poniedziałek, 22 sierpnia 2011

493. Konkurs nr 44


© Peter WoolcockThree Men in a Boat [ilustracja znajduje się w rękach prywatnych].

Lato, jakie mamy, każdy widzi – wystarczy rano wyściubić nos spod kołdry [tak! kołdry! ;-) ], by się zorientować, że z tym słonkiem i temperaturą jest w tym roku coś nie tak... W sumie to ja się bardzo cieszę – wyjątkowo nie cierpię upałów :-/ i nawet perspektywa letniego urlopu nie zdoła mnie przekonać do harców na plaży ;-D Ale... ta pogoda podsunęła mi wesołą lekturkę!

W Anglii w 1889 roku ukazała się humorystyczna opowiastka o wyprawie trzech przyjaciół – J., Harrisa i George’a – i pewnego psa o przeuroczym imieniu Montmorency na dwutygodniową przejażdżkę łodzią po Tamizie. Proponuję nie czytać jej w środkach komunikacji miejskiej – co chwilę bowiem wybucha się śmiechem, bądź parska ze zdumienia! ;-D Liczne komiczne sytuacje, przezabawne dialogi, typowo angielska pogoda – a co za tym idzie i humor! – sprawiają, że do „Trzech panów w łódce, nie licząc psaJerome K. Jerome można wracać raz za razem i wciąż się cieszyć lekturą :-) Polecam z całego serca!

I tu dochodzimy do sedna naszego dzisiejszego postu – konkursu nr 44! Mam dla was aż 10 egzemplarzy do rozlosowania! Wydanie, które proponuję, może nie wygląda imponująco – miękka oprawka itd. – ale ma pewien dodatkowy walor – całkiem nowe, sprawne, współczesne tłumaczenie. Zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem od teraz do piątku do północy! Losowanie tradycyjnie odbędzie się w sobotę! :-)

67 komentarzy:

Matylda_ab pisze...

Zgłaszam się do konkursu ;)

Dorfi pisze...

I ja się zgłaszam. Może tym razem się uda?
http://robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

anek7 pisze...

I ja też chcę:)
To jedna z lepszych książek, które czytałam:)
A ponieważ czytałam egzemplarz z biblioteki bardzo chciałabym mieć swój własny:O)

Isabelle pisze...

zgłaszam się ;)
Pozdrawiam :)

Kathinna pisze...

Lubię się śmiać, więc czemu nie :D

j. pisze...

Ale super:) zapisuję się oczywiście.świetne konkursy organizujesz:)

kamkap pisze...

to ja tez się zgłoszę. Czytałam jakiś czas temu, ale chętnie sobie przeczytam jeszcze raz ;)
kamkap@gazeta.pl

cyrysia pisze...

Również się zgłaszam. Pozdrawiam serdecznie.

niedopisanie pisze...

Zgłaszam się :)

Edith pisze...

zgłaszam sie :)

aeljot pisze...

Grzecznie staję w kolejce. Miło byłoby się zdrowo pośmiać :)

Enthia pisze...

to i ja się zgłaszam. :)

Vampire_Slayer (Magda Saczuk) pisze...

Zgłaszam się :)

Zuzanka pisze...

Chętnie trzech panów i psa przygarnę.

obelle pisze...

chętna! więc się zgłaszam ;D

Rybiooka pisze...

zgłaszam się i ja :)

sQra pisze...

Książkę uwielbiam, więc obowiązkowo się zgłaszam :)

Kalisz made pisze...

No oczywiście, że jestem :)

przynadziei pisze...

no jak tu nie skorzystać? zgłaszam się!

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

Seso pisze...

Zgłaszam się również, to jest jedna z tych książek które od lat "chodzą" za człowiekiem i wszędzie się na nie natykasz :)

MamaKini pisze...

Chciałabym przeczytać wesołą opowiastkę o podróżach :)choćby i okładki nie miała a tłumaczenie nie było z tych najlepszych, bo jeszcze żadna książka, którą poleciłaś nie rozczarowała mnie w najmniejszym stopniu.
Ściskam

MartaeM pisze...

bardzo fajny blog, coś w sam raz dla mnie, czyli mola książkowego:)
z chęcią ustawiam się kolejkę do losowania.
pozdrawiam

PannaP pisze...

oczywiście że się zgłaszam. czekam na uśmiech szczęścia;)

kaja_kicia pisze...

