niedziela, 12 czerwca 2011

478. Okładki cz.7


Dawno nie pokazywałam okładek – wszelakich, jak widać, bo tym razem w oko wpadła mi fotka z magazynu mody ;-D

Foto © Txema Yeste. Hiszpański fotograf [rocznik 1972] mody, ale nie tylko.
Na koniu modelka Anna de Rijk.

Czerwcowa okładka hiszpańskiego wydania „Harper’s Bazaar” przyciąga wzrok innowacyjnością. To - mam nadzieję! - nie photoshop [oddzielnie zdjęcie konia i perfekcyjnie nałożone na nie zdjęcie modelki?], ale kto to wie w dzisiejszych czasach... Chcę wierzyć, że to jednak błyskotliwie zrealizowany pomysł fotografa.



- - - - -
PS. Jutro zapraszam na nową odsłonę cyklicznego konkursu :-)

6 komentarzy:

marysza pisze...

hmmm ciekawe czy to na prawde zdjecie czy photoshop.. w tych czasach na prawde trudno znalezc dobre zdjecia bez photoshopa :) ale okladka niesamowita

cyrysia pisze...

Raczej dzieło Photoshopa, takie moje wyobrażenie.

Mru ♥ pisze...

pomysł świetny tylko nie wiadomo jak to wykonano. może lepiej, że nie wiemy i myślimy, że to ciągle TA fotografia, bez specjalnych efektów fotoszopa (;

eniutek pisze...

To prawda, lepiej czasem być nieświadomym.
Super fotka i robi wrażenie.
Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę :)

coco.nut pisze...

stawiam na Photoshopa niestety, ale pomysł i tak fajny :)

Carmen pisze...

Z tej wielkości zdjęcia wnioskuję, że to raczej fotoszopa i to taka biedny i najprostsza ;)
Widać po prawej stopie. Poza tym stojąc na koniu raczej nie wkładałbym rąk do kieszeni, bo przy jego najmniejszym ruchu zleciałby na twarz ;)
No i ta swobodna poza...
Ale co ja tam wiem... ja chyba dopiero raz stałam na koniu ;)