środa, 20 lipca 2011

487. Konkurs nr 43


Muszę się przyznać, że kiedyś, dawno temu miałam małą obsesję na punkcie Edgara Allana Poe ;-) Czytałam i kolekcjonowałam wszystkie książki, jakie udało mi się znaleźć na polskim rynku - w księgarniach i antykwariatach. Mam pierwsze polskie wydania, z których jestem baaardzo dumna :-D

W kolejnym cyklicznym konkursie, tym razem z numerem 43, do wylosowania będzie jeden egzemplarz piękne wydanego w twardej oprawie zbioru opowieści miłosnych, śmiertelnych i tajemniczych. Książka jest okraszona ilustracjami genialnego Harry’ego Clarke’a.

Konkurs będzie trwał nieco dłużej [głównie z racji wakacji, ale i - bądźmy szczerzy! - z powodu mojego braku weny :-/ za co bardzo przepraszam!], bo aż do przyszłego piątku 29 lipca. Losowanie tradycyjnie dzień później, w sobotę. Zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem! :-)

63 komentarze:

Dorfi pisze...

No to się ustawiam w kolejce, bo tej książki nie czytałam.
Pozdrawiam
Dorfi
http://www.robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

Anek73 pisze...

Chętnie :)

http://anek73.blox.pl

Maja pisze...

Ja też się ustawiam. Lubię mroczne klimaty pana Poe.

Zuzanka pisze...

O, to Poe dla mnie :-)

Ola_83 pisze...

Ja właśnie zdałam sobie sprawę, że nie mam co na wakacje zabrać, wiec może, może:)
pozdrawiam!

Sara Deever pisze...

Uwielbiam E.A.Poe więc muszę się zgłosić ;)

coco.nut pisze...

daaaawno czytałam jakąś grubaśną książkę z jego opowiadaniami, pamiętam niewiele - tyle, że mi się podobały i miały niesamowity klimat. chętnie bym sobie znów poczytała :)

kot&malenstwo pisze...

Ustawię się w kolejce, może mi się poszczęści i Mężowi zrobię prezent urlopowy.

Z Życzeniami słońca (ale nie ostrego, ot tak, żeby nie raziło przy czytaniu ;))
Karolina

Kalisz made pisze...

Jak zawsze, w takich wypadkach, jestem :)

http://pisanyinaczej.blogspot.com/ pisze...

To prawdziwa gratka, więc tym razem i ja się zgłaszam...:-)

eniutek pisze...

Ja też się stawiam na baczność.
Pozdrawiam :)

Rybiooka pisze...

Staję w kolejce.

ewarub pisze...

I ja, i ja!

Agaton pisze...

Zapisuję się :)

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

Zgłaszam się, bo jeśli do m,nie uśmiechnie się los, to będę miała prezent niespodziankę dla męża:-)

Aneta pisze...

i ja się zgłaszam :)

anek7 pisze...

Też się zgłaszam:)

ystin pisze...

ja! ja! ja sie zgłaszam!!

nayanka pisze...

Ja jak zwykle bardzo chętnie się zapiszę :)

sardegna pisze...

Koniecznie się zgłaszam Poe już dawno siedzi mi w głowie :)

kalioppe pisze...

ja bardzo chętnie :)

aeljot pisze...

Chętnie i ja spróbuję szczęścia :)

clevera pisze...

Ten autor zawsze gdzieś mi się przewijał, ale nie zdarzyło się nigdy tak, abym cokolwiek jego przeczytała. Teraz mam okazje , wiec zgłaszam się.:)

Musta pisze...

Ooo ^^ To ja też się zapisuję!

Alegria pisze...

Jestem, z wielką nadzieją na Edgara Alana Poe :)

Bewix - Bea pisze...

Interesująca musi być ta lekturka...wiec wyciagam rączki :-)

Alina pisze...

Zgłaszam się :D.

Lenalee pisze...

Zgłaszam się. :)

Ula pisze...

Zgłaszam się! :)

obelle pisze...

Ja jestem właśnie na etapie obsesji Edgarem ;D wydanie widziałam w Empiku, piękne! i strasznie kusiło...dlatego jak najbardziej ustawiam się w kolejce po taką perełkę! :)

rr-odkowa pisze...

To i ja się zapiszę, a co! Pozdrawiam serdecznie

j. pisze...

Zgłaszam się oczywiście:)

Latarnik pisze...

Taki POE to niezła gratka! Dawno temu zaraził mnie do niego kumpel ze szkoły - i zostało :)

Edith pisze...

zgłaszam się :)

Elenoir pisze...

A więc i ja spróbuję:).

Caitri pisze...

Zgłaszam się!! :)

Aspartate pisze...

ojej, prawdziwa gratka ! Oczywiście się zgłaszam :)

sQra pisze...

Zgłaszam się ochoczo :)

sQra

Weronika pisze...

ja poproszę
wiki03@gmail.com

PannaP pisze...

hej hej hej może i tym razem mi się poszczęći :) zgłaszam się

tabu pisze...

Nic nie czytałam tego autora dlatego tym chętniej ustawiam się w kolejce.. Pozdrawiam serdecznie i równie lekko bez weny twórczej:)lato ma swoje prawa

Nyx pisze...

zgłaszam się!

mery pisze...

Zgłaszam się.:)

Mag de Lena pisze...

Dodaję się do listy i pozdrawiam:)

Kasmatka pisze...

i ja sie ustawiam, a moze los usmiechnie sie do mnie?:)
Pozdrawiam!:)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Werus pisze...

Poe! uwielbiam :) staję w kolejce!

orchidea pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu.
Poznałam tego autora na zajęciach z literatury amerykańskiej podczas moich studiów, ale tej książki nie czytałam,
pozdrawiam
http://tococzytam.blogspot.com

Gosiek pisze...

Ja również pokornie czekam na losowanie :)

nadim pisze...

witam ciepło :) dopisuję się i ja. pozdrawiam :) Beata

Kardamonowa pisze...

Ustawiam się w kolejce ;)

chaga pisze...

Piękne wydanie, już po okładce widać, że ilustracje są niesamowite. Chętnie spróbuję szczęścia bo lubię te klimaty.

barbaratoja pisze...

Przydałaby się nowa książka do poczytania w szpitalu;-)

suiseiseki pisze...

Ja także, ja także. Zwykle tylko podczytuję blog, ale jak zobaczyłam takie cudo, to nie wytrzymałam i oto mój bezwstydny, łakomy komentarz. :) Pozdrawiam Autorkę.

Oleander pisze...

Ustawiam się i ja:)
Pozdrawiam.

bestyjeczka pisze...

Oj gratka nie lada!!! Juz nie pamiętam jak b. dawno temu miałam Poe-go w ręce.

Fantazja pisze...

Uwielbiam POE!!:) Może mi się poszczęści:)

Viconia pisze...

Chętnie przygarnę :)

raeszka pisze...

I mnie nie może tutaj zabraknąć :).

Hordubal pisze...

To ja tez się zgłaszam,uam20@wp.pl

Marzena pisze...

Ja już tradycyjnie na szarym końcu :)

milqin pisze...

no to może mi się uda?

brzydula pisze...

Chyba jeszcze zdążyłam :)
Pozdrawiam!

http://brzydula13.blogspot.com