poniedziałek, 12 września 2011

498. Moby Dick



Projekt © Pietari Posti – fiński artysta: grafik, ilustrator, projektant.

Jakiś czas temu pokazałam ciekawie zaprojektowane popularne „żółte [choć na obrazku są zielone! ;-)] karteczki” do zaznaczania stron. Dziś, poszukując wiadomości o Hermanie Melville’u i jego białym wielorybie [tak dawno czytałam tę opowieść, że koniecznie musiałam sobie ją przypomnieć, a niestety z braku czasu póki co nie mogę się zagłębić w leniwą lekturę :-/] znalazłam, podobne w zamierzeniu, zakładki do książki. Niby całkiem prosty pomysł, a jaki niesamowity efekt :-D

5 komentarzy:

marysza pisze...

ooo faktycznie zakladki niesamowite! nie widzialam nigdzie takich :) na pewno fajnie wygladaja na polce :D

http://pisanyinaczej.blogspot.com/ pisze...

Naprawdę robi wrażenie.Ja sam bym chętnie takowe sobie sprawił :-)

Czarownica pisze...

zakladki sa super, pierwszy raz widze takie, bardzo ciekawy efekt:)

pikfe pisze...

Genialne :)

Scathach pisze...

niezwykłe!