niedziela, 26 czerwca 2011

482. Truskawki...







Fotki © Choose Me. Pick Me. Love Me., Little Red House

...są znacznie, znaaacznie droższe niż banany :-/ A pamiętam czasy, gdy było odwrotnie ;-) Ale mniejsza o to! Wczoraj urządziliśmy sobie czekoladowo-śmietankowo-truskawkową ucztę. Niestety moje fotki nie są tak ładne, jak te z sieci u góry ;-) Ale pysznie było!!!




- - - - -
Kochani! Przepraszam, że od dłuższego czasu nie zostawiam nigdzie komentarzy, ale po prostu - straciłam taką możliwość :-( Coś się popsuło w Bloggerze i zwyczajnie nie mogę nigdzie zostawić po sobie śladu. Ktoś wie, co się stało i jak to naprawić??? Będę wdzięczna za każdą wskazówkę!

12 komentarzy:

ystin pisze...

zdjęcia super! bardzo smakowite!!

co do komentarzy- ja tez niedawno tak miałam, było gorzej jak przy logowaniu maiłam zaznaczoną opcję- "zapamiętaj mnie". Nie mam na 100% pewnosci, ze to właśnie odznaczenie pomogło,ale po prostu w końcu zaczęłam móc pisac komentarze- miejmy nadzieję, że u Ciebie tez to minie, bo od czasu do czasu każdy na to narzeka....

Zacisze wyśnione... pisze...

niestety, nie działa :-/

nie mam pojęcia, o co może chodzić - już włączałam i wyłączałam pop-up-y, kombinowałam z widokiem zgodności, z cookies...

do kitu :-/
nie znam się na technice, więc nawet nie wiem, gdzie tak naprawdę 'grzebać' w ustawieniach...

eh...

reala pisze...

A może zmień przeglądarkę, czasami to pomaga :)))

ashess pisze...

ojj kocham truskawki
i zdjęcia mi się podobają
ostatnie foto <3
na pewno było smaczne ; )

BookEater pisze...

mmm... zjadłabym wszystko z tego, tak pysznie wygląda. A truskawki rzeczywiście drogie w tym roku!

Karina pisze...

tez miałam ten problem. Zmieniłam przeglądarkę i znowu wszystko działa.
Kocham truskawki.

Zacisze wyśnione... pisze...

Yesss! :-D Zmieniłam przeglądarkę i działa! Dziękuję za wszystkie podpowiedzi!!!

Czarownica pisze...

Przepysznie to wszystko wyglada :)

gocha pisze...

No ładnie - dostałam ślinotoku z rana.
Jeśli o komentarze chodzi, to trzeba chyba spróbować za jakiś czas. Ta dolegliwość spotyka część blogów, po czym po prostu mija. Przyczyny nie znam.

Aneta pisze...

Wygląda pysznie ta uczta. Szkoda tylko, że truskawkami tak krótko możemy sie cieszyć. To wspaniałe owoce. Z bloggerem jest cos nie halo od dłuższego czasu. Ja np. mam problem, że nie mogę nikogo dodać do obserwowanych, to trwa od miesiąca. A ostatnio zauważyłam, że mój komentarz na jednym z blogó wyparował, a wiem, że go zostawiałam.

ika pisze...

filiżanka z pierwszego zdjęcia bajeczna!

Mru ♥ pisze...

u mnie dwa ostatnie dni były mocno truskawkowe. lato i truskawki mniam (:
od jakiegoś czasu niektórzy mają problemy z bloggerem. niestety. mam nadzieję, że u Ciebie wszystko wróciło juz do normy i zostało naprawione?