Ja też się zgłaszam!!!

Agaton pisze...

Zapisuję się :) Pozdrawiam
aggaton@gmail.com

Sabbath pisze...

Zgłaszam się. Tym chętniej, że książkę znam, ale czytałam tylko w oryginale.

http://pisanyinaczej.blogspot.com/ pisze...

Ja zawsze chciałem przeczytać, ale nigdy nie było okazji, dlatego zgłaszam się.

boena pisze...

Zgłaszam się.
Pozdrawiam

Janola pisze...

Chętnie się pośmieję :-)
Pozdrawiam

sardegna pisze...

Zgłaszam się :) super książka :)

Ula pisze...

Ja już tradycyjnie :)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

weronka pisze...

zgłaszam się również :)

Weronika pisze...

wow/ aż 10....może mi się poszczęści
wiki03@gmail.com

222shift pisze...

i ja poproszę!
222shift@gmail.com

zbyszek pisze...

chętnie przeczytałbym

Kasmatka pisze...

zgłaszam sie:)

eniutek pisze...

Nie może mnie nie być w tej kolejce po książkę :)
Staję na baczność :)
Pozdrawiam

chaga pisze...

A co tam, zapisuję się, może znowu się uda :)))

Zuza pisze...

książek nigdy za wiele, więc... :)

Szara pisze...

i ja i ja bardzo chętnie się zgłaszam :)

poczytajka pisze...

Zgłaszam się także :)

poczytajka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Musta pisze...

No cóż, ja też bym nie wzgardziła... :)

Anek73 pisze...

Z miłą chęcią przygarnę i przeczytam :)

http://anek73.blox.pl

weisse_taube pisze...

Melduję się i ja do konkursu :)

Anna pisze...

Ja też chciałabym przeczytać tę książkę! Zgłaszam się.

barbaratoja pisze...

Po książkę i owszem jak zawsze prawie zapisuję się;-)

Aspartate pisze...

super, zgłaszam się ! :)

PAKMA pisze...

I ja tez chetna jestem :) Uwielbiam takie opowiastki z hupmorem :)

Aneladgam pisze...

Byłabym przeszczęśliwa, gdybym miała taki rarytas w łapkach :)
lylis.blox.pl

brzydula pisze...

Zgłaszam się i ja :)
Pozdrawiam!

msg78 pisze...

I ja również zgłaszam się!

Mag de Lena pisze...

Wpisuję się na listę i napełniam się nadzieją :)

zaczytana-w-chmurach pisze...

Zgłaszam się :)

justysias7000 pisze...

To ja spróbuję jeszcze raz, poprzednią książka, którą wygrałam, czytałam z weeelką chęcią:) Naprawdę super kryminał był:) A ciekawa jestem baardzo tej książki;)

ines321 pisze...

Może tym razem się uda:)

Ja pisze...

Po prostu muszę się wpisać :) Dawno, dawno temu, podstawówkowym dziecięciem będąc porwałam się na tę książkę. Nietrudno zgadnąć, że po kilku wówczas stronach ją odłożyłam, no i... tak do dzisiaj nie sięgnęłam. Może będzie okazja?

ika pisze...

ale fajnie :) piszę się obiema ręcyma ;))

suiseiseki pisze...

Także bardzo chętnie przytulę tę opowieść. Pozdrawiam. :)

Nyx pisze...

Zgłaszam się również!

Lenalee pisze...

Zgłaszam się chętnie. :)

Biżuteria Artystyczna pisze...

z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :)

Unknown pisze...

Spróbuję po raz pierwszy, w końcu jest lato, trzeba się bawić, choćby w domu i przy komputerze... Tym bardziej, że lubię angielski humor, jak choćby ten pokrewny, z "Klubu Pickwicka" Dickensa, czytałam niedawno z wielką satysfakcją i uśmiechem...

Olga pisze...

Też się zgłaszam.
Może szczęście tym razem mi dopisze :)

kamarek pisze...

Mam wielka ochote na 1 egzemplarz.