poniedziałek, 23 maja 2011

472. Konkurs nr 41 - Jak to wypić?


Powiada się, że życie jest za krótkie, by marnować je na picie niedobrego wina ;-) Coś w tym jest... a ponieważ zdecydowanie nie jestem znawczynią trunków, przydaje mi się przewodnik po tym świecie. Książka, którą chcę wam dziś zaproponować, nie ogranicza się jednak tylko i wyłącznie do trunków [czyli napojów wyskokowych – mówiąc popularnie]. Znajdziecie w niej też opowieści o wszelkich płynach podawanych do posiłków – woda, soki, lemoniady..., bądź też je zastępujących – jak np. gorąca czekolada w miseczce na rozgrzanie serca tuż przed snem w mroźny zimowy wieczór na poddaszu paryskiego mieszkanka ;-) To opowieść o napojach, o właściwych napojach serwowanych we właściwej porze i we właściwy sposób ;-) Bo jak ważna jest ta konkretna, a nie żadna inna filiżanka o poranku wie chyba każdy!

Mam dla was trzy egzemplarze:

--- Jak to wypić Victorii Moore

Świetna opowieść, gawęda o świecie płynów wszelkich, o kuchniach i spiżarkach, o barkach i kredensach, ale i o liściach herbaty i ziarnach kawy, limonkach i imbirze, kubkach z cieniutkiej porcelany i zmrożonych kieliszkach... A wszystko to podane w bardzo zabawny typograficzny sposób – projekt przygotowało studio Here Design, których najśmielsze projekty można podziwiać na ich stronie domowej. Polecam!

I zapraszam do wpisywania się w komentarze od teraz do piątku o północy. Losowanie jak zawsze w sobotę :-) Powodzenia!

44 komentarze:

Maja pisze...

No to ja się zapiszę jako pierwsza! Brzmi bardzo ciekawie...

Edith pisze...

zgłaszam się oczywiście :) brzmi wspaniale :)

milenka pisze...

Staję w kolejce :)

Kalisz made pisze...

Oczywiście, że stanę w ogonku:)

chaga pisze...

próbujemy, nie ma jak dobre wino :)

Edyta pisze...

I ja :-) pozdrawiam

ktrya pisze...

Brzmi intrygująco... zapisuję się :)

Alina pisze...

Zgłaszam się.

Alegria pisze...

Propozycja kusząca biorąc pod uwagę,że o winie niestety wiem niewiele :)

Aurelia pisze...

A może mnie się poszczęści...:)
Człowiek całe życie się uczy.
Gorąco pozdrawiam:)

Amagerka pisze...

To i ja sie napije :D Zgłaszam sie!!

dziurka pisze...

uwielbiam czerwone wino wytrawne z wielkiego kieliszka ...
staję do kolejki, może polubię inaczej :)

ROMA pisze...

Przyłączę się:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Duża Mała Mi pisze...

Wino leczy z bezsenności, niestrawności i bolesnej miłości jak mawiali kiedyś. In wino veritas, jak mawiali jeszcze wcześniej ;) A ja piję jak smok. Nie wino, oczywista tylko wszystko - głównie herbatę, chętnie dowiedziałabym się więcej na temat co i dlaczego pić warto ;)
Staję więc w ogonku i tupię z niecierpliwości ;D

weronka pisze...

zgłaszam się również :)

Inez pisze...

Ja również chętnie:)

Janola pisze...

Bardzo chętnie - moja wiedza na temat napojów, a szczególnie win jest raczej słaba, tym chętniej zapisuję się
Pozdrawiam

ewarub pisze...

Wino piję rzadko, ale przynajmniej będę wiedziała, co i jak ;-)

Oleander pisze...

Och! Wpycham się w kolejkę po takie cudo!

Pozdrawiam zza miedzy :)

ovillo pisze...

jako maniak "właściwych filiżanek" ustawiam się w kolejkę :)

Kathinna pisze...

Brzmi super, ciekawam co tam ciekawego ;)

sardegna pisze...

Tez się zgłaszam i pozdrawiam :)

Agaton pisze...

Zapisuję się :)
Pozdrawiam serdecznie

barbaratoja pisze...

Popijając gin z tonikiem z przyjemnością myślę o posiadaniu książki o piciu;-)

Sabbath pisze...

Książki? Zawsze. Zgłaszam się. Obserwuję jako Sabbath (a jakże). :)

poczytajka pisze...

I ja się zgłaszam :)

clevera pisze...

Zgłaszam się.:)

MamaKini pisze...

Mam nadzieję, że książka właśnie mi uporządkuje dziwne przemyślenia typu pić czy nie pić a jak pić to co, gdzie i jak :)
Przytulę ją z wielką przyjemnością:)

vivi22 pisze...

jak to jak to wypić? Na raz ;) Staję i czekam w kolejce...

Aspartate pisze...

Chętnie się zgłoszę :)

Weronika pisze...

zgłaszam się:>

Ula pisze...

Zgłaszam się, a co!

Seso pisze...

Ja się chętnie napiję :)

Sara Deever pisze...

Zgłaszam się :)

Z głową w ..książce pisze...

JA tez sie zglaszam.

Aga pisze...

i ja się zgłaszam

Aneta pisze...

Ja także chętnie dostanę książkę w swe łapki :)

iwjardim pisze...

Ustawiam się w kolejce .

Mag de Lena pisze...

zgłaszam się po tak interesującej zachęcie:)

ines321 pisze...

Chętnie bym pokosztowała tej książki:)
Pozdrawiam

PannaP pisze...

zgłaszam się oczywiście

pasiakowa pisze...

Ojejku, jeszcze zdążę spróbować szczęścia, bo książka zapowiada się na iście pasjonującą lekturę :)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Nyx pisze...

To ja również się zgłaszam ;)