czwartek, 30 czerwca 2011

483. Kaaawy! ;-)


Fotka © From me to You – polecam! Bardzo ciekawe, bogate fotograficznie miejsce w sieci :-D


Kawy, kawy, kaaaaawy... plizzzzzzzz... Przywiozłam sobie do pracy świeżo zmieloną kawę – pachnie bajecznie! – i tylko o mleku zapomniałam :-/ Co za pech! Mam coraz większą sklerozę, powinnam zacząć nad tym panować/pracować, bo jak tak dalej pójdzie, to pewnego dnia, wychodząc z domu, zapomnę zabrać własnej głowy ;-)

Ale, ale... Pierwotnie chciałam pokazać ciekawe zdjęcia i napisać o niezwykłych „ruchomych” fotkach [cinemagraphs] pewnej nowojorskiej fotograf Jamie Beck. Niestety blogger nie przyjmuje ruchomych gif-ów :-/ więc jedynę, co mogę, to podać linka do tych niezwykłych zdjęć. Polecam gorąco! :-D

6 komentarzy:

pszczola pisze...

Piekne te "ruchome" zdjęcia... a kawa świeżo mielona ma prawie najwspanialszy zapach na świecie :)

Aneta pisze...

Kawa, kawa :) ach i ja bym bez mleka nie wypiła. Ja pijam mleko z kawą :)

ystin pisze...

oh,kawka mielona, tak,tak idę robić, dobrze , ze mam mleczko...
czy to nadal sa zdjęcia? chyba powinny mieć jakąś nowa nazwę... moze konkurs?

Sabbath pisze...

Kawa... Tylko z mlekiem. Bez mleka mogę wąchać, ale pić - nie. :) Dlatego rozumiem Twój ból. Podesłałabym mleko, gdybym mogła. :)

tabu pisze...

Zajrzę pod tego linka chociaż nie wiem czy mój internet to dźwignie..ale poźną nocą może się udać. Pozdrawiam:)

eniutek pisze...

Fotki ciekawe . Ból z niemożności napicia się kawki- rozumiem.
Też niekiedy mnie dopada w najmniej oczekiwanym miejscu ,gdzie po kawie ni widu, ni słychu.
Pozdrawiam kawowo :)