sobota, 27 sierpnia 2011

494. Losowanie nr 44


Wróciło lato ;-) Za oknem jest jak w saunie, zatem dziś nie zamierzam się nigdzie ruszać! Nie przepadam za upałami i znacznie mi lepiej, gdy siedzę... przy otwartej lodówce z wiatrakiem włączonym na pełną moc za plecami z kubkiem lodów waniliowych w dłoni ;-D Eh! Gdzie ta zima, co??? Pospiesz się!!!

Ale wróćmy do najważniejszej części dnia! Losowanie się odbyło – dziś za „sierotkę” robiła moja droga Mama, która stwierdziła, że: „A co! Niech się poczuję jak w »Kole Fortuny«!”. Zabawa w każdym razie na pewno była ;-D

A oto zwycięzcy* konkursu nr 44, w której nagroda jest egzemplarz przezabawnej historii pewnej wyprawy na Tamizę – Trzech panów w łódce, nie licząc psa Jerome K. Jerome:

--- Ula
--- przynadziei
--- Olga
--- http://pisanyinaczej.blogspot.com/
--- Sabbath
--- Enthia
--- Unknown
--- Lenalee
--- barbaratoja
--- boena

Gratuluję!!! :-)
I jak zawsze obowiązkowa formułka informacyjna: „Potrzebne mi będą podstawowe dane do wysyłki książki [u dołu strony jest mail, na który poproszę przesłać adres pocztowy]. Zapewniam jak zawsze solennie, że tu na blogu jestem - tylko i wyłącznie! - osobą prywatną, a Wasze adresy poznam tylko ja! Są całkowicie bezpieczne, gdyż wykorzystam je jedynie do wysyłki książki z tego jednego konkursu”.


A co za miesiąc? Hmmm... Może moje ulubione książki niezobowiązujące i zwyczajnie „rozrywkowe” do poczytania: kryminały? ;-)



- - - - - - -
* Drobne usprawiedliwienie: Na ogół staram się wklejać linki zwycięzców pod ich nickami, ale nie zawsze jest to możliwe – czasem ktoś nie ma bloga, albo profil jest niedostępny, albo dla odmiany – ma kilka blogów. Zatem tam gdzie mogę, link podpinam, a gdzie nie – mam nadzieję, że odpowiedzą te osoby, które rzeczywiście się wpisały w komentarze. Najprawdopodobniej jednak nie uda mi się tego zweryfikować :-/ Cóż... zobaczymy jak będzie...

10 komentarzy:

http://pisanyinaczej.blogspot.com/ pisze...

Ja naprawdę wygrałem? Od dawna marzyłem o przeczytaniu tej książki. Dziękuję. Zaraz wysyłam dres :) Ale się cieszę.Jeszcze raz ślicznie dziękuję :-)

cyrysia pisze...

gratulacje wielki dla zwycięzców.

niedopisanie pisze...

Bardzo gratuluję zwycięzcom :)

kasandra_85 pisze...

Gratuluję:))

barbaratoja pisze...

Juz się cieszę,że wreszcie przeczytam tę książkę. Tytuł bardzo znany, wstyd się przyznać , tylko tytuł.
Dziękuję!!!
Lecę wysłać adres.

Madeleine pisze...

Gratuluję zwycięzcom :) Zapraszam do mnie :)

Ula pisze...

Aaaa, dziękuję, w życiu nic nigdy nie wygrałam, szok :P
:)

Sara Deever pisze...

Gratuluję. Świetna książka.

Sabbath pisze...

Ha! Nie wierzę! Nie wierzę, nie wierzę, nie wierzę!


Sprawdziłam trzy razy i chyba wierzę... Zwykle nie startuję w rozdaniach, bo kosmetyki mi po nic, ale książki... Książki to jest COŚ! dziękuję pieknie, cieszę się bardzo, już piszę maila. :)))

barbaratoja pisze...

Książka już jest u mnie, dziękuję!