niedziela, 25 grudnia 2011

548. Konkurs nr 49 - jubileuszowy!


Dziś blog Zacisze wyśnione... kończy cztery latka! :-D Z tej okazji postanowiłam, tradycyjnie już!, rozdać kilka książek. Na zdjęciu słupek niespodzianek urodzinowych do rozdania:

--- E.A. Poe – Opowieści miłosne, śmiertelne i tajemnicze
--- Sharon Owens – Zimowy ślub
--- Eliot Pattison – Modlitwa smoka
--- Eliot Pattison – Piękne duchy
--- Michael Robotham – Uprowadzona
--- Larry Collins i Dominique Lapierre – Czy Nowy Jork płonie?
--- Philip Kerr – Przewrotny plan
--- James Siegel – W matni
--- Tess Gerrtisen – Chirurg
--- Lee Child – Siła perswazji
--- Karin Alfredson – Godzina 21:37
--- Maggie Stiefvater – Ballada

Jest zatem 12 książek, po jednej dla 12 czytelników mojego bloga :-) Wysyłka odbędzie się losowo! Można się już wpisywać w komentarze pod tym postem do piątku do północy. Losowanie odbędzie się w sylwestra, czyli przyszłą sobotę :-) Zapraszam!




- - - - - - -
I jeszcze drobne ogłoszenia:
--- z konkursu listopadowego nr 48, pt. Święty Marcin, wciąż czeka książka na swego nowego właściciela, Fantazjanę;
--- z konkursu nr 47, pt. Tylko dla dorosłych, wciąż czekają dwie przesyłki na nowych czytelników: villemo i Dunajkę.
Proszę o kontakt! Mój mail jest u dołu strony.

138 komentarzy:

Caroline Ratliff pisze...

Zgłaszam się! :)

Anek73 pisze...

Z miłą chęcią wezmę udział :)

http://anek73.blox.pl

Kardamonowa pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce chętnych ;).

pesymistka13 pisze...

zgłaszam się :)

eniutek pisze...

Ja też bardzo chętnie wezmę udział :)

Oleander pisze...

Dopisuję się bardzo chętnie :)
Pozdrawiam

Musta pisze...

Ojej :) Z chęcią przygarnę.

A przy okazji serdecznie gratuluję rocznicy i życzę wesołych świąt, pełnych ciepła i blasku :)

anek7 pisze...

Gratuluję pięknej rocznicy i patrzę z zazdrością bo za trzy tygodnie dopiero pierwszy roczek mi stuknie...

Życzę wytrwałości w blogowaniu i tylko udanych lektur:)

I ustawiam się w ogonku chętnych na książeczkę:O)

jolajka pisze...

Z wielką przyjemnością staję w ogonku , pozdrawiam
WESOŁYCH ŚWIĄT

cyrysia pisze...

Wielkie gratulacje z okazji tak pięknej rocznicy i życzę kolejnych owocnych lat blogowania.

Do konkursu -Zgłaszam się.
Pozdrawiam serdecznie.

skrzatka pisze...

Zgłaszam się!

kalioppe pisze...

zgłaszam się i życzę wszystkiego dobrego na Święta :)

chwilotrwaj pisze...

Z ogromną przyjemnością zaopiekuję się nimi wszystkimi :) Nie nie, żartowałam przecież coś też musi zostać dla innych czytelniczek.
Pozdrawiam serdecznie świątecznie.

Agni pisze...

Ja tez !!!!

Jeniulka pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce

Edith pisze...

wszystkiego dobrego z okazji jakże zacnej rocznicy! Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych pięknych lat blogowania :)

zgłaszam się :)

Gosia z Zapachu bazylii pisze...

To i ja również się zgłaszam. Pozdrawiam i ściskam:-)

cecyliarodzinaidom pisze...

Ja też się zgłaszam i gratuluję rocznicy.Pozdrawiam.

majowababcia pisze...

na dobra ksiazke to ja zawse czekam w kolejce .jest jak marzenie ,co rusz odkrywane na nowo.

Virgo pisze...

Pożądliwie wręcz zgłaszam się po książkę!!
Wesołych Świąt!!

Alina pisze...

Ja też się bożonarodzeniowo zgłaszam!

PAKMA pisze...

Chetna bardzo jestem :)

Alegria pisze...

