka pisze...

Wolałabym zestaw pierwszy,ale drugi też może być.Pozdrawiam:)

majowababcia pisze...

a mi sie podoba decupage pakiecik wiec sie zapisuje

Trzpiot pisze...

ja chętnie przygarnęłabym zestaw pierwszy :)

chaga pisze...

fajne książki :), chętnie przygarnę zestaw nr 1.

Kalisz made pisze...

To ja kuchenny zestaw poproszę :)

ROMA pisze...

Zapoluję na zestaw pierwszy! Pozdrawiam:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

IVONNA pisze...

Piszę się na pierwszy zestawik:) choć drugi też wielce apetyczny.
Pozdrawiam serdecznie:)

Ewelina2311 pisze...

Kuchenny :)
Pozdrawiam

evelyna2311 :)

Janola pisze...

Zdecydowanie zestaw nr 1 - małe szanse, bo dopiero co wygrałam, ale z drugiej strony - prawo serii, więc kto wie...
Pozdrawiam

Lilithin pisze...

Ja się zgłaszam do zestawu nr 1 :)

kamarek pisze...

Zapisuje sie na zestaw 1.

Alegria pisze...

6Z nadzieją ustawiam się w kolejce do losowania oba zestawy są bardzo kuszące :)

Mariola pisze...

Zapisuję się na pierwszy pakiet Mariola
mariolag@op.pl

malutka pisze...

Gdy coś to poproszę o zestaw nr1.
Pozdrawiam
http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

Britta pisze...

Mam nadzieję,że to nie żart;)bo nagrody są poważnie super;)więc zgłaszam się i mam nadzieję wygrać pierwszy zestawik;) pozdrawiam!
lillyrose.britta@gmail.com

dziurka pisze...

juz marzę o pierwszym zestawie.
pozdrawiam dziurka

Gosiek pisze...

Osiołkowi w żłobie dano...Dla mnie to naprawdę Salomonowy wybór...Proszę rzucić monetą, do której losującej grupy mnie zapisać :) Ja nie potrafię dokonać wyboru :)

Skandynawska_Indianka pisze...

A ja się piszę na "1";)!pozdrawiam wiosennie;)
skandynawska.indianka@gmail.com

rhcpfan pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Julia pisze...

Mam ochotę na zestaw nr 1, ale za 2 też bym się nie pogniewała;)swoją drogą fajnie byłoby kojarzyć tą datę z wygraną;)
julka.julia1985@gmail.com

justysias7000 pisze...

To ja poproszę pierwszy;]
pozdrawiam!

Dorota pisze...

Marzy mi się decu, więc na pierwszy zestawik się zapisuję!

bergamasco pisze...

ustawiam się w kolejce!!:D

Ula pisze...

Zgłaszam się!
I jak pewnie większość tutaj mam chrapkę na oba zestawy, ale jak mus, to mus - wybieram pierwszy (choć i drugim bym nie pogardziła ;)

Wiewióra pisze...

Świetne propozycje... nie umiem się zdecydować... ale chyba wybiorę zestaw drugi :)

PannaP pisze...

bardzo ciekawe zgłaszam się:) oba oba najchętnie jednak jakby co wole zestawik drugi

Aspartate pisze...

interesuje mnie pakiet 2 :)

Marta pisze...

Może znowu się uda :)
Zestaw NR 1 baardzo interesujący :)

werus pisze...

ja zgłaszam się po zestaw nr 2!
serdeczne pozdrowienia :)

Edi pisze...

Zestawik nr 2 poproszę, bo numer jeden jest mi znany.

jola_zola pisze...

więc i ja sie zapiszę na zestaw a pierwszego zdjęcia (decoupage):):):)
pozdrawiam:)

Aneladgam pisze...

Oba zestawy są świetne, ciężko mi się zdecydować. Chyba na drugi bardziej :)

ines321 pisze...

Oh! Jakbym została wylosowana to poproszę zestaw numer dwa. Pozdrawiam

Mada pisze...

Ale super konkursik . poproszę (jakby sie udało) zestaw numer jeden
http://madamamamada.blogspot.com/

miriamart pisze...

Witam. Jestem chętna na 1 zestawik. Zapraszam też na Candy u mnie http://miriamart-decu.blogspot.com/2011/03/candy-candy-candy.html#comments

Jewellery by alex pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Jewellery by alex pisze...

zgłaszam się :) tabaluu@wp.pl podoba mi się zestaw 1 :)

barbaratoja pisze...

Byłoby cudownie, gdyby zestaw nr 1 trafił moje ręce;-)

Dorfi pisze...

I znowu wspaniałe książki. Ale tym razem pakiecik kuchenny się do mnie bardziej uśmiecha.
Dorfi
www.dorfi.blox.pl

Haft i Patchwork pisze...

Chciałabym nauczyć się decoupage, więc zestaw 1. Pozdrawiam.

Kasmatka pisze...

cudne zestawy, ja chętna na drugi goootowanie!:)

Ana pisze...

Ustawiam się w kolejce po pakiet nr 1, czyli Decoupage i Kartki http://sztukaikunszt.blogspot.com

Fanturia pisze...

Jeśli nieblogowi też mogą, to dopisuję się do kolejki po pierwszy pakiet :-)
fanturia@gmail.com

Kasia pisze...

Witam, jakie cudowności! Ja z chęcią to bym z nożyczkami popracowała, więc pierwszy zestaw:)

KasiaJewellery pisze...

pierwszy zestawik z przyjemnościa bym przygarnęła :-)))
www.kasiajewellery.blog.interia.pl

Karolina pisze...

