sobota, 24 września 2011

501. Losowanie nr 45


Dziękuję wszystkim za udział w kolejnym książkowym konkursie! Miło Was tu widzieć! I pomyśleć, że w Polsce panuje kryzys czytelnictwa... Ja tego nie widzę... ;-D

Jak widać na załączonym u góry obrazku, już po losowaniu.
Gratuluję zwycięzcom!

--- Kathinna
--- paula_71

Obowiązkowa formułka informacyjna: „Potrzebne mi będą podstawowe dane do wysyłki książek [u dołu strony jest mail, na który poproszę przesłać adres pocztowy; w mailu proszę podać swój nick]. Zapewniam jak zawsze solennie, że tu na blogu jestem - tylko i wyłącznie! - osobą prywatną, a Wasze adresy poznam tylko ja! Są całkowicie bezpieczne, gdyż wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego jednego konkursu”.

A za miesiąc... będą dwa konkursy :-D Jeden dla dzieci, jeden dla dorosłych! Zapraszam!

7 komentarzy:

Szara pisze...

Gratuluje wygranym:] tym razem się nie udało... czekam na następne losowanie:]

Piter Murphy pisze...

Gratuluję :-)

Evita pisze...

Gratuluję!

paula_71 pisze...

Strasznie,strasznie się cieszę :D
Pierwszy raz biorę udział w Twoim konkursie i od razu taka niespodzianka!!!Dziękuję bardzo :)
Tym bardziej mi miło,gdyż nie znam twórczości Freemana a z chęcią poznam.

Zaraz napiszę maila.

Pozdrawiam cipelutok.

Kathinna pisze...

Ale super! Bardzo bardzo się cieszę i maila wysłać spieszę :D i choć nie czuję, że rymuję to z całego serca dziękuję i już głupot nie wypisuję ;)

Pozdrawiam z nad deszczowego Bałtyku :)

Soulmate pisze...

gratulacje!

eniutek pisze...

GRATULUJĘ :)