sobota, 29 października 2011

529. Losowanie nr 47


Losowanie nr 47 już za nami. Wyniki na zdjęciu :-)
Dla formalności dodam jeszcze, że książki lecą do:

--- shapeofmyheart1
--- Sara Deever
--- Dunajka
--- Rybiooka
--- villemo

Gratuluję! I życzę mrocznej lektury ;-D
Tradycyjnie poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] podstawowych danych pocztowych do wysyłki. Jak zawsze zapewniam, że Wasze adresy są bezpiecznie – nigdy nikomu ich nie przekazuję, a wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego konkursu.

Za miesiąc, konkretnie dnia 11 listopada, czeka nas, Poznaniaków, hucznie obchodzony dzień Świętego Marcina [a dla reszty Polski – święto odzyskania niepodległości], zwany też „świętem rogala” ;-) A to dlatego, że takich słodkich, nadziewanych masą makową wielkich rogali jak w moim mieście, tego dnia – ani nawet w całym roku – nigdzie nie zjecie ;-D Ale nie będę wysyłać zwycięzcom kolejnego konkursu rogali, co to to nie ;-) Za duży łasuch jestem – sama je zjem! Mniam! Ale zaproponuję – jak zawsze – książeczki, które opowiedzą, skąd się wzięło to święto, a konkretnie – legenda o Świętym Marcinie [i będzie to raczej konkurs dla dzieci ;-) Dla dorosłych znajdę co innego, pod koniec miesiąca listopad]. Zapraszam zatem 11 listopada na kolejny konkurs! :-)

12 komentarzy:

Edyta pisze...

Gratuluję zwycięzcom !!!

Rybiooka pisze...

Wow!!! Jest radość- obiecuję po przeczytaniu wraz z Latarnikiem uwolnić książkę -pozdrawiamy

eniutek pisze...

gratuluję i dziękuję za fajną zabawę :)
Pozdrawiam

kasandra_85 pisze...

Gratuluję i zazdroszczę:)))

cecyliarodzinaidom pisze...

Gratuluję zwycięzcom.Ja nie mam szczęścia w losowaniach.Pozdrawiam!

Szara pisze...

gratuluję:] będę dalej próbować, choć tę książkę będę musiała przeczytać tak mnie zainteresowałaś:]

Kathinna pisze...

Gratuluję :)

A co do Marcinków to ja już się zastanawiam jak ja je przeżyję, bo z
Wielkopolski nad morze zawędrowałam i tu takich nie ma :(

Sara Deever pisze...

Ogromnie się cieszę :)

barbaratoja pisze...

Będę zaglądać do Rybiookiej, może u niej uda mi się zdobyć tę książkę, oczywiście do przekazania dalej;-)

Aleksnadra pisze...

:) Gratuluję i zazdroszczę :/

bestyjeczka pisze...

Gratulacje! Dziękuję za zabawę!

shapeofmyheart1 pisze...

dziękuję i pozdrawiam ciepło :)