sobota, 18 czerwca 2011

480. Losowanie nr 42


Jak zawsze na początek dziękuję wszystkim za udział w konkursie nr 42! Miło mi was tu widzieć :-) Ale już dłużej nie trzymam was w napięciu... Za oknem jest dziś dość ponuro, przed-burzowo, zatem za słabą fotkę od razu przepraszam – światełka niet :-/ Ale nie fotka ważna, a zwycięzcy! Oto lista szczęśliwców, do których trafi najnowszy kryminał z Repliki:

--- justysias7000
--- ivon777
--- jm
--- niedopisanie
--- PannaP
--- Musta
--- ashess
--- Viconia
--- dededan
--- Mru ♥

Gratulacje!!! :-)
I jeszcze obowiązkowa formułka: „Potrzebne mi będą Wasze podstawowe dane do wysyłki książeczek [u dołu strony jest mail, na który poproszę przesłać adres pocztowy; w tytule maila bardzo proszę umieścić swój nick z blogosfery]. Zapewniam jak zawsze solennie, że tu na blogu jestem - tylko i wyłącznie! - osobą prywatną, a Wasze adresy poznam tylko ja! Są całkowicie bezpieczne, gdyż wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego jednego konkursu”.

Już za chwileczkę, już za momencik... wakacje! Lato, słońce, upały, morska bryza lub... też górskie krystaliczne powietrze :-D co kto lubi! Zatem i książeczki na konkurs lipcowy będą musiały być lekkie i przyjemne... Hmmm... Co by tu zaproponować? Idę pomyśleć... ;-D

18 komentarzy:

Marzena pisze...

No pech,znowu nic :P
Gratuluję wszystkim szczęściarom

kasandra_85 pisze...

Gratuluję:))

Kalisz made pisze...

Wiedziałam, że się nie uda - ja tylko okrągłe wygrywam :D
Szczęściarzom gratuluję i życzę miłej lektury.

ystin pisze...

juz czekam na następne, to nic, że tym razem nie wyszło!

eniutek pisze...

Dziękuję za świetną zabawę i gratuluję szczęśliwej " 10"
Pozdrawiam serdecznie :)

dededan pisze...

Wygrałam, tra la la... :)
Dziękuję!

Zuza pisze...

gratuluję :)

Musta pisze...

Uooooooo ale super :D Już piszę maila!

Kardamonowa pisze...

Gratuluję!
Dziękuję za emocje oczekiwania na wyniki i bezinteresowne sprawianie ludziom frajdy.
Super zdjęcie - kubek cudowny!

ashess pisze...

wow . nie wierze a jednak warto próbować ; )

dziurka pisze...

gratuluję szczęściarom!!

Aneta pisze...

Gratuluję zwycięzcom :)

justysias7000 pisze...

Aaaale niespodzianka!:) Będę miała super lekturkę:) Maila już wysyłam:)

cyrysia pisze...

Prawdziwy pech, na tyle nagród i nie załapałam się. No nic gratuluje szczęśliwcom.

Viconia pisze...

Ale się cieszę!! Już wysyłam maila :)

jm pisze...

Trafiło mnie! Ale się cieszę! Dzięki!

Bewix - Bea pisze...

Gratuluje szczęsliwcom i juz czekam na nastepny konkurs....

ivon777 pisze...

No nie wierzę - wracam z wizyta i co widzę ??? wygrałam I to jest mój drugi raz . To dopiero nazywa się szczęście . Serdecznie dziękuję, to bardzo, baardzo miła niespodzianka (: