sobota, 15 października 2011

517. Losowanie nr 46


Przepraszam, że tak późno, ale nie przewidziałam, że świeże powietrze, długi spacer itd. aż tak mnie zmorzą ;-) Ale mniejsza o to... Wytłumaczę się jutro!

Jest już po losowaniu! Oto dwie osoby, do których uśmiechnęło się szczęście:

--- Kropelka
--- Grzegorzowa

Serdecznie gratuluję! :-)
Zwycięzców poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] podstawowych danych pocztowych do wysyłki. Jak zawsze zapewniam, że Wasze adresy są bezpiecznie – nigdy nikomu ich nie przekazuję, a wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego konkursu.

Jeszcze w tym miesiącu zapraszam do drugiego konkursu, tym razem z książkami dla dorosłych :-)

7 komentarzy:

Piter Murphy pisze...

Gratulacje

Dzieciologia pisze...

Gratuluję, miłego czytania :)

MamaKini pisze...

Gratuluję, choć jestem bardzo zawiedziona ;)

Piuma (Asia) pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę. Pozdrawiam

Grzegorzowa pisze...

A ja skaczę z radości :) i dzięĸujemy razem z Lulu:)
adres przesłałam

Kropelka pisze...

I ja serdecznie dziekuje!!Bardzo sie cieszymy razem z Vi,a i braciszkowi sie cos dostanie.Bedzie sluchal:)
Jeszcze raz wielkie dziekuje:)

Kropelka pisze...

To jeszcze raz ja:)
Przesylka do mnie dotarla!Dziekuje w imieniu swoim i dzieci!
Moc serdecznych usciskow i pozdrowien sle:* :-)