sobota, 30 lipca 2011

488. Losowanie nr 43



Za oknem pogoda nie nastrajająca do spacerów [aparat foto się kurzy dalej :-/ beznadzieja...], ale mimo wszystko warto by było wyjść i pooddychać świeżym powietrzem. Miałam parę dni urlopu i większość tego czasu spędziłam... leniąc się w łóżku ;-D Dawno nie było mi tak błogo - z dala od zgiełku miasta, tłoku komunikacji miejskiej, z dala od sterty maszynopisów, nerwowych maili i telefonów... Coś pięknego :-)

Wróćmy jednak do bloga! Konkurs nr 43 trwał nieco dłużej, nie tylko z powodu wakacji, ale i dlatego, że moja Muza mnie opuściła :-/ Ale, ale... nie o mnie dziś mowa! ;-D

Losowanie się odbyło! Opasły tom mrocznych opowieści Edgara Allana Poe poleci do...

---> chaga

Serdeczne gratulacje! :-)
Wklejam jeszcze obowiązkową formułkę informacyjną: „Potrzebne mi będą podstawowe dane do wysyłki książki [u dołu strony jest mail, na który poproszę przesłać adres pocztowy]. Zapewniam jak zawsze solennie, że tu na blogu jestem - tylko i wyłącznie! - osobą prywatną, a Twój adres poznam tylko ja! Jest całkowicie bezpieczny, gdyż wykorzystam go jedynie do wysyłki książki z tego jednego konkursu”.

A co w sierpniowym konkursie? Znajdę dla Was coś promiennego, wesołego i radosnego! Obiecuję! :-D

10 komentarzy:

Dorfi pisze...

Gratulacje dla Chagi :)

niedopisanie pisze...

Gratulacje dla Chagi! :) Pozdrawiam ciepło - urlopy spędzamy jak widać podobnie :)

Anek73 pisze...

Gratulacje!

http://anek73.blox.pl

Marzena pisze...

Gratuluję i idę się posmucić,że to znowu nie ja :(

chaga pisze...

Ooo to ja, a dopiero weszłam, super już wysyłam dane :)))

eniutek pisze...

Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za fajny konkurs :)

ystin pisze...

gratuluje i nie tracę nadziei...

bestyjeczka pisze...

Dziękuję za "zabawę".

http://pisanyinaczej.blogspot.com/ pisze...

Gratulacje...

Szara pisze...

Gratulacje dla Chagi!! Rozejrzałam się po blogu, spodobało mi się i już tu się rozgościłam:]