niedziela, 9 października 2011

511. Konkurs nr 46 - dla dzieci... i nie tylko ;-)


© stronka z Clarice Bean? To właśnie ja! Lauren Child

Krótka przerwa w jesiennej wyliczance ;-) bo zapraszam do kolejnego konkursu – tym razem z numerkiem 46 – z bajkami dla dzieci.

Do wylosowania mam dwa komplety [po trzy książki] przygód rezolutnej Clarice Bean:

--- Clarice Bean? To właśnie ja!
--- To pomysł nie z tej ziemi, Clarice Bean!
--- Za wujkiem Tedem skoczyłabym w ogień! Clarice Bean

Zwariowane przygody Clarice i jej rodzinki opowiedziała Lauren Child, rocznik 1965, która również je zilustrowała [technika mieszana – kolaż wycinków z gazet, zdjęć, czarnej kreski i akwarelek]. W Polsce książki wydało poznańskie wydawnictwo Media Rodzina. Mam nadzieję, że i wam, i waszym dzieciom spodobają się książeczki.

Zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Macie czas – tradycyjnie – do piątku do północy. Losowanie w sobotę.

50 komentarzy:

Renata pisze...

Zgłaszam swój akces:) I pozdrawiam, bo czesto tutaj zaglądam, tak po cichutku....

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się i moc pozdrowień przesyłam

♥poczwarka♥ pisze...

Ustawiam się w ogonku:D Pozdrawiam weekendowo;-)

nayanka pisze...

Ja z ogromną przyjemnością się zapiszę. Może się tym razem uda coś wygrać dla maluszka :)

Bewix - Bea pisze...

Nie znam tej bajki i chetnie poznam...
Staje do ogonka...

dziurka pisze...

ja jestem bardzo chętna przygarnąć i przeczytać wszystkie, a mój syn przy okazji też

rachel pisze...

oj, ale fajnie...mój ostatnio zaczął wchłaniać książki, wiec bardzo bym się ucieszyła, gdyby mi się udało i wygrałabym je dla niego:):):):):)

cyrysia pisze...

Zgłaszam się także.
pozdrawiam.

Rybiooka pisze...

Stanę w ogonku i ja- chętnych do czytania troje :)

Edith pisze...

zgłaszam sie :)

Gosia pisze...

Zgłaszam się z wielką ochotą na prezent:-) I pozdrawiam serdecznie:-)

sardegna pisze...

Zgłaszam się wraz z moimi skrzatami Ania i Jasiem :)

ewarub pisze...

Ja także jestem chętna do wzięcia udziału w zabawie :-)
Pozdrawiam!

j. pisze...

Zgłaszam się oczywiście:) i pozdrawiam ciepło.

Lady Aga pisze...

O, to i ja sie zgłoszę:) Pozdrawiam

Piuma (Asia) pisze...

Zgłaszam się, zawsze chętna do czytania. Pozdrawiam

Bluejanet pisze...

zglaszam sie

MamaKini pisze...

Oglądałam blogi z Kingą. Gdy przyszłyśmy tu zawołała
- Mama patrz! Charlie i Lola! Kiniusia lubi. Mama też lubi?
Więc mama ogląda bo musi ;) i zaczyna lubić, ale głownie dla Kiniusi staję w kolejce mając nadzieję, że znowu usłyszę tą Jej niesamowitą radość gdy wygramy ten konkurs :)

poczytajka pisze...

Zgłaszam się :)

Marta pisze...

Jestem ZA :)

Mag de Lena pisze...

Zgłaszam się i się uśmiecham:)

Aneladgam pisze...

Aż mi się gębula roześmiała :)
Ustawiam się do kolejki :)
Aneladgam

Musta pisze...

Staję w kolejeczce, co prawda nie dla mojego dziecka, ale dla innego dzieciątka z rodziny :) Ja na swoje muszę jeszcze poczekać ;)

Kardamonowa pisze...

Oj bardzo chcę dla pewnej młodej damy zdobyć taką książeczkę ;)

PannaP pisze...

zgłaszam się ;)

Amagerka pisze...

Bardzo, bardzo chętnie zgłaszam się!

aeljot pisze...

I ja stanę w kolejce.

Alina pisze...

Zgłaszam się.

Zuzanka pisze...

Nie będę udawać, że książki tylko dla mojej córki, bo sama chętnie przeczytam :-)

Alegria pisze...

Witam jesiennie i z nadzieją wielka ustawiam się w kolejce do losowania :)

ROMA pisze...

Zapoluję z wielką chęcią, bo we mnie też jeszcze mieszka mała dziewczynka: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

barbaratoja pisze...

Ja jak zawsze, tym razem książeczki przekażę córeczkom siostrzenicy!
Oczywiście, jeżeli mnie wylosujesz!

Grzegorzowa pisze...

Mając dziecko...książeczek nigdy za wiele :)
ustawiam się w kolejce ...może akurat nam się poszczęsci)

raeszka pisze...

I ja chętnie przygarnę te książki :).

obelle pisze...

ja również dołączam do listy miłośników bajek :D

Aiwenli pisze...

Ja juz raz zostalam obdarowana :) Dziekuje!!! Teraz zglaszam sie w imieniu mojej poznajacej uroki czytania szesciolatki. Pozdrawiam. Aiwenli

LavInArt pisze...

Och, mój siostrzeniec byłby wniebowzięty :) Ma 5 lat i właśnie odkrył magię literek :) Pochłania książeczki jak dziki :)

Kropelka pisze...

I ja stane w kolejce!Mam trojeczke chetnych na bajki ;)
Kropelka z dwoma brzdacami:)

jasmina pisze...

to i ja nieśmiało ustawiam się w kolejce po książki dla moich córek Tatiana

Mariola pisze...

Ustawiam się w kolejce. Mariola

Dzieciologia pisze...

Dopisuję się, bowiem namiętnie zbieram dla córy książki :))

Magdalena Buraczewska-Świątek pisze...

chętnie wezmę udział :)

www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

ambiguity pisze...

dzieci posiadam w liczbie 2 więc i ja się piszę

jagaa13 pisze...

ja także po raz pierwszy zgłaszam się do konkursu.
jędruszek ucieszyłby się bardzo z wyganej

suiseiseki pisze...

Zgłaszam się i ja. Pozdrawiam. :)

justysias7000 pisze...

I ja chętnie się ustawię w kolejce;)

paula_71 pisze...

W imieniu Lenki staję w kolejce po książeczki :)
Pozdrawiam serdecznie.

hundredacrewood pisze...

Wpisuję się na listę i przy okazji serdecznie pozdrawiam!

Edyta pisze...

Staję nieśmiało w kolejce ... Serdeczności ślę.

Ollusia ; p pisze...

Zdążyłam ??? Czekałam na konkurs dla dzieci ale nie miałam kilka dni internetu i nie mogłam się wczesniej zapisać. Mam na imię Ola i mam 13 lat. Z przyjemnością czytam Pani bloga. Kocham książki. Pozdrawiam serdecznie.Olcia.