Wszystkiego dobrego z okazji urodzin i Pięknych świąt :)

reala pisze...

I ja i ja jestem chętna :)))

PannaP pisze...

oczywiście zgłaszam się i gratuluję rocznicy

cwasia pisze...

Wesołych Świąt!
I chętnie stanę w kolejce... jeśli można...?

Scarlett pisze...

Zgłaszam się!
Gratuluje tak długiego czasu blogowania.
Pozdrawiam.

malgorzata-p17 pisze...

bardzo lubię czytać więc grzecznie staję w kolejeczce:)

www.haftymalgosi.blox.pl

Evita pisze...

Gratuluję rocznicy! Cztery lata to jest coś :)
Zgłaszam się do zabawy konkursowej :)

ovillo pisze...

Pozdrawiam, gratuluję :)
Chętnie coś przygarnę!

Domma79 pisze...

z checia sie zapisuje:)

Agaton pisze...

Zgłaszam się :)

aggaton@gmail.com

ashess pisze...

to i ja się zgłaszam ; ))

Bewix - Bea pisze...

i ja po raz kolejny sie zapisuje!!!

clevera pisze...

Chętnie się zgłaszam! :))

Maya pisze...

Zgłaszam się! :)

sardegna pisze...

Zgłąszam się :)

Isabelle pisze...

Chętnie przygarnę ;) I Wesołych Świąt życzę! :)

Edyta pisze...

Oooo jak dziś dużo komentarzy ...
Nie dziwię się - książki cudowne !
Będzie mi bardzo, bardzo, miło gdy los się do mnie uśmiechnie i zostanę wylosowana.
Pozdrawiam ciepło
Edyta

zaczytana-w-chmurach pisze...

Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga i życzę wielu kolejnych owocnych lat! :)
I także ustawiam się w kolejce chętnych ;)

Nyx pisze...

Zgłaszam się. Wesołych Świąt l)

Aleksandra pisze...

O Boziu !!!!!!! Moja mamusia marzy o tej książce E.A. Poe – Opowieści miłosne, śmiertelne i tajemnicze. Mogę zgłosić się do konkursu ? Bardzo chciałabym jej podarować jeżeli uda mi się wygrać.
Życzę Pani Zdrowych i Radosnych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.

MamaKini pisze...

Składając najserdeczniejsze życzenia Wesołych Świąt, Udanego Sylwestra i szczere, płynące z głębi serca gratulacje za wspaniałe cztery lata prowadzenia bloga, z przesłaniem kolejnych lat zarażania książkomanią :)
...
zgłaszam chęć przygarnięcia jednej z pozycji :)

Ściskamy
MamaKini i Kinia :)

shiraja pisze...

jako mol książkowy zapisuję się z chęcią ogromną :) Pozdrawiam ciepło i radosnych Świąt życzę.

Sara Deever pisze...

Zgłaszam się

chaga pisze...

Nie mogę ominąć takiego konkursu :)
Wesołych Świąt

Sabbath pisze...

O! Zakładałaś bloga w pierwszy dzień Świąt? Niezwykłe. :)
Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych lat pisania (tak naprawdę to życzę SOBIE kolejnych lat czytania "Zacisza...", ale czyż nasze życzenia nie z=są zwykle troszkę egoistyczne?) i mnóstwa radości z blogowania.
I staję w kolejce. Niech się trafi Poe... niech się trafi Poe... niech się trafi Poe... ;)))
Jak nic się nie trafi to nadal będę zaglądała z równą przyjemnością. Wiesz o tym, prawda? :)

Caitri pisze...

Najlepszego dla bloga i zgłaszam się do losowania :)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :) Wesołych Świąt, udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku!!!

ystin pisze...

na ksiazki jestem zawsze chętna...

Elina pisze...

I ja, i ja :)

kasandra_85 pisze...

Z przyjemnością zgłaszam się do konkursu:)))

aeljot pisze...

Zgłaszam się :)

Bluejanet pisze...

zglaszam sie
i gratulacje rocznicowe
zycze kolejnych pieknych i owocnych blogowych lat!!

ktrya pisze...

Gratuluję rocznicy! I życzę wytrwałości.
Zgłaszam się do konkursu i życzę radosnych świąt!

Bożena pisze...

Gratuluje rocznicy. Ustawiam się w kolejce po książkę. :-)

Bożena pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
barbaratoja pisze...

