czwartek, 20 października 2011

522. Liście raz jeszcze


Foto © 79ideas.org

Zauważyliście, jak szybko drzewa tracą liście? Bardzo lubię, gdy jesienią listki się odbarwiają - na takie intensywne, żywe i głębokie kolory czekam cały rok! :-) Ale zaraz potem – ot tak, raz dwa! – opadają... Wtedy też jest pięknie, bo można sobie bezkarnie poszeleścić, spacerując tam i z powrotem [co robię wręcz namiętnie!]. Dziś jednak, zamiast je deptać, nazbierałam nieco liści, by przygotować obrazek w drewnianej ramce na prezent. Taki pomysł wpadł mi do głowy, gdy wczoraj trafiłam na ilustrację, która zdobi dzisiejszy post. Piękna ściana, chciałoby się rzec... ;-D

5 komentarzy:

Joanna pisze...

Piękna ściana. A obrazek z liścia w ramce to wyśmienity pomysł:)

Szara pisze...

dlatego żałuję, iż mój opasły zielnik wala się gdzieś na uczelni:(

Piter Murphy pisze...

Piękna ściana. Lubię jesienne wystroje :-)

Edyta pisze...

Świetny pomysł ! Dzięki !

Grzegorzowa pisze...

Jesien jest moją ulubioną porą roku.feeria barw jest tak niezwyzkła, a kiedy jeszcze pogoda jest łaskawa jak tego roku...to dla duszy i oczu wspaniała uczta :)