poniedziałek, 19 września 2011

500. Konkurs nr 45


Zauważyliście? Post numer 500! Ale nuuuuumer! ;-D A co może być lepszego pod tym numerem, jak nie kolejny konkurs książkowy? No nic – koniec i kropka. ;-) No chyba, że zanotujecie, że też „okrągła rocznicowa” – prawie – liczba: 45!

Miesiąc temu zapowiedziałam kryminały na rozdanie i oto moja propozycja:

--- Osaczeni
--- Podglądacz

Autor: Brian Freeman, pisarz zajmujący się m.in. wizerunkiem medialnym; pracuje w wydawnictwie Cemetery Dance Publication, specjalizującym się w wydawaniu horrorów. W Polsce ukazały się cztery jego powieści z gatunku: thriller psychologiczny. Mam nadzieję, że te dwie, które mam na rozlosowanie, się wam spodobają. A na zachętę dodam, że do każdej książki dodam drugą – książkę niespodziankę!

Jak zawsze zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem do piątku do północy. Losowanie w sobotę :-) Powodzenia!

84 komentarze:

Kasmatka pisze...

czyżbym była pierwsza?:)

Kalisz made pisze...

To ja druga:)
Pozdrawiam i zapraszam też do mnie - trochę słodzę :D

Sabina pisze...

To ja, tak nieśmiało nieco, się zapisuję :-)

Jolinka pisze...

Gratuluję okrąglutkiej rocznicy:)))
Ja też się piszę.

sardegna pisze...

Obowiązkowo się zgłaszam :)

Edith pisze...

hoho, 500 to niezłe osiągnięcie! :)

zgłaszam się oczywiście :)

Piuma (Asia) pisze...

Z pewnym drżeniem serca wpisuję się. Pozdrawiam

Szara pisze...

no to ja też staję w kolejkę:] gratuluję 500 posta

pszczola pisze...

ja też, ja też :)))

aeljot pisze...

I ja też :)

Alina pisze...

Pięćset postów to ładna liczba, tak się właśnie zastanowiłam, czy ja kiedyś jej doczekam... xD.

Thrillery, kryminały i wszelkie diabelstwa zaś uwielbiam - zgłaszam się!!!

http://pisanyinaczej.blogspot.com/ pisze...

Zgłaszam się

Maleństwo pisze...

Zgłaszam się :-)))

Musta pisze...

Ooo to ja też się zgłaszam :D
500 postów - Ty to masz zacięcie ;)

niedopisanie pisze...

Zgłaszam się :)

nayanka pisze...

Ja chcę, ja chcę :) Zapisuję się zprzyjemnością :)

Dorota pisze...

To i ja staję w kolejce, może wreszcie szczęście się do mnie uśmiechnie?

Bluejanet pisze...

zglaszam sie;) i gratuluje okraglej liczby :D

cyrysia pisze...

To i ja ustawiam się w kolejce. Zgłaszam się :-)

Kathinna pisze...

z chęcią bym przeczytała :)

Isabelle pisze...

Przy notatce o Marylin zauważyłam, że ładna, okrągła liczba stuknie :) Gratuluję! I książkę chętnie przygarnę :)

Rybiooka pisze...

Chętnie przeczytam .

Zuza pisze...

chętnie bym sobie przeczytała ;) może tym razem uśmiechnie si szczeście? :)

clevera pisze...

Oczywiście zgłaszam się.:)

chaga pisze...

Ja tam zawszę na książki jestem chętna :)

mery pisze...

Zgłaszam się ;)

PAKMA pisze...

Chetnie zostane posiadaczka jednej z tych ksiazek, bo tak sie akurat sklada, ze zadnej z nich nie czytalam :)

Gosia pisze...

Wpisuję się :)

Kardamonowa pisze...

Z radością się zgłaszam ;)

Alegria pisze...

I ja staję w kolejce :) Pięknej jesieni :)

Mili pisze...

No to próbuję szczęścia i ja

pozdrawiam Dorota
http://www.domilkowy-domek.blogspot.com/

anek7 pisze...

To i ja się zgłoszę, bo kryminały uwielbiam:)

marysza pisze...

Idealny prezent na urodziny :D akurat w piatek mam haha :D trzymam za siebie kciuki :D

Janola pisze...

Bardzo chętnie zaczytam się w kryminale.
Z najlepsiejszymi życzeniami kolejnych setek postów i konkursów ;-)
Pozdrawiam

ystin pisze...

o chetnie dam szansę szcześciu! 500- ładna liczba!

Dorfi pisze...

Nie czytałam, więc się zgłaszam

bestyjeczka pisze...

Też nie czytałam, chętnie bym połknęła, kryminały uwielbiam :-)

suiseiseki pisze...

Kolejny raz próbuję szczęścia. :)

Sara Deever pisze...

Zgłaszam się.

500 postów u mnie to chyba nigdy nie nastąpi ;)

Hordubal pisze...