To i ja sie szybciutko zapisuje:)
Pozdrawiam Karolina
http://robutkowadolina.blogspot.com/

elwika pisze...

wybieram zestaw nr 2

Oura512 pisze...

I ja i ja! Wybieram zestaw drugi :) Pozdrawiam!
http://oura512.blox.pl

Edzia pisze...

heh interesuje się i gotowaniem i decou oraz scrapem, co ewidentnie uniemożliwia mi podjęcie wyboru:P wrzuc mnie obojętne gdzie:) piękne książki sponsorujesz wiec nie moge przejsc obok obojętnie:) pozdrawiam cieplutko i do soboty:)

Maja pisze...

A ja poproszę pierwszy!

Lena pisze...

Chętnie skorzystałabym z 1 zestawu. Jestem początkującą decoupage-ystką :)

Jagna pisze...

I ja chętnie wezmę udział :)
bo ogromnie spodobal mi sie pierwszy zestaw :) więc ustawiam się z nadzieją :)

Dorota pisze...

smacznie i pięknie :-)tym razem wybiorę zestaw kuchenny :)pozdrawiam wiosennie :-) lewinskador@gmail.com

aulik pisze...

to ja zapisuję się na zestaw pierwszy :)

choć muszę przyznać, że oba są baaardzo kuszące...

Anucha pisze...

Oba zestawy wspaniałe i bardzo przydatne. Jeżeli los się do mnie uśmiechnie to poproszę zestaw pierwszy:)
Pozdrawiam:)

wikifiki pisze...

A ja ustawie sie w kolejce po zestaw 1 bo zaczynam przygode z deku i poradniki by mi sie przydały.
Pozdrawiam Karina
wikifiki13@gmail.com

annadu pisze...

Ja już tradycyjnie na końcu kolejki... Książki o robótkach bardzo zachęcają.

Ysabell pisze...

Świetny konkurs, dla każdego coś miłego. :)

Ja stanę w kolejce do pierwszego zestawu, może szczęście się uśmiechnie...? :)

akaata pisze...

bliżej mi do pakietu dla uwielbiających farbki, klej, drewno i papier, więc jakby się udało byłabym przeszczęsliwa.
pozdrawiam

katka pisze...

Wybieram pierwszy zestawik :)
kati.sc625@interia.pl

Fantazja pisze...

Ja również zapisuję się do zabawy. Mnie się spodobał pierwszy zestaw:)

AgnieszkaMD pisze...

A ja chętnie przygarnę zestaw nr 1 :).

kama_kamka pisze...

super zestaw interesuje mnie pakiet nr 1

mała_czarna pisze...

A ja bym chętnie przytuliła 1 zestaw :).
kruszyna_82@wp.pl

Świat moich pasji pisze...

;) udało się, jeszcze dam radę przystanać w kolejce ;) Jeśli szczęście mi dopisze to poproszę o zestaw z książkami na temat robótek, pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

darias pisze...

To i ja stanę w ogonku :)
Jeśli by jakimś cudnym trafem na mnie wypadło, to ucieszę się i z jednego zestawu i z drugiego. Jeśli o mnie chodzi, to oba są dla mnie interesujące :)
Buziaki :*

Asiek =} pisze...

Gdyby się jakimś cudem udało, to poproszę o pierwszy zestaw =}
Pozdrawiam wiosennie
http://moja-koniczynka.blogspot.com/

czarnul.ka pisze...

Moje rączki chętnie przygarną zestaw nr 1 :)

Pozdrawiam :)

Sara Deever pisze...

Z powodu, że bardzo lubię przesiadywać w kuchni i pożerać makarony oraz ciacha zgłaszam się na Zestaw 2 :)

Magdzik pisze...

Jeszcze i ja zdążyłam! :) Chętnie przygarnęłabym zestaw pierwszy :)

o0krysia0o pisze...

Rzutem na taśmę wskakuję w kolejkę za zestawem pierwszym, bo bardzo chętnie bym się dowiedziała czegoś więcej o deocu :-)
Pozdrawiam!

Joanna Darda-Gramatyka pisze...

ja poproszę o pakiet nr 1

witaaminkaa pisze...

Uff zdążyłam
Wybieram pakiecik nr 1

http://www.myartpasion.blogspot.com/

Muszelka pisze...

Jeśli już mowa o przypadkach to ja dziś przypadkiem do Ciebie tutaj trafiłam i na pewno będę wracać... :)
Zawsze marzyłam o nauce decupage a tutaj takie Candy 'książkowe' więc wybieram zestawik nr 1 i mimo tej długiej kolejki czekam na szczęście w losowaniu, bo widzę że trafiłam w ostatniej chwili :)

Pozdrawiam serdecznie

http://muszelka27.blogspot.com/

Alosha pisze...

Zapisuję się! :)
Wybieram pakiet 1 :).
Pozdrawiam!

aldi pisze...

Wow
wpisuje się pod numerem 100
i poproszę zestaw 1
pozdrawiam

chantel pisze...

oj oj to ja chętnie przygarnę zestaw nr 2 :D

Aga pisze...

Ja poproszę pakiet numer 1

Ania pisze...

Takie wspaniałości rozdajesz, z miłą chęcią zapisuję się i staje w kolejce po pierwszy zestawik. Mam nadzieję, ze nie jest za późno.

Dagmara pisze...

Jeszcze się załapie na zapisanie. Podoba mi się zestaw 1, bo lubię 'dłubanie ' różniaste. Pozdrawiam.
http://daszka.dicant.net/

Aurelia pisze...

Maży mi się poznać technikę dekupażowania:)
Może jestem już za daleko w kolejce, ale może jeszcze warto spróbować.:)
Gorąco pozdrawiam:)

jagnieszka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.