niedziela, 20 listopada 2011

534. Losowanie nr 48


Coś mi ostatnio nie wychodzi punktualność :-/ za co ponownie przepraszam. Wczoraj ruszyłam przed południem na długi spacer z zamiarem zmarznięcia i wykurzenia paskudnych myśli z głowy, ale po drodze spotkałam dobrych znajomych i skończyło się na wspólnym pichceniu, degustowaniu i zajadaniu się pysznościami oraz nocnym plotkowaniu przy grzańcu ;-) Było bardzo miło, ale... już wracam do obowiązków – losowania książek o Świętym Marcinie z konkursu nr 48!

Oto nicki osób, do których powędrują książeczki:

--- Fantazjana
--- zbyszek
--- Bluejanet
--- nunachopin
--- skrzatka


Serdecznie gratuluję zwycięzcom! :-)
Obowiązkowy dopisek: „Tradycyjnie poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] podstawowych danych pocztowych do wysyłki. Jak zawsze zapewniam, że Wasze adresy są bezpiecznie – nigdy nikomu ich nie przekazuję, a wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego konkursu”.

A co za miesiąc? Toż to grudzień - czas „mikołajkowo-gwiazdorkowych” prezentów i... kolejna rocznica bloga! :-D Zatem już dziś ogłaszam jeden, ale za to wielki jubileuszowy konkurs nr 49 z mnóstwem najróżniejszych książek do wygrania tuż przed świętami! Zapraszam! :-)



- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Dziś jeszcze kilka drobnych ogłoszeń:

--- Bardzo proszę o wiadomość, jeśli nie dotrze do Was przesyłka w ciągu 10 dni od losowania. Oznacza to, że najprawdopodobniej zaginęła na poczcie [bo zapewniam, że ode mnie na pewno są wysyłane, jako polecone listy!]. Podam Wam wtedy numer przesyłki, byście poszukali jej na swojej poczcie. Jeśli jej tam nie będzie – będę składać reklamację na mojej poczcie z prośbą, by odnaleziono przesyłkę lub w ostateczności zwrócono mi poniesione koszta. Niezależnie od losów zaginionej przesyłki, od siebie wyślę nową [nie wiem, czy z tą samą książką, bo nie zawsze jest do zdobycia, ale postaram się! Szczegóły omówimy mailowo].

--- Z konkursu nr 47 w poprzedniego miesiąca – Dunajka i villemo, wciąż czekam na Wasze adresy do wysyłki książek; z konkursu nr 44 z sierpnia – przynadziei, czekam na adres! :-)

--- Ponieważ, jak widać wyżej, zdarza się, że osoby wygrywające książki nie odzywają się potem, ani nie odpowiadają na moje maile/komentarze na ich blogach, postanowiłam, że czekać będę tylko trzy miesiące od losowania. Jeśli w tym czasie osoby zainteresowane nie skontaktują się ze mną, ich książki-sierotki wylądują raz w roku w konkursie specjalnym, gdzie będą raz jeszcze losowane. Niech tym miesiącem losowania specjalnego będzie... powiedzmy... listopad [smutny miesiąc, ale rozweselimy go stosem przeróżnych, starych i nowych, książek do losowania ;-) ].

11 komentarzy:

kasandra_85 pisze...

Gratuluję wygranym!! I z chęcią wezmę udział w kolejnym konkursie:))
Pozdrawiam!!

skrzatka pisze...

Co za przyjemność w ten pochmurny dzień!

kot&malenstwo pisze...

I ja gratuluję. Książka najlepszym czworo...no czterokanciastym przyjacielem człowieka ! :)

nunachopin pisze...

Ależ się cieszę! I dziękuję w imieniu synka i własnym. :)

JustMe pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
PannaP pisze...

z chęcią zgłoszę się do następnego konkursu:)

przynadziei pisze...

rany julek jak mogłem być tak nieuważny :( przepraszam e-mail poszedł

Szara pisze...

szkoda że się nie udało:( Gratuluję wygranym!! I oczywiście zgłaszam się do 49 :D

nunachopin pisze...

Skoro tak mi szczęście dopisało, to (o ile regulamin na to pozwala) zgłaszam się również do kolejnego losowania. Szczęście trzeba chwytać, póki się kręci w pobliżu, bo ma nieznośną tendencję do znikania. ;) Pozdrawiam!

pesymistka13 pisze...

gratulacje dla wszystkich wygranych :) zgłaszam się do 49. konkursu.

JustMe pisze...

I ja gratuluję wszystkim! Zgłaszam się do losowania grudniowego.
Ania z Kraka