Zgłaszam się z miłą chęcią,uam20@wp.pl

kamkap pisze...

zgłaszam się :)
kamkap@gazeta.pl

paula_71 pisze...

Z chęcią staję do konkursu,kryminały wielbię miłością wielką :) Może los uśmiechnie się do mnie?

Gratuluję 500tki!

kalioppe pisze...

ustawiam się w kolejce i gratuluję piątej setki :)

Evita pisze...

Zgłaszam się i ja, choć konkurencja wielka:)

Gosiek pisze...

Zapowiadają się interesująco.

Agaton pisze...

Zapisuję się :)
Pozdrawiam!

kaja_kicia pisze...

Ja też bym chciała!

shiraja pisze...

ach dla takiego mola książkowego jak ja kusząca bardzo ta zabawa :) Zapisuję się więc z chęcią wielką i życzę kolejnych 500 albo nawet i 5000 postów :)

justysias7000 pisze...

oj lubię kryminały i z chęcią się zapisuję;)
pozdrawiam!;)

ewarub pisze...

Dobry kryminał na jesienny wieczór nie jest zły ;-)

PannaP pisze...

oczywiście zgłaszam się;)

kamykowy pisze...

Zgłaszam się :)

artesania-1 pisze...

Oj, dawno mnie tu nie było, więc miałam duuuużo do czytania. Bardzo lubię "Zacisze wyśnione..." oraz kryminały. Więc się wpisuję, gratulując jednocześnie pięćsetnego postu. Oby do tysiaca (i dalej).
Serdecznie pozdrawiam z Krakowa

Kornelia pisze...

To i ja się zapiszę, a co ;)

Gosiarella pisze...

Zgłaszam się :)

Zuzanka pisze...

Poproszę :-)

Bewix - Bea pisze...

...kryminału sobie nie odmówie...

Czytelniczka pisze...

Również się zgłaszam.

Gosława Ka. pisze...

Zgłaszam się :)

dziurka pisze...

a ja jak zawsze jestem chętna do przygarnięcia. Teraz, w chłodniejsze jesienne wieczory jeszcze bardziej niż tylko chętna bo BARDZO chętna!

ROMA pisze...

Zapoluję: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Mag de Lena pisze...

Zapisuję się, może się uda?

Varia pisze...

również się zgłaszam :)

Aneta pisze...

Zgłaszam się także :)

sylvia pisze...

zgłaszam się :))

eniutek pisze...

500 niezły numer :) a 45 to też ważna dla mnie cyfra ,więc nie może mnie tu zabraknąć :)
Pozdrawiam serdecznie

Aleksnadra pisze...

Jak przystało na prawdziwą książkoholiczkę zgłaszam się po kryminały :D

aaalexia@wp.pl

Soulmate pisze...

Zgłaszam się też :) Gratuluję tak wielkiej liczby postów i wytrwania z blogiem ;)

Cinnamon pisze...

Zgłaszam się i również gratuluję okrągłej, pięćsetnej notki ;))

Mariola pisze...

To ja się zgłaszam

Marta pisze...

Chętna, chętna :P

giffin pisze...

To ja też się zgłaszam :D

obelle pisze...

kryminały na jesienne wieczory, brzmi wręcz idealnie! dlatego jestem jak najbardziej chętna ;D

Inviernita pisze...

Lubię i kryminały, i niespodzianki. Jak tu się nie zapisać:)
agnzimka@gazeta.pl

Ula pisze...

Raz wygrałam, może kolejny raz też się uda? :) I'm in!

izusr pisze...

Zgłaszam się :)

barbaratoja pisze...

Dobrze,że osoby które już raz zostały wylosowane mogą dalej brać udział w zabawie;-)))
Zgłaszam się więc.
Treść i sposób napisania książki "Trzech panów w łódce nie licząc psa" przerosła moje oczekiwania

ines321 pisze...

Zgłaszam się i pozdrawiam

elen.77 pisze...

Piękna okrąglutka:)
Zapisuję się na losowanie! elen.77@gazeta.pl

miqaisonfire pisze...

To ja jeszcze zdążę :D

Unknown pisze...

Gratulacje dla wytrwałych! To w kwestii jubileuszowego posta... Rzadko czytam książki dla rozrywki, a może warto częściej... Thiller psychologiczny to mamy na co dzień w mediach, bo wybory idą, ale amerykańskim autorom to podobne rzeczy nawet nie śnią się po nocach, więc może oderwę się od rzeczywistości...

Agnesja pisze...

zgłaszam się :)
i gratuluję 500 posta :) Mnie jeszcze daleko do takich osiągnięć.. ;)

magdowo pisze...

Uwielbiam kryminały, więc ustawiam się w kolejce.
Pozdrawiam serdecznie.
http://magdowo-pasje.blogspot.com/

magdowo pisze...

Zapomniałam zaprosić na Candy do mnie, więc zapraszam serdecznie :)
http://magdowo-pasje.blogspot.com/2011/09/okoorocznicowe-candy-u-magdy.html