sobota, 28 maja 2011

473. Losowanie nr 41


Na początek jak zawsze podziękowania – że jesteście, że czytacie i komentujecie, że lubicie się ze mną bawić w konkursy i że przyjęliście zaproszenie na kieliszek schłodzonego winka... a okazja jest, choć Wam o niej nie wspominałam ;-) Jutro obchodzę imieninki :-D

Ale dziś nie o mnie a o wygranych! Kto został szczęśliwym zwycięzcą, widać na obrazku u góry, ale dla formalności jeszcze tutaj wspomnę. Książki lecą do:

--- Wetka
--- ovillo
--- Aurelia

Gratuluję! :-)
Obowiązkowa formułka: „Potrzebne mi będą Wasze podstawowe dane do wysyłki książeczek [u dołu strony jest mail, na który poproszę przesłać adres pocztowy; w tytule maila proszę wpisać swój nick z blogosfery]. Zapewniam jak zawsze solennie, że tu na blogu jestem - tylko i wyłącznie! - osobą prywatną, a Wasze adresy są całkowicie bezpieczne, gdyż wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego jednego konkursu”.

Na czerwcowy upalny konkurs jeszcze nic nie wymyśliłam ;-) ale i tak już teraz zapraszam!


- - - - -
Na zdjęciu: butelka białego lekkiego słodkiego wina Element of Sandalford [Late Harvest] rodem ze Swan Valley w zachodniej Australii. Polecam!

15 komentarzy:

Madeleine pisze...

Brawo :) Hehe, przez moją nieobecność nie wzięłam udziału w konkursie ;P ale znając moje szczęście i tak bym nie wygrała ;d

Sara Deever pisze...

Gratuluję!
Zdjęcie pomysłowe:)

Evita pisze...

Fajne zdjęcie :)
Gratuluję zwycięzcom!

barbaratoja pisze...

Siadam do obiadu z lampką czerwonego wina... takie mi wolno!
gratulacje dla wylosowanych!

ovillo pisze...

Jejku!!!
Moja pierwsza wygrana!!! Dziękuję :)
Już piszę maila!

Aurelia pisze...

Hura! :)))
Ale się cieszę z wygranej książki.

Madziu mam nadzieję,że jutro w dniu Twoich Imienin będziesz tak szczęśliwa, jak ja teraz.
Zdrowia,szczęścia, pomyślności,samych dni pełnych radości,życzę Ci, z okazji Twojego święta.
Gorąco pozdrawiam:)

Seso pisze...

Gratuluję, a solenizantce życzę ładnej pogody na imieniny :)

Wetka pisze...

Ale się cieszę. :D już wysyłam maila. :)

coco.nut pisze...

ja też mam imieniny 29. maja, pewnie jesteśmy imienniczkami :) wszystkiego naj życzę!!! wielu marzeń i ich spełnienia!!!

Mag de Lena pisze...

Również wszystkiego najlepszego dla mojej imienniczki:)Oby jutro dobry dzień nastał.

pasiakowa pisze...

Oooo, to najlepszości! Samych słonecznych dni! Twoje zdrowie! ;)

Janola pisze...

Gratulacje dla szczęściar, a dla "maszyny losującej" ;-) serdeczności imieninowe
Pozdrawiam

Sabbath pisze...

Gratuluję zwyciężczyniom!

Sabbath pisze...

I, oczywiście życzenia wszystkiego najlepszego dla Solenizantki. -,'-@

Aneta pisze...

gratulacje :)