Ku naszej radości życzę wielu następnych lat blogowania.
Zapisuję się, jak zawsze;-)))

Marta pisze...

Piszę się :)

Mag de Lena pisze...

Dobrych Świąt życzę i ustawiam się po prezent:)

Ula pisze...

Sporo wpisów, ale kto wie, może szczęście się do mnie uśmiechnie :) Wpisuję się!

Renata pisze...

I ja:)

Annasza pisze...

Czego jak czego, ale KSIĄŻEK nigdy nie potrafię sobie podarować ;)) Piszę się!

becia-b pisze...

I ja też bardzo chętnie wezmę udział :)

Ania pisze...

Chętnie jedną przygarnę.
Ania

Nataliya pisze...

Zapisuję się i Ja;))
http://czytamismakuje.blogspot.com/

Anja pisze...

chętnie przygarnę jedną :)

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się do konkursu - pozdrawiam

Janola pisze...

Wszystkiego dobrego dla 4-letniego bloga ;-)
i oczywiście ustawiam się w kolejce licząc na szczęście...
Pozdrawiam świątecznie

justysias7000 pisze...

I ja chętnie wezmę udział;)

Pasje Celi pisze...

Oj, nie mam szans,prawdopodobieńswo wylosowania 1 do 70, ale ustawiam się w klejce.Pa

Zuzanka pisze...

72 - ładna liczba :-)

Haftowane prezenty pisze...

Wow, no nie sposób przejść obojętnie przy takiej ilości książek, które rozdajesz :))

A przy okazji:

Najlepszego na te mijające już Święta i na nadchodzący Nowy Rok.

Michalina

Izulkowa pisze...

Zgłaszam się. izu.sia@op.pl

summer21 pisze...

wow ile książeczek:) Chętnie się zapisuję:)

Kasiek pisze...

to i ja się dopiszę!

ksiazkowo pisze...

Przede wszystkim: gratulacje! :D

A i ja przetestuję swoje szczęście :> Zgłaszam się!

Aggie pisze...

Zapisuje sie i zycze nastepnych lat blogowania, pelnych satysfakcji dla Ciebie i dla nas- czytajacych:)

Miravelle pisze...

Zgłaszam się;)

poczytajka pisze...

Gratulacje. Cztery lata to kawał czasu :) Przy okazji ustawiam się w kolejce do losowania, jako że pod choinka nie znalazłam ani jednej książki. Cicho uśmiecham się do Poego, choć wiem, że będzie losowanie :)

Hordubal pisze...

Zgłaszam się

turkawkab pisze...

Zamknięta książka jest niema; przemówi tylko wtedy, gdy zostanie otwarta. Tak, więc chetnie zatopię się w ich otchłani.
Pozdrawiam

Marzena pisze...

Ogonek długi,ale warto spróbować.Pozdrawiam jeszcze świątecznie

JustMe pisze...

I ja się zgłaszam do sylwestrowego losowania :)
A jubileuszu gratuluję :)

Carmen pisze...

To ja się piszę :)

KiciKici pisze...

Zgłaszam się. :DD

Latarnica pisze...

4 lata to kawał czasu i nie jest łatwo mieć w sobie tą dyscyplinę blogowania - życzę kolejnych wielu lat i zgłaszam się na konkurs. Wszystkiego dobrego i stale rosnącej liczby czytelników!

Juunka pisze...

Ja też, ja też jestem chętna!

Weronika pisze...

ZGŁASZAM SIĘ
wiki03@gmail.com

nunachopin pisze...

I ja, i ja się zgłaszam! ;)

Dorota pisze...

Ja jak zawsze chętnie się zapiszę z nieustającą nadzieją na wygraną :-)Jak cudownie było by rozpocząć nowy rok z nową książką :-)
lewinskador@gmail.com

Latarnik pisze...

Jasne, że się zgłaszam :)

sylvia pisze...

Gratuluję rocznicy i oczywiście zgłaszam się :)

kamkap pisze...

Kolejka długa, ale ustawię się w ogonku również :)
kamkap@gazeta.pl

222shift pisze...

zgłaszam się!

zbyszek pisze...

dopisuję się

Ola_83 pisze...

Oj widzę moje ulubione serie, to muszę stanąć w kolejce:))
pozdrawiam!

