środa, 21 grudnia 2011

546. Śnieg!!!



© VladStudio – świąteczno-zimowo-śniegowa ;-) seria z Alice i jej smokiem :-)

Za oknem pierwszy śnieeeeeeeeeeeg!!! Hurra! Nareszcie :-D Zima po prostu musi być zimą – białą i mroźną. To dopiero początek, mam nadzieję!?!

Za każdym razem, gdy cieszę się, że nadchodzi zima, a wręcz podskakuję z radości, gdy pada śnieg, ktoś się puka w czółko i twierdzi, że jestem dziwakiem :-/ „Jak można lubić zimę???”. No można, można, a nawet - kochać na zabój biały śnieg i mroźne powietrze można :-D [Stąd też tapetki od Vlada Gerasimova do pobrania powyżej – dobrze ilustrują moje zafascynowanie ;-)].

8 komentarzy:

Kathinna pisze...

ja też chcę, a mam tylko mróz :( ale to już i tak dobry początek :D

Edyta pisze...

U mnie też sypie :-))
Hurrrrrraaaaa

Evita pisze...

U mnie co prawda śniegu nie ma, ale drzewa, krzewy, i wszystko wokół jest pięknie oszronione, a i mróz nielichy -6 stopni :)

pesymistka13 pisze...

u mnie niestety tylko mróz, ale liczę na jakiś świąteczny cud , że jednak choć trochę biało się zrobi :)

Miravelle pisze...

U mnie też spadł!;D Na szczęście. Już się bałam,że będą święta bez śniegu,a to byłoby straszne.

Szara pisze...

u mnie mróz zero śniegu... tzn padał jakiś czas ale nic nie zostało:(

Carmen pisze...

Uwielbiam tapety z Vladstudio :D

Rudzik pisze...

a ja lubię śnieg, i to bardzo!
dobrze, że Poznań już cały pokryty bielą :)