sobota, 22 października 2011

524. Wełna




Fotki z netu :-)
Ostatnia - tak á propos czerwonego lakieru z wczorajszego postu...

Obudziłam się z bólem głowy :-/ Nawet chciałam odwołać spotkanie w Botaniku, ale... przemogłam się i pojechałam! :-) Punktualnie o godzinie 9.00 byłam już pod bramą. Przemiła Pani, która nam dziś otworzyła bramę, udzieliła kilku cennych i ciekawych informacji na temat jesieni i zimy w ogrodzie. Niestety mój entuzjazm opadł, gdy poinformowała nas, że przyszły weekend jest ostatnim, gdy ogród będzie otwarty. Potem i owszem, będą wykłady na auli w pawilonie, ale spacery po ogrodzie zarezerwowane są wyłącznie dla studentów, niestety... :-/ A tak się cieszyłam... Zatem ogród od listopada do końca kwietnia będzie dla zwiedzających nieczynny... Wielka szkoda... :-/

Zdjęcia z ogrodu pokażę jutro, jak je ściągnę z aparatu, a dziś na fotkach sweterki – obowiązkowy element garderoby jesiennej – i w ogóle wełenka w pięknej szarej [ponoć super modny kolor tego sezonu] i brązowej barwie. :-) No i niemal idealny odcień czerwieni na paznokciach... :-D

4 komentarze:

paula_71 pisze...

Szkoda,że zimą ogród dla zwiedzających jest zamknięty.Myślę,że odwiedzających byłoby równie wiele jak w okresie letnim...

Fajne masz hobby,zbieranie czerwonych lakierów :) Też je bardzo lubię,mam kilka odcieni,bo chyba ten idealny nie istnieje?...

Pozdrawiam ciepło.

Kropelka pisze...

Az sie cieplutko robi,patrzac na zdjecia:)
A fotki ogrodowe beda na pewno piekne,juz sie doczekac nie moge:)
Zdrowka zycze i jeszcze raz dziekuje:)

lilybeth pisze...

Piękne zdjęcia, tak samo zresztą jak te z poprzednich wpisów. Lubię jesień, to najbardziej nastrojowa z pór roku. Szkoda tylko, że człowiek w wielkim mieście jest tak daleko od natury i widzi tylko szare budynki za strugami deszczu i kałuże na szarych chodnikach. W lesie jest pięknie.
Nie podoba mi się to zamykanie ogrodów botanicznych na "zimny sezon", w Łodzi tez to robią.

Szara pisze...

niestety kiedyś muszą trwać prace porządkowe ogrodów i tak się dzieje późną jesienią, zimą i wczesną wiosną przygotowywane są do otwarcia.