Inviernita pisze...

Zgłaszam się również:)

ANIA pisze...

i ja się zgłaszam :)

Maja pisze...

Gratuluję rocznicy!
I zgłaszam się!

ROMA pisze...

Na ksiązkę zawsze mam ochotę zapisuję się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

dziurka pisze...

i jeszcze ja staję do kolejki chętnych :)
marzy mi się poe ale inną też chętnie odbiorę i przeczytam.

niebieskości pisze...

Dołączam do zabawy!
Agnieszka

Scathach pisze...

Zgłaszam się i ja;)

raeszka pisze...

4 lata, to chyba rekord blogowy. Moje gratulacje :).

Na candy oczywiście zapisuję się z wielką chęcią i nadzieją :).

Seso pisze...

To co? To wpisuję się i ja, okazja wszak zacna ;)

LavInArt pisze...

Ustawiam się grzecznie w kolejce :) Pozdrawiam

janielka pisze...

Ustawię się i ja w kolejce, może się uda

madmad pisze...

Zgłaszam się !!! Pozdrawiam

ewarub pisze...

Z moim szczęściem to mam marne szanse, ale jednak ;-)

Aleksnadra pisze...

Wspaniała rocznica :) Tobie i sobie życzę kolejnych jubileuszy :)

Do konkursu również z chęcią się zgłaszam
:)

kopalniapomyslow pisze...

Gratuluję super bloga. Mam wielką chrapkę na te książki. Uwielbiam czytać. Pozdrawiam serdecznie.

vivi22 pisze...

tak, cztery lata to nie kupa czasu. Pozazdrościć ale życzę Tobie kolejnych co najmniej czterech lat na blogu :) Z przyjemnością do Ciebie zaglądam i będę zaglądała. Oczywiście chętnie wezmę udział w losowaniu książek. Pozdrawiam serdecznie.

isabell pisze...

Z przyjemnością zaopiekuję się jedną z książek:)
Chętna !
Pozdrawiam

namiot pisze...

Ja też się zgłaszam i pozdrawiam :)

Kalisz made pisze...

Gratuluję jubileuszu!!!
W ogonku oczywiście staję :)

Kasmatka pisze...

Zgłaszam się !:)

Ruczek pisze...

I ja spróbuję szczęścia :)
Zgłaszam się! :)

obelle pisze...

o ja cię! Edgar Allan Poe! jak najbardziej się zgłaszam i czekam na szczęście ;)

zmalowanalala pisze...

Lepiej późno niż wcale. Zgłaszam się. Banerek na biblioteczkazmalowanejlali.blogspot.com

Fantazja pisze...

Ja również chętnie wezmę udział:)

Iza pisze...

bardzo chętnie wezmę udział w zabawie,zgłaszam się

Olga pisze...

Gratuluję jubileuszu! :)
Ja również się zgłaszam (i modlę się o Poe ;) )

Szafarowska pisze...

Przyłączam się do zabawy :)

boena pisze...

Zgłaszam się.

marrika91 pisze...

Życzę wszystkiego najlepszego i wytrwałości w blogowaniu, ustawiam się w kolejce do losowania

suiseiseki pisze...

W 2011 roku odkryłam ten blog, z czego bardzo się cieszę. Dziękuję za ten ogrom wpisów i przyjemności. Pozdrawiam i zgłaszam się do konkursu. :)

dudqa pisze...

Cudny jubileusz, gratulacje oby Twój blog rozwijał się jeszcze szybciej, a ja tym czasem wezmę udział w losowaniu

Dzieła Madame pisze...

gratulacje czterolecia:)
zapisuję się oczywiście:)
pozdrawiam ciepło

Dizzy pisze...

Zgłaszam się :3

katka pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
kati.sc625 @interia.pl

Helena pisze...

i ja się chętnie zgłaszam:)
Pozdrawiam serdecznie!:)

przynadziei pisze...

ooo jeszcze zdążę - ja tez chcę! i gratulacje 4 latek!

Bożenka pisze...

to ja też się zgłaszam :-)
Pozdrawiam.

sabinka.t1 pisze...

Wszystkiego dobrego na dalsze lata :)

shapeofmyheart1 pisze...

Nie zdążyłam :(

~A~ pisze...

Zgłaszam się!

~A~ pisze...

Zgłaszam się!