poniedziałek, 24 października 2011

526. Konkurs nr 47 - tylko dla dorosłych!


Czas na konkurs dla dorosłych... dla NAPRAWDĘ dorosłych ;-) bowiem z powieści, którą chcę zaproponować, krew wręcz wycieka między stronami...

Od wydawcy: Bohaterką „Ofiary” Johna Eversona, zdobywcy Bram Stoker Award, jest Ariana - zabójczyni w lateksowym stroju, przywodząca na myśl czarnego kota – która zwabia mężczyzn do pokojów hotelowych, gdzie ich morduje i tnie ciała na kawałki. Tyle przynajmniej wie prasa... Kolejne zwłoki znajdowane są w każdy niedzielny poranek. Ariana poprzez te rytualne zbrodnie pragnie uzyskać moc, która pozwoli jej władać demonami... Reporter Joe Kieran, szukając śladów tajemniczej morderczyni, spotyka nastoletnią autostopowiczkę, Alex. Dziewczyna wybiera się w Góry Skaliste. Joe szybko odkrywa, że Alex nie jest zwyczajną uciekinierką, lecz potrafi rozmawiać z duchami. Ten jej talent bardzo im się przyda...

Zbliża się Halloween – zatem horror do wygrania jest jak najbardziej na miejscu :-D A dzięki uprzejmości poznańskiego wydawnictwa Replika - dziękuję! :-D - mam dla was pięć egzemplarzy horroru:

--- Ofiara Johna Eversona.

Zapraszam do wpisywania się w komentarze – od dziś do piątku do północy. Tradycyjnie już w sobotę losowanie.

61 komentarzy:

Musta pisze...

Wieje mrokiem :D Dawno nie czytałam czegoś w takich klimatach...

kasandra_85 pisze...

Zdecydowanie coś dla mnie. Zgłaszam się z przyjemnością:)
Pozdrawiam!!

Ula pisze...

Aaaa! Coś dla mnie! W sam na raz na ciemne, chłodne wieczory :) Wpisuję się.

Mariola pisze...

Ustawiam się w kolejce. Mariola

marysza pisze...

bardzo chetnie ja przygarne.. podobny motyw jest w serii Anne Bishop, tam tez jest pewna kobietka zwana Surreal, która jest zawodowa 'dziwka'.. ale tylko nieliczni wiedza.. ze wiekszosc mezczyzn ktorzy laduja w jej lozku.. zostaja straceni! :D

http://marysza.blogspot.com/

sardegna pisze...

Z lekką dozą nieśmiałości, ale jednak się zgłaszam :)

Kalisz made pisze...

O mam szczęśliwą siódemkę :)

kalioppe pisze...

mrocznie się zrobiło ;) może mi się uda :)

Szara pisze...

czekałam na kolejny konkurs książkowy:D bardzo zaciekawiłam mnie opisem książki, więc z chęcią staję w kolejce:P

Alina pisze...

Dla takich książek jestem zdecydowanie wystarczająco dorosła.
Zgłaszam się!

bestyjeczka pisze...

Dawno nic takiego nie czytałam, chętnie odświeżę ten dreszczyk!

Matylda_ab pisze...

Chętna!
;D

PAKMA pisze...

Pisze sie :)

Mili pisze...

To i ja się zapisuję na taką mrożącą krew w żyłach książkę

pozdrawiam Dorotaa

Zula pisze...

Próbuję szczęścia :) Pozdrawiam

poczytajka pisze...

I ja się zgłaszam :)

jusssi pisze...

książka z dreszczykiem, czemu nie Zgłaszam się :):):)

Dunajka pisze...

To i ja się zgłaszam :)

Bluejanet pisze...

zglaszam sie :D

obelle pisze...

już dawno nie czytałam nic strasznego, więc jak najbardziej jestem chętna :)

Oleander pisze...

Ooo To ja również w kolejce, chociaż już z innego miejsca w Poznaniu :)
Pozdrawiam :)

dziurka pisze...

chętnie się postraszę lekturą :)

eniutek pisze...

Ja też ustawiam się do kolejki. Lubię się bać :)
Pozdrawiam

Aneta pisze...

ja też, ja też :) chetnie się zgłaszam

Kathinna pisze...

i ja oczywiście :D

Rybiooka pisze...

Zapisuję się i ja :)

paula_71 pisze...

Obok takiej gratki nie mogę przejść obojętnie :) Staję w kolejce.

Pozdrawiam ciepło.

Edith pisze...

coś w dla mnie! :) zgłaszam się :)

Aneta pisze...

:) i ja się zgłaszam :)

Agaton pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam
aggaton@gmail.com

Latarnik pisze...

Jak po horror, to i ja się zapiszę :

ROMA pisze...

Być może będę miała okazję zagłębić się w tych mrocznych klimatach: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Edyta pisze...

Zgłaszam się ... buziaki !

barbaratoja pisze...

Książka do "bania się.
Z przyjemnością się poboję!

ines321 pisze...

Zgłaszam się!

kamkap pisze...

I ja się dopiszę do listy :)
kamkap@gazeta.pl

Jolinka pisze...

Dobrym horrorem i ja nie pogardzę:)))

shapeofmyheart1 pisze...

Zapisuję się
Joanna
shapeofmyheart1@tlen.pl

cyrysia pisze...

Zgłaszam się.

justysias7000 pisze...

oj lubię horrorry;) Zapiszę sie z chęcią;)

Pasje Celi pisze...

No tak, jak ksiażki, to komentarzy moc!

Nyx pisze...

Makabreska, czyli coś dla mnie;) Zgłaszam się, a co!

PannaP pisze...

ja też ja też się zgłaszam :)

suiseiseki pisze...

Także i tym razem spróbuję szczęścia. :) Pozdrawiam autorkę.

PARTTE pisze...

Mrrrraaaauuuu!!! Coś dla mnie :-) Zapisuję się :-)

Weronika pisze...

ja poproszę!!

222shift pisze...

chętnie przeczytałbym :)!!

zbyszek pisze...

Ustawiam się w kolejce :)

jawora pisze...

ostra rzecz,w sam raz dla kobitki w ciąży:)
więc się zgłaszam.

PannaP pisze...

zgłaszam się :))

villemo pisze...

Zapisuję się :)
justynka68@poczta.onet.pl

Pozdrawiam ;*

Aleksnadra pisze...

Zgłaszam się :)

ashess pisze...

a nuż się uda ; )
zgłaszam się .

kot&malenstwo pisze...

To i ja na czytelnicze zmrożenie krrrrwi chętna :)

Klaudia pisze...

Ja również się zgłaszam :)
klaudia87i@gmail.com

Pozdrawiam :)

♥poczwarka♥ pisze...

Chętnie spróbuję szczęścia;-)

Sara Deever pisze...

Zgłaszam się.

cecyliarodzinaidom pisze...

Ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam

pesymistka13 pisze...

ja też się chętnie zgłoszę :)

raeszka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
jasmina pisze...

Nigdy nie czytałam książek tego rodzaju, ale obiecuję jak wygram napewno przeczytam, więc zgłaszam się.