poniedziałek, 13 czerwca 2011

479. Konkurs nr 42 - Kryminalny!


Seria „Thriller” poznańskiego wydawnictwa Replika właśnie wzbogaciła się o kolejny tytuł. Dziewczyny, których pożądał Jonathana Nasawa ma premierę właśnie dziś! To kryminał ze zgorzkniałym, nieszablonowo działającym agentem FBI, młodą, błyskotliwą, ale jednak nie do końca dostosowaną do życia panią psycholog oraz wyjątkowo brutalnym seryjnym mordercą w rolach głównych. Krew i pot się leje, pościgi jak z hollywoodzkich filmów są, zwroty akcji mrożą krew, zaskakujące zakończenie też jest... Miłośnicy thrillerów będą usatysfakcjonowani :-)

Zatem... Otwieram kolejny, tym razem z nr 42 - konkurs! Dzięki uprzejmości Repliki [dziękuję jak zawsze!] mam dla was aż dziesięć egzemplarzy do rozlosowania! Zaczynamy dziś, koniec zapisów w komentarzach w piątek o północy, a losowanie w sobotę - tradycyjnie ;-) Zapraszam!

74 komentarze:

marysza pisze...

z chęcia przygarnę tą książkę :) zapowiada się ciekawie! :)

niedopisanie pisze...

Zgłaszam się oczywiście :)

Maleństwo pisze...

Zgłaszam się z ogromną nadzieją na wygranie! To jest książka która przyciąga jak manges...

Zuzanka pisze...

Ja! Mnie wybierz!

Caitri pisze...

Zgłaszam się! :)

saara pisze...

Zgłaszam się:)

kalioppe pisze...

kryminału nie mogą sobie odpuścić, ustawiam się więc w kolejce :)

agnicy pisze...

I ja sprobuje szczescia !

Mru ♥ pisze...

zgłaszam się i ja...

weronka pisze...

zgłaszam się również

Inviernita pisze...

Uwielbiam kryminały:)
agnzimka@gazeta.pl

pszczola pisze...

zgłaszam się i ja :)

anek7 pisze...

Do kryminału muszę się zgłosić:)

barbaratoja pisze...

I mnie proszę wpisać na listę czytelników;-)

cyrysia pisze...

Oszalałam jak zobaczyłam ta książkę. Mam już jedną z tej serii i jest świetna.
Oczywiście, że ZGŁASZAM SIĘ!!!

kasandra_85 pisze...

Bardzo chętnie przeczytałabym tę lekturę, więc się zgłaszam:))
Pozdrawiam!!

sardegna pisze...

Zgłaszam się :)kryminału nie odpuszczę :)

Marzena pisze...

To w takim razie próbujemy szczęścia

clevera pisze...

Przy dziesięciu egzemplarzach może będę miała szansę, więc zgłaszam się.:)

ewarub pisze...

Mnie także nie może zabraknąć :-)

ashess pisze...

zgłaszam się ; ))

Stru pisze...

zgłaaaaaszam się ! ; )

ktrya pisze...

O kryminał dla mnie!
Zgłaszam się!

Zuza pisze...

i jaa! :)

reala pisze...

Lubię kryminały, dlatego staję w ogonku :)

Alina pisze...

To ja bardzo się zgłaszam!

Bewix - Bea pisze...

wow, kryminał, chetnie przygarne, uwielbiam czytać na balkonie :-)
pozdrawaim

Aneta pisze...

:) może się w tej dziesiątce zmieszczę ;)

Dunajka pisze...

I ja się zgłaszam :)

Sara Deever pisze...

Zgłaszam się ;)

Aneta pisze...

ja także się zgłaszam :)

eniutek pisze...

Taką książkę chętnie przygarnę do swojej biblioteczki.
Pozdrawiam

Zula pisze...

Ustawiam się w kolejce :)

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

Poproszę:-) I pozdrawiam:-)

Oleander pisze...

To ja tradycyjnie zapisuję się po odrobinkę szcęścia.
Pozdrawiam:)

Dorota pisze...

Książki na pewno nie odpuszczę i karnie w kolejce się ustawiam!

Evita pisze...

Zgłaszam się :)

ROMA pisze...

Przyłączę się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Agaton pisze...

Zapisuję się :)

Isabelle pisze...

zgłaszam się :)

Viconia pisze...

Zgłaszam się :)

Musta pisze...

Ja też się zgłaszam, ja też! :D

fashionpart pisze...

zgłaszam się!

sylvia pisze...

Zgłaszam się do konkursu :))

Mariola pisze...

Zgłaszam się. Mariola
mariolag@op.pl

Pappu pisze...

zglaszam sie koniecznie ! :*
http://sodalit-art.blogspot.com/

Ula pisze...

Jakbym mogła nie wziąć udziału! Biorę :)

ivon777 pisze...

Witam - do góry łapkę podnoszę i oczekuję w napięciu na wyniki losowania (; Tytuł i okładka zapraszają do przeżycia przygody...
Moc serdecznych pozdrowień załączam

Edith pisze...

zgłaszam się :)

Kalisz made pisze...

Jak zawsze - jestem :D

ines321 pisze...

Reflektuje oczywiscie :)

dededan pisze...

Zgłaszam się

PannaP pisze...

ja też ja też się zgłaszam :)

ystin pisze...

oh, ja tez, ja też!!! chyba musze tu częściej bywać!

witaaminkaa pisze...

Chętna jestem oj chętna :)

Gosiek pisze...

Przyda się bo właśnie jestem na ostatnich stronach innego thrillera :)

jm pisze...

Na lato w sam raz taka książka! Ustawiam się w kolejce
Pozdrawiam

Aspartate pisze...

chętnie wezmę udział, jak zawsze :)

Mag de Lena pisze...

zgłaszam się do konkursu i pozdrawiam:)

Elenoir pisze...

A niech tam, zgłaszam się i ja. Skoro egzemplarzy jest aż 10, to jakaś szansa jest:).

Weronika pisze...

ja poproszę
wiki03@gmail.com

Kasmatka pisze...

Zgłaszam swoją ogromną chęć posiadania tej książki!:)

Motylek pisze...

Ja też! JA TEŻ!

Motylek
motylek-okruchy.blogspot.com

Kardamonowa pisze...

Ustawiam się w kolejce chętnych ;)

zbyszek pisze...

ja poproszę!

222shift pisze...

zgłaszam się!

WERONIKA pisze...

I ja spróbuję szczęścia !

Janola pisze...

Kryminał, to coś, co tygryski lubią najbardziej ;-)
Pozdrawiam i czekam na losowanie

justysias7000 pisze...

ja też, ja też:):)

Anna pisze...

I ja rowniez sie zglaszam.:)

Renata pisze...

to jeszcze ja!! :)

alina pisze...

I ja się zapisuję:)Pozdrawiam!

Dorota pisze...

z przyjemnością się zgłaszam :-)
lewinskador@gmail.com

katja pisze...

no ledwo zdążyłam,ufffff...